Ko bi zaboravio onu scenu u hororu It (2017) kad Pennywise namami Georgiea u kanalizaciju?! - Svi je se sećamo, a pogotovo Billy (stariji brat). Kad je Pennywise otkinuo ruku malog dečaka i dete je vrištalo od bola i straha, znali smo u kakav se film upuštamo. Da je samo Georgie znao u šta se upušta kad je pružio ruku...
Tokom nastavka, It: Chapter Two, glavna priča u vezi Billyjevog lika je to što ga je svih 27 godina mučila smrt njegovog mlađeg brata jer je krivio sebe jer nije želeo da se igra sa njim tokom kiše i Georgie je otišao napolje sam i naleteo na klovna. Pošto se Pennywise hrani tuđim strahovima, i očigledno patnjom, on je video Billyja kako ga proklinje iznad kanalizacije i odlučio da se poigra sa jadnim čovekom. Stvorio je sliku malog Georgieja sa sve ikoničnim papirnim brodićem i žutom kabanicom i pozvao ga u kanalizaciju. Prizor koji je izgledalo ovako:Slika ne bi bila dovoljno jeziva da vidimo lice dečaka jer znamo da je on mrtav već 27 godina i nema šanse da je sad nekako živ, a to se već dogodilo u prošlom delu u sceni ,,You'll float too!" Ne, Pennywse je odlučio da samo stvori sliku tela i rekreira dečiji glasić koji zove svog brata. Zatim Billy pokušava da ga dohvati i napadne ga mnoštvo malih dečijih ručica i on se jedva izvuče živ i nastavlja da proklinje Pennywisea. Naravno, nije bilo šanse da je dečak živ i to je bio samo Pennywise i njegovi magični trikovi.
Sa obzirom da je ovo izuzetno jeziv prizor, ne bih zadržavala pogled na toj sceni duže nego što scena traje ali kad sam koristila ovu sliku u prošlom poglavlju primetila sam da ipak postoji glava koja se može uočiti samo ako jako dobro posmatrate. Ponovo:
Za slućaj da ne vidite, evo kako izgleda sa drugim filterima:
Eh Pennywise, vidimo te! Mislim da je ovo zaista domišljat detalj od strane tvoraca filmova. Za slučaj da vam je trebalo nešto da ovu scenu učini jezivijom.
VOCÊ ESTÁ LENDO
ZABAVA (Filmovi I Serije) ✔️ (CELA PRVA KNJIGA)
DiversosNAPOMENA: OVO SAM PISALA DAVNO, SAD SU MI NEKA MIŠLJENJA DRUGAČIJA I NISU SVE ANALIZE ONAKVE KAKVE BI BILE DANAS. AKO SE IKADA VRATIM PISANJU, PROMENIĆU SVE ŠTO TREBA. Druženje, Kometarisanje, Zabava - sve posvećeno našim omiljenim likovima i njihov...