Yılbaşına özel bölüm geldii..
Çukur bu üç yılda belkide hayal bile edilemeyecek kadar değişmişti. O karanlık kasvetli kan kokulu hava gitmiş yerine huzur bahar kokan hava gelmişti. Bomba, silah, kavga seslerinin
eksik olmadığı çukur, şimdi bir ilk yaşıyordu. Üç kardeş belkide ilk defa kavgasız gürültüsüz babasının emanet ettiği çukuru korumak için güçlerini birleştirmişti başarılıda olmuşlardı.
Yolda dahi yürüyemeyecek halde serhoş olan üç kardeşin ortalarında cumali vardı Yamaç bağıra bağıra şarkı söylüyor salih ise dansöz gibi kıvırıyordu.
Salih cumalinin kolunda dönüp "kıvır cumali kıvır hadi benim sert erkeğim" dedi abisiyle dalga geçerek.
Cumali bir kolunun altına salihi diğer kolunun altınada yamaçı almıştı. En az o içmişti çünkü biliyordu onların sınırı yoktu ve olmayacaktı. "Lan yeter sus bebe millet bize bakıyor" dedi sinirle.
Yamaç camdaki teyzeye el sallayıp şarkısına devam ederken salih hâla dans ediyordu küçük bir çocuk gibi
"Nörüyon gız" dedi tatlı bir gülümsemeyle.Cumali evin önünde durup "annem hepimizin ağzına sıçacak ilk hedef kim"
Yamaç ve cumali aynıanda salihe bakınca salih omuzlarını çekerek "hiç kusura bakmayın beyler vartolii kaçar"
"Nereye"
Yamaç bağırarak "annem ben geldim annee seni çok seviyom kız" dedi.
Cumali yamaçı susturmaya çalışırken Salih cumalinin kafasına vurup "iyi dayaklar" dedi sonra ellerini burnuna götürüp lü lü yaptıktan sonra el haraketi çekip topukları kıçına vura vura yanlarından ayrılmıştı.
Cumali salihin arkasından taş atıp "eşekoğlueşek satıcı ya bak yamaç ulan bu bizimle yaşasaydı kahramandan çok dayak yerdi yemin ederim mal herif" dedi kardeşinin arkasından bakarak..
Salih Karacanın öğrettiği gibi delik olan tellerden bahçeye girmiş ordanda kilere girmişti.Yamaçın ve cumalinin dayak sesleri tüm evi sararken salih kaleyi içerden fethetmiş gibi rahatca odasına çıkıyordu.
Yamaç bağırarak "bittin Salih bittin"
Cumali inleyerek "seni çok pis dövecem çocuk" derken salih gülerek akşının üzerini örtüp alnına ufak bir öpücük bırakmıştı.
Salih sesleri umursamayarak akşının üzerini örtüp alnına ufak bir öpücük bıraktı.
Karaca kısık sesle "ben kıskanırım ama
Salih karacanında üstünü örtüp burnunu sıkarak "yat uyu bırak o telefonu elinden söyle o pis azere salih amcam bu saatte konuşmamızı yasakladı de" dedi gülerek.
"S..sen nerden"
"A..anlarım ben, aşağıdaki mallara benzemem ben kızım yarın söyle o adanalıya çikiletasını alıp gelsin"
"Gerçekten mi"
"Şaka yapıyorum karaca canım çikileta çekmişti sadece biraz daha konuşursan saçını başını yolucam anlaşılan hadi zıbar amcam hadi" diyip yan taraftaki odasına gitmişti.