Carol Danvers se prvi put pojavila na velikom ekranu 2019. i bila je za male devojčice ono što je i Wonder Woman bila dve godine ranije - ženski uzor.
Lepo je videti da je Marvel konačno razrešio kesu za solo film u kojem glavnu ulogu preuzima žena ali to što je žena nije razlog zašto mnogi bojkotuju Captain Marvel.Captain Marvel Se Pojavljuje Niotkuda
Mnogi MCU heroji, pa i neki zlikovci (gledamo u tebe, Loki), se pojave i odmah zauzmu velika mesta u našim srcima ali Captain Marvel nije te sreće iz brojnih razloga.
Ona se pojavila tek nakon 21 filma i nakon ogromnog crossovera u kom su skoro svi likovi iz ovih deset godina učestvovali i nije bilo ni traga ni glasa o njoj pre, a ni tokom Rata Beskraja. Tek je u sceni nakon odjavne špice predstavljen njen logo. To mnogima nije dalo dovoljno razloga da je momentalno zavole.Najnovija Šolja Je Odjednom I Najjača
U čitavom svemiru u kojem postoji bezbroj superheroja i njihovih neprijatelja, očekuje se da ako i postoji najjače biće, ona ili on je predtavljen/na već pri početku izgradnje tog svemira i da je taj lik doživeo sve one trenutke koje su ga učinile onakvim kakav je sada.
Fanovi su gledali Tonyja kako je bio kidnapovan i gde se jedva izborio za svoj život napravivši svoje prvo gvozdeno odelo u pećini, Steve je bio zamrznut u ledu 60+ godina jer se žrtvovao i doneo svojim prijateljima pobedu u ratu, Čuvari Galaksije su svi redom preživeli traume... Za svakog od njih možemo izvući trenutak iz njihovih biografija koji nam pojašnjava zašto su to što jesu, zašto su dobri, zli, zašto rade ovo a ne ono.
A Carol... o njoj ne znamo toliko toga i, iako je film predstavio blage emocionalne scene, to nije bilo dovoljno TOLIKO VELIKOJ bazi fanova da prihvati lik kog najmanje znaju jačim i od onih sa kojima dele toliko godina.
Najgore je to što MCU njom pokušava da zameni Captaina Americu, koji je jedan od glavnih predstavnika MCU-a.Carolina Ličnost Se Ostalima Ne Sviđa
YOU ARE READING
ZABAVA (Filmovi I Serije) ✔️ (CELA PRVA KNJIGA)
RandomNAPOMENA: OVO SAM PISALA DAVNO, SAD SU MI NEKA MIŠLJENJA DRUGAČIJA I NISU SVE ANALIZE ONAKVE KAKVE BI BILE DANAS. AKO SE IKADA VRATIM PISANJU, PROMENIĆU SVE ŠTO TREBA. Druženje, Kometarisanje, Zabava - sve posvećeno našim omiljenim likovima i njihov...