~11. bölüm~

314 18 152
                                    


             -bana masal anlatır mısın abi uykum varda birazcık...
      -Masal anlatıyım abim ama uyumucaksın yoksa çok pis döverim seni çocuk...

Uzun bir bölüm oldu anlaşılan hepinize iyi okumalar 😘😘

Salih gördüğü rüyayla irkilerek kendine gelmişti. Ağzında bilinmedik kan kokusu alıyordu ama kanayan yarası yoktu boşverip gözlerini kapattı ve çukura ilk geldiğindeki halini düşünmeye başladı. Bu üç yıl içinde ne kadar çok değişmişti hayalleri umutları davranışları tepkileri hepsi değişmişti. Kendini tanıyamıyordu artık aklına mezarlıkta yağmurun altında yamaçla ilk kavgaları gelince hafifçe gülmüş iç geçirmişti..

O sırada ağzına kadar dolu olan cam fanusta haraketsizce duran Mehir..

Onun durumuda Salihten farksız değildi daha bir elin parmakları kadar günde mahvolmuştu. Çocuğa bir şey çaktırmamak için ettiği gayret onu dahada yıpratmıştı. Açtı susuzdu..

Şahram cam fanusta nefes almaya çalışan kıza bakarak "salak buradan kurtulacağını mı sanıyorsun hâla" demiş ve kahvesini içmeye başlamıştıki tam o an içeriye bir adam girdi.

Adam korkarak "Salih koçovalıyı kaçırmışlar bizi sorumlu tutuyorlar baba ne yapacacağız"

Şahran sinirle "tek kurtuluşmuz bu" demiş ve elindeki düğmeye basıp fanusun kapağını açmış merdivenlerden çıkarak suyun içinde haraketsizce duran Mehirin  cansız bedenini çıkartmıştı.

Şahran yumruk yaptığı elini kızın kalbine vurup bir kaç dakika sonra kalp masajına başlamıştı.

Şahran dolu gözlerle "hadi uyan kızım Salih için aç gözlerini sana söz ben kurtarıcam o adamlardan kırmızı damadımı kılına zarar gelmişse intikamda alırız merak etme aç gözlerinii" demişti..

o sırada kahvede volta atan koçovalılar..

Cumali sinirle "oğlum ben seni anlamadım yamaç madem o çok sevdiğin babanınoğlunu anan kovuyor lan sen niye sahip çıkmıyorsun adama neden yanında durmuyorsun kusura bakma ama böyle sevgi tartışılır yamaç sevgi böyle olmaz!

Yamaç başını ovup "salağım ya ben abi o an Salihi düşünemedim koruyamadım lan eğer ben Salihin arkasından gitseydim o bizden habersiz gidip kendini öldürtürdü"

Cumali ağız haraketini yaparak "şu an yaşadığını nerden biliyoruz yamaç belkide öldü kaç saat oldu kaç saat"

Akın gülerek "96 saat 46 dakika 15 saniye oldu amca"

Cumali şaşırarak "lan sen manyak mısın keşke seni okutsaymışız bu mal yerine"

Yamaç sinirle "Salihin telefonunda takip kayıt sistemi arkasındada Ferhatlar var abi"

Cumali gülerek "aslanım benim bee helal lan bebe" demiş ve yamaçın yanına gidip kafasını ısırmıştı.

Tam o an kahveye eli yüzü bembeyaz olmuş ağlamaktan gözleri şişmiş yıkılmış ama bir o kadarda intikam ateşiyle yanan Saadet geldi.

Akın korkarak "abla iyi misin geç otur ben sana su getireyim"

Cumali ağız haraketini yaparak "anlatacak mısın neler olduğunu yoksa direk öldürelim mi"

Saadet dolu gözlerle "ben buraya size bazı gerçekleri anlatmaya geldim"

Yamaç anlamayarak "ne gerçeği abla sen ne diyorsun açık konuş anlamıyoruz"

KARANLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin