Biraz geç geldi bölüm hepinizden özür dilerim iyi okumalar :))
Sabah olmuştu Salih hâla sokaklardaydı yürümekten ayakları şişmişti ama o hâla yürüyordu çok halsizdi titremesini kontrol edemiyordu sabaha kadar ara ara burnu kanamış zar zor durmuştu. Dayanmasının tek sebebi oğluydu daha beş yaşında herşeyden habersiz olan oğluydu. Kendine gelmesi gerekiyordu ama yapamıyordu artık dayanamıyordu kaldıramıyordu vucüdü artık.O sırada huzurla kahvaltı yapan koçovalılar.
Cumali dört saatlik uykusundan uyanmış aşağıya inmişti henüz kimse uyanmamıştı terasa çıktı. Sabaha kadar uyumamış olan kız kardeşi Sadişi gördü şal alıp yanına gitti. Şalı örttü ve karşısına bakarak:
"ne oldu uyku tutmadı mı saadet" demiştiSaadet gözündeki yaşları silerek:
"yok tutmadı çok ağır konuştum dimi ben çok kırdım ben onu affetmez bir daha" demişti.Cumali saadete bakarak;
"ben yamaç gibi teselli edemem bilirsin beni de takma kafana o yıllardır unutmamış seni şimdi mi unutacak sevmeyecek" diyip sarılır.Saadette Cumaliye sarılır. Yavaş yavaş herkes uyanır kahvaltı hazırlarlar ve huzurlu bir şekilde sofraya otururlar.
Yamaç jr saçlarını okşayarak; "günaydın kro ee ne yaptınız bakalım dün babanla"
Cumali "maç kaç kaç bitti aslan parçası".
Sadiş oğlunun tabağını hazırlarken; "oo! Maç mı yaptınız babanla".
Jr önündeki çatalla oynayıp kafa salladı;
"biliyoy musunuz ben menemen yapmayı öğrendim".Yamaç çocuğa dönerek;
"yaa ne güzel kim öğretti annen mi"Jr; "hayıy babam öğyetti sabah kalktım annem yok mutfağa gittim biy baktım babam kahvaltı hazıylıyoy nemrudun kızı şarkısıyla sonra içeri gittim babannem gelmişti zoyla onu mutfağa getirdim menemen malzemelerini verdi bize sonya ben domates kestim bibey doğyadım en son babannemle babam dans etti ben ilk defa babannemin güldüğünü gördüm valla sonra kahvaltı yaptık bulaşık yıkadık cenazeye gittik"
Cumali şaşırarak "babannen babanla dans mı etti?
Yamaç "vay anasını be sultan hanıma bak sen ee sonra ne oldu?"
Cumali klasik ağız hareketini yaparak "ne olabilir kahveye gittiler maç yaptılar dimi lan aslan parçası"
Jr ağzına salatalık atarak:
"senin kolların ne kadar uzun ya çok güzel sarıldın babannemle yamaç amcama kartal gibi".Cumali şaşırarak "sen nerden biliyorsun bunları?"
Jr "bizde ordaydık sadece arkadan sizi izledik sonra kavga ettiniz ikiniz biyde medet amcam en son ikiniz kaldınız herkes gitti bizde gittik kahvede maç yaptık murtaza amcam bana okey oynamayıda öğretti"
Yamaç cumaliye ters bakış atarak: "dediklerimizi duydunuz mu peki"
Jr "evet duyduk bir ara sen heykes haddini bilecek sen bile dedin medet amcamda cumali amcama yüklendi"
Yamaç "pekii baban duyunca ne yaptı?"
Jr "hiçbir şey sadece medet amcamda hafif güldü o kadar."
Cumali konuyu değiştirerek:
"tamam ya hadi afiyet olsun gülüm Asiye nerde uyuyor mu hâla?"Damla bıkkınlıkla:
"uyuyor çok mızmız bu aralar"