The Handmaid's Tale: June Bi Bilo MNOGO Bolje Da Je Pobegla U Finalu 2. Sezone

12 3 0
                                    

June Osborne, glavna junakinja serije The Handmaid's Tale, je bila godinama zarobljena u Glieadu bez ikakve nade za slobodom

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

June Osborne, glavna junakinja serije The Handmaid's Tale, je bila godinama zarobljena u Glieadu bez ikakve nade za slobodom. Ali, kad joj se javila šansa da pobegne u finalu sezone 2, zajedno sa svojom novorođenom bebicom, Nicole, ona je izabrala da ostane, a bebu je dala Emily, sluškinji koja je bežala zajedno sa June te noći. Emily je odnela Nicole kod Luke, Juninog muža, koji je preuzeo brigu o njoj izvan Gileada. Iako bi joj bilo lakše da je pobegla tada, June je ostala u Glieadu kako bi, kad bude bežala drugi put, sa sobom povela i Hannah, svoju ćerkicu koja joj je oduzeta kad je bila kidnapovana i poslata u Gilead.

Sezona 3 I Početak Sezone 4 Su Bili Najgori Prema June

June je bez sumnje, najviše propatila u sezoni 3 i u prvim epizodama sezone 4

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

June je bez sumnje, najviše propatila u sezoni 3 i u prvim epizodama sezone 4. Već je bila previše umorna od sve te patnje u Gileadu i samo je želela da spasi svoju prvu ćerku i da se vrati kući kod svog muža, ali porodica koja je usvojila Hannah se preselila i June je više nije videla nakon toga. Njeni bivši gospodari, Serena i Fred, su June optužili za krađu (njene bebe koja je trebala pripasti njima) i napravili zlikovca od nje za medije. June je jedva uspela da izbegne da joj stave prstenje na usta, čime su ućutkivali sluškinje u mnogim porodicama. Kad joj je dodeljena nova porodica, oni nisu silovali June kao što su to radili Fred i Serena, i Fred i Serena su to saznali i prisilili ih da to urade ili će ih prijaviti (jer je to prkosilo pravilima Gileada). June je u finalu sezone 3 ponovo imala šansu da pobegne, ali je umesto toga odvlačila pažnju stražaru kako bi pobegle ostale žene i devojčice, i tad ju je taj isti stražar upucao. June su pronašle ostale sluškinje i odvele je da joj izvade metak i dezifinkuju ranu, što nije odmah bilo uspešno. June se teško oporavljala i imala je rane koje su joj zadavale velike bolove. Srećom, njene prijateljice su se povezale sa sigurnom kućom iz koje su bežale u slobodu. Jedino je June uspela da se spasi od svih njih, ostale su ili poginule ili su bile vraćene u Gilead. Najgore iskustvo ikada je bilo kad su je odveli i mučili, prisiljavajući je da oda svoje prijateljice u begstvu.

Prisećanja U Supermarketu

Kad se vratila, June je bila potpuno utrnula zbog trauma i fizičkih povreda

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kad se vratila, June je bila potpuno utrnula zbog trauma i fizičkih povreda. Sve mučenje, sukobi i gubitci koje je preživela od finala sezone 2 do slobode, najviše je povredilo June. Kad je bila u supermarketu sa mužem, ona se prisetila supermarketa u Gileadu, gde su sluškinje nabavljale namirnice za svoje porodice, i počela je da se priseća kako su je mučili, nekad i bez razloga. Prisetila se koliko je njoj dragih ljudi umrlo u Gileadu i pozlilo joj je. Najgore je bilo to što je mnoštvo tih sećanja bilo iz perioda nakon što je odbila da se vrati kući zbog Hannah, koju nije ni uspela da spasi - bar ne do sada.

Žrtva koju je June ranije podnela je bila dokaz da majčinska ljubav ne zna za granice, ali oslobodila bi se velikog tereta da je tada pobegla.

ZABAVA (Filmovi I Serije) ✔️ (CELA PRVA KNJIGA)Where stories live. Discover now