Yeni bölüm geldii hepinize iyi okumalar :))O gece üç kardeşte aynı durumda aynı haldeydi çocuklarının baş ucunda.. sabah olmuştu. Koçovalılar kahvaltı yapıyorlardı.
Damla asiyeye yemek yedirmeye çalışırken "ne oldu size hayırdır ne bu haliniz"
Cumali kızından gözlerini alamayarak "yok bir şey gülüm yok bir şey"
Yamaç Efsunun büyülü gözlerine bakarak "annem nerde inmedi kahvaltıya"
Sultan odasından çıkarak "günaydın banada yer var mı?"
Damla "geç anne otur var tabii o ne biçim laf öyle buyur"
Yamaç sadişin omuzuna dokunarak "ablam nasılsın sana söz veriyorum jr kılına zarar gelmeyecek bulacağım onu"
Sadiş gülerek "bulursun yamaçım bulursun tabii sana güvenim sonsuz ona amenna"
Cumali sadişe dönerek "sen bana mı güven miyorsun saadet hanım ne oldu ölünce kocan kıymete mi bindi de bizim haberimiz yok"
Saadet Cumaliye bakarak "sana laf diyen yok cumali abi ben Salihe kızıyorum Salihe bir babalık dahi yapamadı çocuğa"
Efsun elindeki çatalı sıkarak "önce sen kendi anneliğini sorgula sonra Salihin babalığına laf edersin saadet!" demiş ve ona inat çayını höpürterek içmişti.
Cumali yamaça dönüp "bizim bu evden gitmemiz gerekiyor yamaç"
Yamaç abisine katılarak "aynen öyle toparlanın taşınıyoruz"
Damla çayını içerek "nereye ya daha yeni alıştık bu eve sizde bir boklar var ama neyse"
kahvaltı yaparlar. O sırada uykuya yenik düşen Salih kabus görerek gözlerini aralar. Saçlarından boncuk boncuk ter akıyor yanakları kızarmış halde oğlunu göremez hemen aşağıya iner.
Salih "jrr oğlum nerd..
demeye kalmadan mutfakta doktorla oyun oynayan oğlunu görür. İzlemeye başlar onu saadetten annesinden ayırdığı için pişman olur üzülür hemen aklına kendi annesi gelir. Oğlu sanki daha farklı gülüyordu o kadının yanında dayanamayıp yanlarına gitti.
Jr çikolatalı ekmeği ağzına atıp "babaam gelmiş günaydıın aslan babam"
Salih eliyle alnındaki terleri silerek "günaydın nasılsın bakalım bugün kro"
Mehir jr saçlarını okşayarak "yemeğini yedi oyununu oynadı şimdi ilaç içecek sonrada mışıl mışıl uyuyacak babası merak etme hadi balım aç ağzını"
İlacını içirir yatağına yatırır. Tekrardan aşağıya iner.
Salih kadına bakarak "teşekkür ederiz ilgilendiniz o kadar sağ olun"
Mehir adama göz devirerek "sizi bizi bırak artık lan kahve yapacağım içicen mi?
Salih saçlarını düzelterek "olur sade olsun"
Kahveleri yapar Salihe uzatır.
Mehir çikolatayı yiyerek "afiyet olsun"
Salih "sen kimsin yani adın ne"
Mehir "ay sonunda amına koyum bende ne zaman soracaksın diye kendimi yırttım kaç saattir Mehir ben memnun oldum."
Salih kahvesini içerek "Salih ben yani Vartolu Sadettin senin bildiğin adamlara benzemem ben kızım evliyim ben evli bak çocuğum bile var çok ümitlenme"