Miraculously Ladybug animirana serija je uopšteno dobra u pravljenju likova. Dobroćudni likovi su tako napisani i prikazani da se svide prilično velikoj većini gledalaca, a oni zli, pa, toliko nas iznerviraju da smo im zahvalni što postoje jer bez dobrog zlikovca nema ništa (gledam tebe, Lila Rosi). Ali nekada se dešava da čak i ovako kretivna serija ubaci u priču nešto što mnoge ne zanima o određenom liku i ošteti ga. Da je ta priča dobra ne bi bilo problema ali kad ta priča potpuno promeni dopadljivog lika kojeg znamo od početka na lošije, to već postaje problem.
Upravo ovo se desilo sa poznatom rock zvezdom Miraculous Ladybug svemira, Jagged Stone.
Kad se prvi put pojavio, videli smo ga kao poznatog uzora mnogim tinejdžerima, čak i Marinette i Adrienu, i mnogi likovi imaju postere sa njegovim likom u svojim sobama i slušaju njegovu muziku. Jagged je oduvek imao mnogo energije i zabavljao je gledaoce svojom harizmom i humorom, igrajući se sa svojim ljubimcom krokodilom Fangom, i flertujući sa svojom asistentkinjom Penny Rolling. Jagged se pokazao i kao neko ko ceni talenat i trud kad je hvalio Marinettin talenat svima i angažovao ju da mu dizajnira album. Kako bi nam potvrdili da je Jagged zaista jedan od pozitivaca, njegovi protivnici su bili njegov šef, Bob Roth i Bobov sin, XY, obojica dosadni i zli, vole da kradu tuđe ideje i stalo im je samo do novca dok Jagged želi da sačuva svoj stil i zadovolji fanove. Taman kad su tvorci serije napravili očigledno da Penny i Jagged potajno gaje romantična osećanja jedno prema drugom, odjednom nismo videli ni jedno ni drugo u krupnom planu dugo vremena.
U sezoni 3, jedino što smo dobili od Jaggeda je bila epizoda 'Desperada', u kojoj se njegova saradnica pretvori u zlikovca istog imena jer ju je on otpustio. Jagged tada dolazi do kuće Anarke Couffaine, majke Luke i Juleke Couffaine, i otkrivamo da su njih dvoje pre sarađivali zajedno. Sada kad je ostao bez još jedne saradnice, Jagged poziva Anarku da svira sa njim i ona odbija, a Jagged ostkriva da su njih dvoje bili više od saradnika u prošlosti - bili su u romantičnoj vezi.
Ta epizoda je zabavila fandom dugo vremena, jer su svi počeli da sumnjaju da je Jagged otac Luke i Juleke, jer njihov otac nije bio pomenut, i to bi bilo veoma neugodno jer je Luka ogroman fan Jaggeda. Fandom je od tog pravio mimove mesecima i kasnije su se svi složili da će to ostati mim, jer ne bi bilo dobro ni za jednog od ovih likova ako se to ispostavi da je istina.Ali, pisci su imali druge ideje...
Na žalost, u sezoni 4, epizodi 'Truth', Luka Coufaine se pretvara u zlikovca istog imena i saznaje da mu je baš Jagged Stone biološki otac. Na kraju epizode dobijemo objašnjenje da je Jagged bio loš otac njemu i Juleki i da je otišao jer je mislio da je bolje po njegovu decu da bude daleko od njih. Svih tih godina se fokusirao na svoju karijeru i postao uspešan muzičar.
Sada... da se podsetimo zašto je ovo VEOMA loš twist u seriji.
1. Ni Malo Ne Odogovara Krakteristikama Likova
Jagged i Anarka prosto ne izgledaju kao dvoje ljudi koje bi se zabavljali jedno sa drugim, možda u mladosti, ali planiranje porodice je jedna ogromna stvar i imati ne jedno, već dvoje dece i oboje ih napustiti jer se slučajno predomislite je kukavički i glupavo. Naročito kad uzmemo u obzir koliko je Jagged poznat po emotivnom vezivanju za svoje bližnje - pogledajte samo koliko se vezao za Fanga i Penny! Marinette je upoznao par puta i već je neizmerno ceni i hvali svugde, ili ono kad je napisao pesmu o Ladybug i Chat Noir jer su ga spasili od zlikovca. Jagged ne izgleda kao tip koji bi koji bi tek tako napustio svoju malu decu jer je mislio da je loš roditelj, on bi se potrudio da bude bolji roditelj.
2. RollingStone Šip Nikada Neće Biti Isti
Nije nam trebalo dugo dok nismo počeli šipujemo Jaggeda i Penny kad smo videli koliko su dobar tim. Jaggedu je veoma stalo do Penny i obrnuto, i sve je ukazivalo na to da će njih dvoje biti par vrlo brzo. Njihova prezimena su čak i referenca na poznati bend The Rolling Stones, po čemu je i njihov šip dobio ime. Bili su gotovo suđeni jedno drugome. Jeggadovo dobro srce je glavni razlog zašto se on toliko sviđa Penny i kad ona sazna da je on sebično napustio ženu sa dvoje dece neće to dobro prihvatiti. Ona je odgovorna osoba i to bi je razočaralo a i činjenica da će sada morati da bude dadilja dvoje dece dok se brine i o Jaggedu joj neće prijati ni malo. U ostalom, kako da započne nešto sa čovekom koji nema nikakvog obzira prema svojoj porodici?!
3. To Što Je Luka Veliki Fan Jaggeda Je Prešlo Iz Simpatičnog U Neprijatno
Primećujete da Luka na svojoj majici ima logo svog omiljenog pevača, za kojeg se ispostavilo da mu je otac? Koje su šanse da se nešto takvo desi?! Nadam se da će mu promeniti majicu u narednim epizodama. Zaista mi je žao tog malog dečaka koji je samo želeo istinu ali otkrio je tu groznu tajnu u istoj epizodi kad ga je Marinette ostavila. I navodno, Luka i Juleka su sad odjednom blizanci a prvi put kad smo upoznali Luku rečeno je da je Luka stariji od Juleke.
4. Jagged Je Odjednom Previše Sebičan
Njegovo flertovanje sa Anarkom u epizodi 'Desperada' je bilo smešno dok smo mislili da je između njih bilo samo nešto malo u mladosti ali sada kad znamo celu priču i kad se prisetimo da je posle toliko godina pokucao na vrata majke svoje dece samo jer mu je trebala usluga, a svojoj deci nije rekao ni reč... Čisto sumnjam da ih nije prepoznao jer oboje imaju izrazitu boju kose a i očigledno su se susretali i ranije tokom Jaggedovog boravišta u Parizu.
Zaključak: Cela ta zbrka oko očinstva je bila potpuno nepotrebna i samo će da škodi seriji na dalje. Već je zbunila fandom i načinila toliko interesantnih stvari u vezi ovih likova pogrešnima. Agreste je jedina porodica kojoj je dozvoljeno da ima kompleksnu i mračnu priču jer su u fokusu i nema potrebe ubaciti nešto o porodici koja skoro i da nema veze sa radnjom serije.
Sledeća epizoda sa fokusom na Couffaine-Stone porodicu je 'Crocoduel' i pomolimo se i poslednja.
YOU ARE READING
ZABAVA (Filmovi I Serije) ✔️ (CELA PRVA KNJIGA)
RandomNAPOMENA: OVO SAM PISALA DAVNO, SAD SU MI NEKA MIŠLJENJA DRUGAČIJA I NISU SVE ANALIZE ONAKVE KAKVE BI BILE DANAS. AKO SE IKADA VRATIM PISANJU, PROMENIĆU SVE ŠTO TREBA. Druženje, Kometarisanje, Zabava - sve posvećeno našim omiljenim likovima i njihov...