Yeni bölüm geldii hepinize iyi okumalar.. 🥰
Tüm çukur amcadan kurtulmanın sevincini yaşarken hiç bilmedikleri düşmanları onları çoktan ele geçirmişti
bile.. içerden satılmışlardı yine..Cumali kahvede çukurun bitmeyen dertleriyle uğraşıyordu sıkıntıdan patlamak üzereydi. Yamaç çocukları parka götürmüş deli gibi eğlendiriyordu. Salih ise medet ve murtazanın bitmeyen kavgalarına derman arıyordu. O sırada evdeki koçovalı kadınlar..
Sultan telefonunun çalmasıyla kızların yanından ayrılıp odasına çıkıp kapıyı kitledi.
Sultan kısık sesle "ne var yine ne istiyorsun evdeyim arama demedim mi ben sana"
X sert bir sesle "boş yapma karı bugün bir oğlunu bana feda edip kurban vereceksin"
Sultan sinirle "bende sana verilecek oğlan yok ne yamaçı ne cumaliyi nede salihi sana yedirmem kurban etmem git kendine yeni kurbanlar bul elinden geleni ardına koyma"
X gülerek "pekii sen bilirsin yamaç ve cumali gerçeği öğrenecek o zaman"
Sultan gözyaşlarını silerek "Allah belanı versin şerefsiz pislik tamam ne yapacağım"
X sinirle "hangisini alayım senden gerçi bendekide soru Salih dimi la karı"
Sultan dolu gözlerle "evet Salih ne yapacağım"
X gülerek "aferin aferiin böyle adam ol ben sana haber vereceğim merak etme şimdilik kendini kolla yeter ölme"
Demiş ve telefonu sultanın yüzüne kapatmıştı. Sultan ise telefonu yatağa atıp yastığı ağzına bastırıp hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı. İlk defa bu kadar çaresiz ve yalnızdı kendi ailesi için yine Salihi feda etmişti ama onuda kendi oğlu olarak görmeye sevmeye başlamıştı ne yapacağını bilmiyordu sadece sessiz sessiz ağlıyordu.
Aklına onu evden çukurdan kovduğu gün gelmişti pişmandı köpekler gibi hemde şimdi özür dilese ne değişebilirdiki bununda gayet farkındaydı.
Babamın emanetisiniz sultan hanım, bir derdiniz varsa dinlerim, ben o annesi ölmüş yetim çocuk değilim, lan tek istediğim beni seven bir ailemin olmasıydı...
Bunları düşündükçe deliriyor nefes alamıyordu hemen duşa girdi rahatlamaya çalıştı.. o sırada Salih..Salih sinirle "bana bakın lan ikinizinde amına koyarım kendinize gelin be siz kardeşsiniz lan kardeş"
Medet çekinerek "affet abim bu mehmenetsizin gazına geldim"
Murtaza sinirle "bak bak lafa bak duyuyon mu abe heyran"
Salih gülerek "hepinize yetecek kadar Vartoli var yaw ne bu tantana gelin buraya eşekler sizi" demiş ve kolunu açarak ikisinede sarılmıştı
Bunu fırsat bilen X adamları yanlarına oturmuş masanın altından silah doğrultmuşlardı.
Medet korkarak "Allah abim"
Salih o değişik şivesiyle "selamunaleyküm beyler hoş geldiniz caanımm ne içersiniz ay tanışmadık dimi ben Vartolii memnun oldum ee nereye gidiyoruz hangi araba"
Adam sinirle "şu öndeki siyahlı"
Salih sakallarını karıştırarak "güzel araba zevkliymiş ağamiz önden sizi alalım yaw"
Adam sinirle "ne boş yaptın be" demiş ve ayağa kalkmış silahın arkasıyla Salihin kafasına vurup bayılmıştı. Arabaya bindirip kimsenin olmadığı depoya götürür. O sırada Cumalii..