The Simpsons: Marge I Homer Su Rešili (Donekle) Veliku Rupu U Priči

20 2 0
                                    

The Simpsons ne prestaju da nas zasmejavaju i serija se, za razliku od nekih, pridržava onoga što smo saznali iz prošlosti i inoviteta, ali jedna stavka koja je sam koren cele serije je uvek nejasna - to je mladost Homera i Marge.
Rečeno je da su Homer i Marge posle srednje škole neplanirano dobili Barta i venčali se zbog njega ali kada u današnjici oboje imaju oko 40 godina. Bart ima 10 godina što znači da su, matematički, Marge i Homer imali po 30 godina kada se on rodio (manje-više jedna godina zbog 9 meseci trudnoće).

Sve se lepo razjasni u epizodi That '90s Show, gde vidimo Homera i Marge kao mlade odrasle koji su završili srednju školu i počeli da razmišljaju o budućnosti

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sve se lepo razjasni u epizodi That '90s Show, gde vidimo Homera i Marge kao mlade odrasle koji su završili srednju školu i počeli da razmišljaju o budućnosti. Marge je imala san da se školuje u višim školama i položila je testove ali je školovanje koštalo previše, pa je Homer odlučio da joj pomogne. Osnovao je bend sa svojim prijateljima Lenyjem, Carlom i Luom, i pevali su isključivo ljubavne pesme, na parodiju grupe Boyz 2 Men.
Prihodima koje su ostvarivali kao muzičari, Marge je plaćala koledž, ali između Homera i Marge se javlja prekid kada se ona zaljubljuje u čoveka koji je više obrazovan od Homera, svog profesora.

Homeru je srce slomljeno i počinje da peva lude rock pesme na parodiju benda Nirvana. Bend postaje nenormalno popularan, kao i većina rock bendova '90 godina.
Nakon nekog vremena provedenom sa profesorom, Marge shvata da on nije ono što ona želi i vraća se Homeru. U njegovoj vili ga pronalazi drogiranog, što je referenca na pevača Nirvane, Kurta Cobaina.

Srećom po njih dvoje, kraj epizode nije isti kao u stvarnosti i Marge otkriva da je 'droga' koju je Homer koristio zapravo insulin

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Srećom po njih dvoje, kraj epizode nije isti kao u stvarnosti i Marge otkriva da je 'droga' koju je Homer koristio zapravo insulin. Njih dvoje se mire i uskoro na svet dolazi Bart.
To bi trebalo da popunjava (donekle) nekih 10 godina razmaka između mature i Bartovog rođenja. Ipak, srednjoškolci ne maturiraju pre dvadesete godine, tako uvek postoji par godina viška da se ispuni ali lakše bi za gledaoce bilo da Marge i Homer imaju po 35, a ne po 40 godina.

ZABAVA (Filmovi I Serije) ✔️ (CELA PRVA KNJIGA)Where stories live. Discover now