Kanlı Düğün

567 27 220
                                    

          B..bu dansı bana lütfeder misiniz gecenin prensesi?
            Olur kırmızı gül...

Yeni bölüm geldiii hepinize iyi okumalar çok öpüyorum 🥰
.
.
.
.
.

Sabah olmuştu güneş bugün her zamankinden farklı bir şekilde doğmuştu. Koçovalılar süslenmiş kardeşlerini bekliyordu..

Yamaç kızını kucağına alarak "nerde kaldı bu adam ya arasak mı"

Cumali telaşlanarak "ara lan belki bir şey olmuştur o geç kalmaz çünkü"

Efsun bu hallerine gülerek "sakin olun birazdan gelirler merak etmeyiin"

Damla Cumalinin kolunu dürterek "kalk kardeşine sucuklu yumurta yap cumali"

Cumali klasik ağız haraketini yaparak "ulan ben bu hallere düşecek adammıydım ya"

diyip mutfağa gitmiş sucuklu yumurta yapmaya başlamıştı o sırada evde Mehiri bekleyen Salih..

Salih heyecanına yenik düşerek "hadii geç kaldık yaw ne süslendin sende be"

Mehir Salihin bu haline gülerek "sus lan bağırma öküz gibi bekle geliyorum geldim hadi gidelim"

Salih Mehiri baştan aşağı süzdükten sonra arabaya binmiş ve son sürat çukura sürmüştü.

Salih arabadan inip "hadi in geldik heh! Kapınızı açmayı unuttum dimi pardon Mehir hanım bu kadar patavazlık olmaz yaw tüü bana" demiş ve Mehirin kapısını açmıştı.

Mehir kahkaha atarak "o kadarda olsun canıım" demiş ve arabadan inmişti.

Kapıyı Asiye açmıştı.

Asiye Salihin kucağına atlayarak "hoş geldin amca babam sana sucuklu yumuyta yaptı biliyoy musun?"

Salih kızın burnunu sıkarak "hoş buldum bir tanem çok açım valla"

Masal Asiyeyi kıskanarak Salihin yanına gider "kuyt gibi açsın dimi hadi geç içeyiye kıymızı adam"

Salih masalıda öptükten sonra tam içeri girecektiki arkasındaki Mehiri gördü. Eğildiği yerden kalkarak Mehirin elini tuttu.
"Mehir tanıştınız zaten biliyorsunuz hepiniz"

Efsun Salihi itip Mehirin yanına gidip sarıldı kulağına fısıldayarak "hoş geldin elticim burasıda bizim tımarhane ilk başlarda zor gelebilir ama alışırsın"

Mehir gülerek "hoş bulduk canım alıştım bile en delisi bana denk gelmiş"

Efsun kahkaha atarak "nasip kısmetde hepsi manyak bunların hele bir anaları var görsen" demiş ve sofraya davet etmişti.

Yamaç Salihin yanına gidip sımsıkı sarıldı ve "hoş geldin Salih koçovalı hoş geldin babamınoğlu"

Salih yamaça bakıp "hoş bulduk babamınoğlu yamaçım özlemişim lan"

Yamaç ve Salihi sarılarak gören Cumali kıskanmıştı. Elindeki yumurtayla ağzındaki biberle bağırıp yanlarına gelmişti.
"Lan eşek herif biz burda sana özel yumurta yapalım sen yamaça sarıl piss gel lan buraya"

diyip Salihe sımsıkı sarılmış kokusunu içine çekmişti bu adam aynı babası kokuyordu yıllardır hasret olduğu kokuya sahipti bu adam evet ona abilik yapmamıştı ama bundan sonra ömrünü ona harcayacaktı duygusallaşmıştı iyice..

KARANLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin