~15. Bölüm~

305 14 35
                                    

Yeni bölüm geldii hepinize iyi okumalar..😘😘
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Cumali kalbinde hissettiği sızıyla kendini arabadan dışarı atmış nefes almaya çalışıyordu aldığı her nefes artık fazla geliyordu adama. Beynindeki uğultu susmak bilmiyordu.
bir tarafta aynı kaptan yemek yediği kucağında uyuttuğu ninniler söylediği Yamaç diğer tarafta ise annesi yüzünden çocukluğu elinden alınmış Salih vardı bunları düşününce nefesi kesiliyordu..

Cumali belindeki silaha tek bir mermi yerleştirdi tetiğini çekip kafasına dayadı sonra gözlerini kapatıp derin bir nefes aldı ama yapamadı sıkamadı kafasına kıyamadı kendine ve yamaçına.. hıçkıra hıçkıra ağlayarak;
"a..affet lan beni affet kırmızı çocuk özür dilerim abiim" demiş ve titreyen elleriyle baykalı aramış konum atttığı yere gitmişti.

...

Şahram duyduğu sesle neyapacağını şaşırmıştı Eli ayağına dolaşmıştı kendi evinde kendi odasında Mehirin kahkahasını ve Salihin o değişik şivesiyle "Şahram" demesini duyuyordu.

Şahram korkuyla "ne oluyor lan"

korkunç bir kabus diyip banyoya girip elini yüzünü yıkamaya karar vermişti ama banyoya adım attığı an sesler dahada yükselmişti. Şahram koşarak merdivenlerden aşağıya gizli zulasının olduğu yere gidecektiki bu seferde elektrikler kesilmişti. Karanlıktan deli gibi korkuyordu tekrar odasına çıktı ve yatağın baş ucundaki notu eline aldı.

Not.."ANNEN ÖLDÜ ZAMANIN YOK" yazıyordu.

Şahram bunu okumasıyla geriye sendelemiş ve deli gibi titremeye başlamıştı korkudan. El yazısını tanıyordu bu el yazısı Vartolu Sadettin denilen manyağa aitti. Sesler dahada yaklaşmaya başlamıştı..

Salih karanlık dar bir koridorda elindeki döner bıçağını duvarlara sürtüp o kulakları gıcırtan ses ile yürüyordu aynı zamanda "Şahram" diyip kahkaha atıyordu. Eceli olmuştu..

Salih Şahramın odasının önüne geldiğinde durmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Salih Şahramın odasının önüne geldiğinde durmuştu. Gözlerindeki nefret kalbindeki intikam ateşi dışardan bile okunuyordu. Kapının kilidine tekme atıp içeri girmişti.

Şahram korkudan titreyen sesiyle "n..ne istiyorsun benden"

Salih bir elindeki bıçağı duvara sürmeye devam ederken diğer eliyle sigarasını yakmıştı. Şahram fildişi gibi açılmış gözlerle salihten cevap bekliyordu.

Salih ciğerlerindeki dumanı şahrama üfleyip "ben senden birşey istiyor olsam sana sormadan alırım zaten" demişti.

Şahram gaza gelip "artistlenme lan senin havan kime sen benim kim olduğumu biliyormusun?

KARANLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin