Guardians of The Galaxy 3: Kako Će Se Gamora Pridružiti Timu

14 3 0
                                    

Guardians of The Galaxy je bio najveći rizik za Marvel - ali i najisplativiji. Neobična priča o 'otpacima' galaksije koji postaju najbolji prijatelji i moć prijateljstva koriste da bi pobedili zlikovca se nije činila kao dobra investicija, ali je to na kraju postala. Sve je moguće uraditi dobro ako se to radi u pravo vreme i na pravi način.

Svi Guardians-i, čak i oni najzatvoreniji, Gamora i Rocket, su prihvatili jedni druge kao porodicu ali naišao je Gamorin otac, Thanos, i ubio je, što je bio kao šamar za njenu novu porodicu. Ona je vraćena na veliki ekran tako što je njen lik iz prošlosti putovao u budućnost [to su mogli uraditi i sa Vision i Black Widow] ali postoji jedan problem - to nije ona ista Gamora. Da je otputovala u budućnost sekundu pre nego što je bila ubijena, bilo bi sve po starom ali nije i sada imamo Gamoru koja nikada prošla kroz ono što ju je učinilo superherojem. Evo par načina kako će se vratiti u tim:

Nebula Će Je Privući

Gamorina usvojena sestra, Nebula, je bila ta koja je Gamoru dovela na bojno polje u Avengers: Endgame i rekla joj za romantičnu vezu Gamore i Star-Lorda

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Gamorina usvojena sestra, Nebula, je bila ta koja je Gamoru dovela na bojno polje u Avengers: Endgame i rekla joj za romantičnu vezu Gamore i Star-Lorda. Jeste da je Nebula osoba sa kojom se Ganora najmanje povezala tokom GoTG filmova, ali ona je sada jedina kojoj veruje i kojoj je u prilici da veruje. Takođe, Nebula sada zvanični član 'čuvara'.

Star-Lord Je Onaj Stari

Star-Lord Je Onaj Stari

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Trebalo mu je... skoro godinu dana da se ona preda njegovom udvaranju, koje je bilo sasvim gospodski i romantično, bez ikakvog prisiljavanja na naklonost i uz još par elemenata kao Mantis koja je potvrdila njegove emocije. Njih dvoje nisu bili par u stripovima ali u filmovima je njihova romansa toliko dobra i Chris Pratt i Zoe Saldana imaju takvu hemiju na sceni da je teško da poverujemo da je sve to kroz šta su njih dvoje prošli sada izbrisano. Možda Star-Lord pokuša da je ponovo osvoji svojim starim trikovima, možda dokaže svoju ljubav kroz žrtvu ili oni ponovo upadnu u neku nevolju zajedno i prisiljena je da sarađuje sa njima, time se uveravajući zašto im se pridružila na prvom mestu.

U Stilu White Vision

Marvelov lik koji je umro previše puta za nekoga ko je živ toliko kratko, Vision, je ponovo izgrađen a njegove uspomene su vraćene zahvaljujući Mind Stone kamenu kojeg je dodirnuo Vision iz Wandine serije (da, toliko je spetljano)

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Marvelov lik koji je umro previše puta za nekoga ko je živ toliko kratko, Vision, je ponovo izgrađen a njegove uspomene su vraćene zahvaljujući Mind Stone kamenu kojeg je dodirnuo Vision iz Wandine serije (da, toliko je spetljano). Jeste da je tvorac GoTG filmova, James Gunn, potvrdio da Gamora neće obnoviti svoja sećanja zahvaljujući Mantis, jer Mantis prenosi emocije, ne sećanja - služi se empatijom, ne telepatijom. Ali, pošto je Gamorina smrt umešana u Infinity Stones i ona je polu robod, možda se njena sećanja vrate na sličan način. Možda i nju neki od 'kamenja' ili drugih uređaja vrate kući ili joj neko instalira te uspomene u njenu robotsku stranu.

Šta vi mislite? Gamora se sigurno neće lako vratiti, a pošto je treći deo poslednji GoTG film i kraj za 'čuvare', ovo predstavlja problem za tim. Šta god da je, biće uzbudljivo gledati kako se to dešava.

ZABAVA (Filmovi I Serije) ✔️ (CELA PRVA KNJIGA)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora