Znate ono kad u filmskoj, muzičkoj i ostalim industrijama, neko mora da se pretvara da je u vezi sa nekim drugim, a da krije vezu sa ovim prvim zbog bilo kakvih razloga? Nemam ništa protiv toga, ali zašto je svaki put ovaj pravi momak/devojka toliko ljubomoran na ovih dvoje iako često nema razloga za ljubomoru? Ako je bilo neke romantične istorije između ovih dvoje, onda razumem, ali ako su ovih dvoje samo prijatelji i to rade zbog popularnosti ili nekog X razloga, onda je to samo dosadno. U 90% slučajeva, te dve osobe koje se pretvaraju da su par nikada ne idu dalje od držanja za ruke u javnosti i često je i njima samima malko neprijatno što moraju da se pretvaraju. Zašto im onda ova treća osoba otežava?
Sad ramzumem ja ljubomoru i sve, ali problem je što takve ljude predstavljaju kao professionalce u svojoj struci, a, kao što definicija i opis profesionalca objašnjava:
Znači, ako si profesionalac u svom poslu treba da znaš da ćeš morati nekad da uradiš nešto što ne voliš, da budeš u situaciji koju ne voliš, ili da posmatraš dok neko drugi radi nešto što ti se ne sviđa, ali moraš to da istrpiš. I ne samo u poslu - tako je i u životu. Ona blaga ljubomora bi bila sasvim normalna, ali kad ljubomorna osoba želi da sabotira ovo dvoje iako između njih nema ništa, ili se naljuti jer oni glume zajedno ili snimaju duet zajedno i optužuje svog partnera na preljubu, bez obzira na to što između lažnog para zaista nema ništa, veoma je zamorno i predvidivo. I najgore je što će se na kraju ova osoba, koja je optužena da je preljubnik, izvinjavati ovoj prvoj osobi jer je imao takav utisak.
Primeri nekoliko situacija u kojima je ljubomora bila opravdana:
1. U seriji 'Lee Daniel's Star' kad su Alex i Noah pevali duet i Alexin verenik, Derek, je bio ljubomoran jer ga je Alex pre varala sa Noah, a on joj je oprostio ali nije zaboravio. Inače Alex je bila najgora devojka na svetu Dereku i nije mi bilo jasno ni zašto je uopšte bio sa njom posle svega, ali imao je sva prava ovog sveta da bude ljubomoran. Njegova ljubomora ipak nije trajala dugo.
2. U seriji 'Modern Family' kad je Philip bio ljubimoran jer se njegova žena, Claire, zaposlila kod njegovog najvećeg neprijatelja, Torpa. Philip nije bio ljubimoran u smislu da se plašio da će ga Claire prevariti, već nije želeo da ona radi sa Torpom jer je on užasan čovek i Philip nije voleo što je njegova žena na istom radnom mestu kao i negov protivnik. Ipak, Philip je podržavao Claire jer je znao da ona želi posao i bio je srećan jer je i ona srećna. Prvi dan posla, Claire je dala otkaz jer je Torp bio odvratan prema njoj, ali to je bila njena odluka, ne Philipova. Još jedan primer toga koliko su parovi u 'Modern Family' zdravi.
Primeri nekoliko situacija u kojima je ljubomora nije bila opravdana:
1. U seriji 'Kuhinja' kad je Max bio ljubomoran na novog vlasnika restorana koji se sa poštovanjem udvarao Maxovoj devojci, Viktoriji, kojoj je Max dao do znanja da neće slobodu vezu sa njom. Max je bio toksičan dečko i posle ove situacije, a tada je zvanično počeo da se ponaša kao kreten prema Viktoriji. Kad se uplašio da će ona negde otići svojim kolima sa tim muškarcem, on joj je izbušio gume, a kasnije je lagao istog muškarca da ona ima aferu sa bivšim vlasnikom restorana kako bi se ovaj udaljio od nje i žena bivšeg vlasnika je umalo otpustila Viktoriju nakon što su se potukle zbog nesporazuma. Max je kasnije odigrao heroja i Viktorija za sve ovo nikada nije saznala, a na žalost nije ni čovek koji joj se udvarao i mislio je da je to istina, a Max je kasnije prevario Viktoriju i nastavio da ljubomoriše čak i kad ga je ostavila.
2. U seriji 'Everybody Loves Raymond' kad su Raymondova žena, Debra, i Raymondov brat, Robert, išli zajedno na igranke radi zabave, a Raymond je bio ljubomoran na njih dvoje, a on sam nije želeo da pleše sa Debrom. Kasnije su mu njih dvoje skrenuli pažnju na to da je ,,bolestan" jer su njih dvoje oduvek bili samo drugari i da su praktično u rodu.
3. U seriji 'Friends' kad je Chandler bio ljubomoran na svoju devojku jer glumi na pozornici da ima seks sa njenim kolegom, i kasnije ju je Chandler bez pokrića napao zbog toga. Chandler je jedan od najboljih momaka na svetu i ovakvo ponašanje odudara od njegovog lika. Bar se kasnije nikada nije tako ponašao i pokajao se i izvinio - ali bilo je kasno.
Šta vi mislite o ovom ,,trendu" kako sam ga nazvala? Da li i vama ide na živce jer je posvuda i nekada nikoga od gledalaca nije ni briga za to ali ipak tvorci serija insistiraju na to?
YOU ARE READING
ZABAVA (Filmovi I Serije) ✔️ (CELA PRVA KNJIGA)
RandomNAPOMENA: OVO SAM PISALA DAVNO, SAD SU MI NEKA MIŠLJENJA DRUGAČIJA I NISU SVE ANALIZE ONAKVE KAKVE BI BILE DANAS. AKO SE IKADA VRATIM PISANJU, PROMENIĆU SVE ŠTO TREBA. Druženje, Kometarisanje, Zabava - sve posvećeno našim omiljenim likovima i njihov...