.
.
.
.
.
.
.
...........BIRAKIRDI...Salih daha elleriyle saracaktı o kalbindeki yaraları ama onun kalbindeki yaraların üzerine bedenindeki yaralarda eklenmişti.
Salih kucağında kanlar içinde kalmış kadının saçlarını okşuyor bir yandanda ona ninni söylüyordu. Bedeni deli gibi titriyordu korkudan kaybetme korkusundan..
Yamaç salihin omuzunu sevip "ambulansı aradım yolda geliyorlar salih kendine gel lütfen"
Salih yamaçı duymuyordu kendini öyle bir ninniye odaklandırmıştıki her taraf sessizliğe bürünmüştü Ayın ışığı mehirin yüzüne vuruyordu.
Salih burnunu mehirin boynuna gömüp titreyen sesiyle "ısıtıcıyı açarmısın" dedi sonra gözlerini sıkıca kapatıp "onlar çok soğuk üşüyor olabilirler"
Hemşire sedyeyi getirip "açılın lütfen çekilin"
Salih hemşirenin mehire uzatan eline bakıp mehire dahada sıkı sarılıp "dokunma incitirsin kucağımdan almayın onu lütfen biryerine birşey olur şimdi" demişti.
Hemşire sakince "bak ben doktorum sence ona zarar verebilirmiyim"
Salih başıyla onaylayıp nazikçe ayağa kalktı. mehiri ambulansın içindeki sedyeye yatırıp saçlarını kulağının arkasına atıp elbisesini düzeltti.
Hemşire "hastanın adı ne"
Salih "M..Mehir Ç.. yok Koçovalı"
Tam o an sedyede hayata dair hiçbir belirtisi olmayan mehirden inleme sesi çıkmıştı. O ses hepsinin içindeki umutu birkez daha yeşertmişti.
Yamaç salihin arabasını alıp önce çocukları zehraya bırakıp arabayı son sürat hastaneye sürmeye başlamıştı. Hepsinde o korku vardı kaybetme..
Hemşire öten cihaza bakıp "ateşi 39.2 kalbinde bradikardi görünüyor kurşunu tam göğsünden yemiş nabız düşüyor bebeğin durumu kritik seviyede hemen ameliyathaneyi ve doğumhaneyi hazırlayın hemen!
Salih mehirin avuç içini öperek "dayan güzelim dayan bebeğim" demişti.
Yaklaşık beş dakika sonra hastaneye gelmişlerdi yamaçlar ambulanstan önce hastaneye gitmiş onları bekliyorlardı mehiri hemen ameliyata almışlardı.
Yamaç salihi kendine çekip sımsıkı sarıldı yüzünü avuçlarının içine alıp "sakin ol salih dayanacak dayanacak iyileşecek"
Salih belkide yıllar sonra ilk defa dua ediyordu.
"Allah'ım lütfen onu benden alma sana yalvarıyorum bana bu hayatı sevdiren insanı benden alma"