Daleko od toga! Gledam po društvenim mrežama, hejteri su počeli da se okreću protiv Marinette/Ladybug jer ona nije 'realistična' kao Adrien/Chat Noir. Drago mi je da i Adriena ne osuđuju, jer njemu trebaju pauza, prihijatar i nova porodica, ali zašto odjednom osuđuju Marinette bez razloga?
Prvo, Da Razjasnimo, Njen Život Je DALEKO Od Savršenog
Čak i pre svih obaveza oko spasavanja sveta i čuvanja Miracle Boxes jer je sad zvaničan čuvar, Marinette je imala društvenih problema i trapava je, što je veoma sramotno. U školi je tako, ako se ne izboriš za sebe nećeš imati poštovanja od ostalih, a Marinette je nesigurna u sebe - VEOMA nesigurna. I ne pomaže joj to što je zaljubljena u dečka kojeg svi nazivaju savršenim, jer je svaki put to podseti na to da ona nije savršena i misli da nije dovoljno dobra za njega. (Jedva čekam da je on uveri u suprotno.) Čak i to što svi vole njenu drugu ja, Ladybug, joj nije neka uteha jer je Ladybug odgovorna za sve i uvek je na opreznosti. Nikada ne može da se opusti i na njoj je većina odgovornosti da li će misija uspeti ili ne, jer samo ona može da uhvati akumu. Za razliku od Chat Noir, koji može da se ponaša opušteno I za koga je ovo sloboda, za razliku od njegovog privatnog života. Marinette ima dobre roditelje i solidan život u smislu novčanih mogućnosti, ali to su samo osnovne stvari. Od toga pa na dalje je sve zakomplikovano.
Marinette Ima Svoje Zlikovce
Ladybug pobedi Shadow Motha iz dana u dan, ali Marinette nastavlja borbu i kad njene supermoći nisu aktivne. Chloe i Lila obožavaju da je ponižavaju jer Marinette nije iz višeg društva. I Lila ne bi bila ona kad ne bi i smislila neku laž i učinila da Marinette izgleda loše pred svima, čak i pred svojim roditeljima. Koliko puta vas je neko javno ponizio u školi? Ja se sećam da sam bila u istoj situaciji kao i Marinette i moji prijatelji su samo ćutali i poverovali lažovu, kao i njeni. Lila je izgledala kao nevinašce dok je Marinette bila optužena da je krala od nje, gurnula je niz stepenice i tako dalje... I najgore od svega tog je što one ne popuštaju. Chloe će nastaviti da ponižava svakoga, najviše Marinette, a Lila će Marinette ugrožavati reputaciju lažima iznova i iznova. Ko zna koliko daleko će otići sledeći put?
YOU ARE READING
ZABAVA (Filmovi I Serije) ✔️ (CELA PRVA KNJIGA)
RandomNAPOMENA: OVO SAM PISALA DAVNO, SAD SU MI NEKA MIŠLJENJA DRUGAČIJA I NISU SVE ANALIZE ONAKVE KAKVE BI BILE DANAS. AKO SE IKADA VRATIM PISANJU, PROMENIĆU SVE ŠTO TREBA. Druženje, Kometarisanje, Zabava - sve posvećeno našim omiljenim likovima i njihov...