Sve Što Frozen 3 Mora Postići Ako Bude Kraj Frozen Franšize

36 4 14
                                    

Frozen 2 Je Završio Jedno Poglavlje Ali Ne I Celu Priču

Frozen 3 još nije zvanično najavljen ali je zaista potreban franšizi. Frozen 2 je imao malo kontroverzan kraj, nekima se svideo jer su i Elsa i Anna pronašle svoje mesto i sazrele kao osobe, a nekima se nije svideo jer više ne žive na istom mestu. To što je Anna postala kraljica Arendelle-a je savršen kraj njenog putovanja, a Elsa je pronašla mesto na kojem pripada i nije napustila porodicu, i dalje ih posećuje bar jednom nedeljno kad igraju pantomime. Za Elsu je ovo i više nego savršeno rešenje jer je u oba filma prikazano da ona zaista voli svoju porodicu i srećna je sa njima ali se ne oseća kao da pripada među njima. Začarana šuma je kao stvoren dom za nju. Kladim se da će i tamo sagraditi ledeni zamak u kojem će živeti.
Ali, kraj kao takav izgleda više kao otvorena mogućnost za nastavak nego završetak oba poglavlja. Frozen 2 je bio primetljivo zreliji od prvog dela, likovi sa stariji tri godine i potpuno su drugačiji od onoga što su bili ranije. Kristoff je od momka koji misli da su ,,irvasi bolji od ljudi" postao zaljubljeni heroj i uskoro će njemu i Anni zazvoniti svadbena zvona. Anna je od lakoverne princeze koja brzopleto veruje svakome postala hrabra kraljica koja je ujedinila dva sveta. Elsa je od samotnjakinje i uplašenog deteta postala Peti Duh i sada je konačno srećna sa svojim moćima i konačno je pronašla bića koja su kao ona.

Dok je Frozen 2 imao spokojan i srećan kraj postavio je još više pitanja nego što je odgovorio na ona stara

Kad smo upoznali pleme Northuldra, prvo što su pitali Elsu je bilo ,,Gde si naučila magiju?" Nisu znali da jedan od elemenata može biti čovek, niti da je led Peti Element/Duh

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kad smo upoznali pleme Northuldra, prvo što su pitali Elsu je bilo ,,Gde si naučila magiju?" Nisu znali da jedan od elemenata može biti čovek, niti da je led Peti Element/Duh. Mislili su da je Elsa samo jedna od čarobnjaka, ali to bi značilo da čarobnjaci uopšte postoje u Frozen svemiru. Frozen i odstupa od ostalih Disney filmova jer je umesto klasičnih zlih čarobnjaka i ostalih sila magije prikazao mitologiju severnih država, pogotovo u drugom delu. Ali to ne znači da pored svih elemenata ne postoje i druge forme magije, kao na primer, Trolovi, čije postojanje nije još objašnjeno. Njihovo postojanje i ne treba da bude objašnjeno jer je očigledno da postoji još magičnih bića kakve mi još nismo videli u Frozen filmovima.

Potrebno Nam Je Još Magičnih Ljudi Pored Else

Potrebno Nam Je Još Magičnih Ljudi Pored Else

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
ZABAVA (Filmovi I Serije) ✔️ (CELA PRVA KNJIGA)Where stories live. Discover now