Sudbina Janine je sada kritična u seriji The Handmaid's Tale, jer Janine nije uspela da pobegne iz Gileada kao June. Bila je blizu ali je odjednom nestala kad su nju i June bombardovali iz aviona dok su trčale po Čikagu, u 5. epizodi sezone 4, 'Chicago'. Kad se June, ošamućena od napada, probudi, ona pokušava da dozove Janine ali nje nema nigde. Čuje vrištanje ali ne može da je vidi ni pronađe. June pronalazi njena prijateljica Moyra i njih dve prelaze veliki put dok se ponovo ne vide sa Lukeom i ostalima koji su pobegli iz Gileada. U epizodi 8, 'Testimony', saznajemo da je Janine uhvaćena i vraćena u Gilead, gde moli Aunt Lydiju da je ne tera da ponovo bude sluškinja, jer bi ,,radije umrla [nego da se to ponovo desi]". Ovaj put, Janine više ne veruje ničemu što Gilead ima da joj poruči. Ona je bila najvedrija i najpozitivnija od svih sluškinja, iako je propatila najviše. Verovala je da će sve biti u redu ako se moli Bogu i da treba da sluša naređenja koja su joj data. Sve što je prošla, čak i neprestano nasilje koje je nad njom vršeno, prešla je preko svega toga i uvek izašla iz patnje nasmejana, ali smrt njenih najbližih prijateljica tokom bega ju je dotuklo i sad više nije ista. Nadala se slobodi, a sav taj trud je bio uzaludan. Nisu ni ona ni June krive za to, to je bila takva situacija - obe su napadnute, ali June su pronašli prijatelji a Janine neprijatelji.
Da Li Će Janine Poludeti Kao Što Je I Emily Poludela?
Sezona 2 je počela dublje da istražuje traume i zadrla dublje u likove i njihovo navikavanje na Gilead. Svaka od sluškinja je počela da se menja zbog dotadašnjih trauma, i, dok je Janine ostajala pozitivna, Emily je počela fizički da napada ljude koji su joj nanosili bol i umalo je stradala zbog toga. Čak je i Lydiu umalo usmrtila jer joj se smučilo kako se ophodila prema njoj - šteta što je Lydia preživela napad. I dok se Lydia oporavljala ona je imala bes koji je morala da izbaci i pretukla je Janine, ni krivu ni dužnu. Nadam se da će joj se Janine jednom osvetiti zbog toga i svega ostalog, jer se vidi da Janine više nije ista i da nema snage da nastavi sa životom u Gileadu. Možda je neće ni biti briga šta će se sa njom dogoditi ako napadne nekoga, jer bi mogli smesta da je pošalju na zid.
Da Li Će Janine Uspeti Da Spasi Angelu Kao Što Je June Spasila Nicole?
Janinina beba, Angela, je bila prva beba koja je rođena u seriji pred gledaocima i Janine svaki dan pati jer ne može da je odgoji kao majka, a ona ju je rodila. Ona želi da je spase od loših roditelja sa kojima Angela odrasta i bilo bi odlično kad bi uspela jer je Janinino prvo dete već mrtvo i nadamo se da ona nikada neće saznati jer bi je to uništilo, ali mogla bi dobiti drugu šansu kao majka sa svojom drugom bebom.
Da Li Će Janine Stradati U Ponovnom Pokušaju Begstva?
Janine koju smo videli na kraju epizode 'Testimony' je izgledala kao Janine koja će uraditi bilo šta kako bi pobegla. Sa obzirom na to kako je svi tretiraju kao da je ona vreća za boks, ne bi bila nikakva novost da njen lik ne doživi slobodu i da umre u zatočeništvu. Ne bi bilo pravedno za nju, ali ništa što se do sada desilo u seriji nije bilo pravedno za nju. Ko zna? Možda se ostvari moja želja da je vidimo na pragu Junine kuće kako drži Hannah za ruku i smeši se.
BINABASA MO ANG
ZABAVA (Filmovi I Serije) ✔️ (CELA PRVA KNJIGA)
RandomNAPOMENA: OVO SAM PISALA DAVNO, SAD SU MI NEKA MIŠLJENJA DRUGAČIJA I NISU SVE ANALIZE ONAKVE KAKVE BI BILE DANAS. AKO SE IKADA VRATIM PISANJU, PROMENIĆU SVE ŠTO TREBA. Druženje, Kometarisanje, Zabava - sve posvećeno našim omiljenim likovima i njihov...