Frozen: Vreme Je Da Hejteri Prestanu Da Govore Da Anna Ne Dobija Dovoljno Pažnje

18 6 9
                                    

Teško mi je da shvatim Frozen fandom ozbiljno (iako sam u njemu) jer svaki put kad načnem tu temu, uvek se nađe neko ko će uporno tvrditi da je ,,sve o Elsi" i da je Anna ,,odbačena". Slažem se da obe sestre zaslužuju jednaki tretman i to već i imaju. Anna nije ni u kojem slučaju zapostavljena i ne, nije priča samo o Elsi, bez obzira na to šta mnogi tvrde.

Anna Ima Svoju Avanturu Koja Nije Ni Malo U Senci

Ono što me svaki put potpuno odvrati od želje da pričam sa bilo kim o Anni i Elsi je to što većina momentalno želi da mi skoči za vrat kad kažem da je film feministički jer, po njihovom mišljenju, nije feministički jer više prati priču magičnog bi...

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Ono što me svaki put potpuno odvrati od želje da pričam sa bilo kim o Anni i Elsi je to što većina momentalno želi da mi skoči za vrat kad kažem da je film feministički jer, po njihovom mišljenju, nije feministički jer više prati priču magičnog bića nego "obične" devojke koja je uradila veći deo posla. Kada je tačno Frozen ili Frozen 2 pratio Elsu više nego Annu i starijoj sestri dao veće mesto pod reflektorom, recite mi? Obe su imale odvojena putovanja i Anna i ostatak porodice su postigli više jer nisu samo spasili Elsu, već i sve ostale. Elsa je u oba filma pronalazila sebe i ne bi ni odledila Arendelle, a ni zaustavila potop da Anna prethodno nije žrtvovala sebe, a drugi put srušila branu - što je u oba filma Elsi spasilo život. Dok je Elsa u oba slučaja imala putovanje samoostavrenja, Anna je svoj život rizikovala da bi zaštitila i Elsu i ostale. Naravno, prvi put ne bi uspela bez Kristoffa i Svena, ali drugi put je dokazala da je sazrela jer je veći deo zadatka obavila sama. Ona je prošla kroz emocionalni rolerkroster i sve vreme je ostala jaka, i stajala pravo, dok su ostali likovi polako gubili nadu. Anna je vedra, pozitivna, spremna za borbu, hrabra, snalažljiva, pametna i izdržljiva, a nisu je napravili da kao takva bude muškasta, već klasična Disney princeza. Disney unapređuje svoje ženske likove i oblači ih i u suknje i u pantalone (mislim simbolično ali i u bukvalnom smislu te izjave), dok se one bore protiv toksičnih veza zajedno i zajedno traže rešenje. Ne krive jedna drugu zbog trauma i toksične okoline u kojoj su odrasli, i niko ne krivi Annu jer je imala toksičnog dečka već krive njega, a ako sve to nije felinistički onda ne znam šta je.

Da, Elsina Avantura Je Interesantnija Ali Samo Za Oči

Naravno da će male devojčice poludeti kad vide predivnu Elsu i njenu magiju, i da će in njene igračke biti draže

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Naravno da će male devojčice poludeti kad vide predivnu Elsu i njenu magiju, i da će in njene igračke biti draže. Ali ko nas uči najboljim lekcijama u ovoj franšizi? Ko je prešao toliki put i ko se najviše zauzeo za svoje voljenje? Ko nije odustajao dok je bukvalno umirao kroz drugu polovinu prvog filma? Ko je potisnuo svoje emocije kako bi pomogao drugima i doneo ispravnu odluku? Setite se ko je bio taj ko je pogurao Elsu da se izleči depresije i straha od same sebe. I ko je na kraju drugog dela postao KRALJICA? Ko je pronašao pravu ljubav i čija nas je veza naučila da i u vezi sa najviše ljubavi postoje problemi i da se mogu rešiti zajedničkim snagama i poverenjem? Anna možda nema magiju zbog koje ćemo sedeti na ivici sedišta i jedva čekati da počne da rasipa pahuljice iz ruku, ali ona ima priču koja će nam proslediti odlične poruke, i to najviše maloj deci širom sveta.

Pesme Su Im Jednako Dobre

Ako kažete da su Elsine pesme bolje od Anninih, bilo bi mi teško da se složim sa tim da je 'Let It Go' bolje od 'Do You Want To Build A Snowman' i 'Love Is An Open Door' (polovično Annina pesma) zajedno ili da je sve to bolje od 'For The First Tim...

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Ako kažete da su Elsine pesme bolje od Anninih, bilo bi mi teško da se složim sa tim da je 'Let It Go' bolje od 'Do You Want To Build A Snowman' i 'Love Is An Open Door' (polovično Annina pesma) zajedno ili da je sve to bolje od 'For The First Time In Forever', koju obe pevaju zajedno. 'Let It Go' je fantastična, ali takođe su i sve ostale. Zatim, 'Into The Uknown' i 'Show Yourself' jesu jedne od najboljih u oba filma, ali Annino 'The Next Right Thing' i Kristoffovo 'Lost In The Woods' su isto toliko dobre. Nepopularno mišljenje, ali Frozen 2 je imao bolje pesme od Frozena.

Iskreno, Fandom Je Jedini Koji Ih Deli

Da li se Elsa i Anna vole? Da li sve rade jedna za drugu? Da li se drže zajedno i odlaze jedna od druge samo u slučaju opasnosti da se druga ne bi povredila ako se i prva povredi? Njih dve su toliko posvećene jedna drugoj, ali na zdrav način

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Da li se Elsa i Anna vole? Da li sve rade jedna za drugu? Da li se drže zajedno i odlaze jedna od druge samo u slučaju opasnosti da se druga ne bi povredila ako se i prva povredi? Njih dve su toliko posvećene jedna drugoj, ali na zdrav način. Kao što sam već navela milion puta, filmovi ih ne razdvajaju u "bolju" i "lošiju", to radi fandom. Stalno se svađaju koja je bolja i kako su filmovi ti koji ne tretiraju Annu kako treba. Kao što sam rekla, Anna je čak više uključena u priču od bilo kojih drugih likova. I legenda o Petom Duhu uključuje dve sestre, ne jednu jer su obe dve strane Duha, dve strane most koji povezuje ljude i Duhove, što i jeste smisao Petog Duha. Zato prestanite da govorite kako je apsolutno sve u filmovima samo o Elsi i da Anna zaslužuje svojih pet minuta jer ima većinu filma za sebe i tako će i ostati jer su filmovi prvenstveno o sestrinskoj ljubavi.

ZABAVA (Filmovi I Serije) ✔️ (CELA PRVA KNJIGA)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora