X-Men, bilo da je slučaj stripova ili filmova, su uvek jedni od dobro poznatih Marvelovih timova, koji se stastoji iz više anti-heroja nego superheroja. X-Men su uvek odstupali od ostatka bilo kojih superheroja, Marvel ili DC, i razlikovali su se po originalnosti svog sveta mutanata i meta ljudi - samim tim što se nalaze u drugoj dimenziji - ali i po porodičnim vezama.
⬆Porodično stablo X-Men likova još više zbunjuje nego što pojašnjava.
Na ilustraciji nepoznatog autora, možete videti (u gornjem levom uglu) da je Magneto biološki otac Scarlet Witch, Quicksilver i Polaris. (Zamislite da se Magneto, koji kontroliše metal, pojavi u MCU i upozna Wandinog dečka, Vision, napravljenog od metala.)
Ovde se nalaze i Mystique i Azazel, roditelji Nightcrawlera.
Zatim se vidi da je Mystique imala drugog sina, Graydona Creeda, sa Sabertooth.
Međutim, (ispravite me ako grešim) ovde nije prikazano da je Mystique i majka mutanta kog su ona i Wolverine izrodili.
Negde na sredini ilustracije je Cyclops i njegova romantična veza sa Jean Gray i njenim klonom, i sa obema je imao po jedno dete (Cable), od kojih je treće pripadnica alternativne dimenzije.
Na porodičnom stablu se vidi da su Cable i Deadpool sarađivali u stripovima kao što je slučaj i u filmu Deadpool 2.Filmske adaptacije nas nisu upoznale sa ovim detaljima, već su zakomplikovale stvari na drugačiji način.
U prvoj verziji, Jean Gray je elemenat ljubavnog trougla između nje, Cyclopsa i Wolverina.
Serija The Gifted na FOX-u predstavlja Polaris ali ona ne zna da je njen biološki otac Magneto.
U novoj verziji, Mystique je odrasla sa Charlesom Xavierom.
Magneto i Mystique su ljubavnici neko vreme pre nego što se u tim pridruži Quicksilver, koji kasnije saznaje da mu je Magneto otac. Ali Magneto ne zna za svog sina.
Wolverine je otac Laure, devojčice mutanta klonirane iz njegovog DNK, a rođene prirodnim putem.Postoje još desetine nejasnih povezanosti u X-Men porodici, ali mislim da će nas sve zaboleti glave ako budemo nastavili istraživanje. Možete potražiti još zanimljivosti u stripovima i na Google ako želite.
ESTÁS LEYENDO
ZABAVA (Filmovi I Serije) ✔️ (CELA PRVA KNJIGA)
De TodoNAPOMENA: OVO SAM PISALA DAVNO, SAD SU MI NEKA MIŠLJENJA DRUGAČIJA I NISU SVE ANALIZE ONAKVE KAKVE BI BILE DANAS. AKO SE IKADA VRATIM PISANJU, PROMENIĆU SVE ŠTO TREBA. Druženje, Kometarisanje, Zabava - sve posvećeno našim omiljenim likovima i njihov...