Selaaam yeni bir hikaye ile ben geldim hepinize merhaba şu en son yamaç ve vartolu kapışmasından sonrasını yazacağım iyi okumalar beğenirseniz devamı gelecek :) değişik tarz deniyim dedim becermiş miyim brlli değil ssbsvevd...Vartolunun gözü kimseyi görmüyordu sinirden öfkeden. Akif denilien adamı öldürecekti hemen muratazaya adamları toplamasını söyledi murtaza beş dakikaya tüm adamları toplamıştı tam arabaya binecekken arkadan duyduğu ses ile kafasını o tarafa çevirdi.
Yamaç alaycı bir gülümsemeyle "hayırdır akşam gezintisine mi?"
Vartolu hayal kırıklığıyla "senden her şeyi beklerdim ama bunu beklemezdim"
Yamaç konuyu anlamasada silah işini sanarak "bu daha başlangıç sen ne diyorsun ya benden beklemeyeceğin daha neler olacak vartolu"
Vartolu "haa! Demek kardeş katili olmak istiyorsun.
Yamaç ve Cumali birbirlerine bakarlar ikiside neden bahsettiklerini anlamaz Yamaç konuşacakken Vartolu elini ağzına götürerek susturur ve içini döker. "Kafanı kaldırda bak yamaç koçovalı lan adamlar bizi taradı taradı senin yüzünden ölüyordum ben altını çiziyorum senin yüzünden senin uğruna değil senin için değil he öyle olsa seve seve ama senin yüzünden ölüyordum ben sırf beni babanın oğlu olarak değil düşmanın olarak gördüğün için. Arabalara lan arabalara..
Herkes vartolunun dediğiyle arabaya binmişti. Korkuyorlardı daha önce hiç bu kadar sinirli görmemiştiler onu her dediğini ikiletmeden yapmaya çalışıyorlardı. Vartolu burnundan gelen kanı umursamayarak yamaça dönüp "madem herkes savaş istiyor celaliyim celalisin celali" diyip arabaya binmişti son sürat Akifin mekanına gitti. Orada kalan yamaçlar neye uğradığını şaşırmıştı.
Yamaç üzülerek "benden nasıl böyle bir şey bekler ya aklım almıyor nasıl inanabilir he nasıl!"
Medet abisini hiç bu kadar mahvolmuş ve yalnız görmemişti bir anlık deli cesaretiyle yamaçın karşını dikilip "nasıl inanmamasını bekliyorsun yamaç sabahta vartoluya acımam demişsin hatırlatırım Vartolu da Salih de bir kişi aynı kalp aynı insan o yüzden onu üzemezsin.
Yamaç sinirle medeti duvara yaslayarak yakasına yapışır "sen ne diyorsun medet ben bunları bilmiyor muyum sanıyorsun he ben senden daha iyi tanıyorum onu abim lan o benim abiim Salih abim o da bir şey var ama çözeceğim az kaldı."
Medet "Allah yamaç ne yapıyorsun ya"
Cumali telefonu kapatıp yamaçın yanına gider "yamaç emmi yok"
Yamaç "ne diyorsun sen ya of off emmii"Tüm çukur emmi aramaya başlamıştı. O sırada Akifin mekanını basan Vartolu ve Murtaza..
Murtaza vartolunun kulağına eğilerek "dikkat et abbe heyran"
Vartolu yüzünde oluşan hafif gülümsemeyle "sen de dikkat et lan ölme"
Leydiis and centılminiilar diyip mekandaki herkesi indirirler. En son masanın altına saklanan Akifi bulurlar.
Murtaza nefes nefese "bitti abbe heyran indirdik hepsini evelallah" der.
Vartolu "aa! Murtazacım yaw Akif kaldı olmaz ki böyle ama Akif pabucuyarım çık dışarıya oynayalım Akif elma dersem çık armut dersem çıkma Elma çık lan hadi.
Murtaza "ulan ogliim sen iyi misin vuruldun mu ateşin mi çıktı adam yok burda"
Vartolu "ah saf salak murtaza ahh çık lan çık piç çık!
Akif korkarak "tamam çıkıyorum öldürme lütfen sana çalışırım her şeyi anlatırım lütfen öldürme yalvarırım".
Vartolu "ne anlatacaksın anlat beş saniyen var bak 2 saniyesi bitti bile"