Ben 10 je bio veliki deo detinjstava mnogo dece, uključujući i mog. Sećam se da sam neprestano dlanom lupala po satu na ruci nadajući se da ću uspeti da se transformišem u vanzemaljca. Ono što je krasilo Ben 10 je bila originalnost i svi ti ikonični vanzemaljci. Imao je dobre zlikovce, od kojih se najviše istakao Kevin Levin, kao njegov najproblematičniji neprijatelj. Dok sam mislila da će kasnije verzije Ben 10, Alien Force i Ultimate Alien, biti glupost jer su glavni likovi sada tinejdžeri i mislila sam da će ih uplesti u tipične srednjoškolske drame kakve ne priliče ovakvom crtanu. Srećom, prevarila sam se.
1. Nema Tipičnih Stereotipa
Problem koji se viđa u previše serija je to što se većina bilo kakvih odnosa (srodstvo, romansa, prijateljstvo) lako pomeša sa ljubomorom, svađama, opsesijom, varanjem itd. radi kratkih viceva ili drame i kasnije se sve razreši izvinjenjem. Srećom, Ben 10 nije zalazio u to, najdalje što je bilo je samo njegovo rivalstvo sa njegovom rođakom Gwen.
Po početku Ben 10: Alien Force, Ben i Gwen su postali tim i poštovali su jedno drugo. Postali su dobri prijatelji i čuvali su jedno drugo. Nisu imali sladunjav odnos, već potpuno normalan i to je bio dobar primer deci da braća i sestre mogu biti uspešni ako se udruže zajedno protiv sveta.2. Gwen Je Dobila Nadogradnju
Gwen je od dosadne sestrice postala član tima i dobila je supermoći. Nisu je preterano ojačali u poređenju sa Kevinom i Benom, ali bila je dobra u borbama i mogla je ozbiljno da premori većinu zlikovaca i nanese in povrede. Bila je većim delom mozak svake operacije i donosila racionalne odluke, što priliči njenom liku. Iako je bila štreberka, nije bila dosadna i nisu joj dali naočare i akne. Gwen je atraktivna, ali ne kao mamac za oči. Kao devojka kojoj je muka da stalno viđa u crtanima čak mlađe ženske likove od sebe korišćene kao predmet ismevanja ženske prirode i isticanje njihovih tela bez razloga i da im ceo život zavisi od dečaka, ovo je bila zadovoljavajuća promena.
3. Kevinov Lik
YOU ARE READING
ZABAVA (Filmovi I Serije) ✔️ (CELA PRVA KNJIGA)
RandomNAPOMENA: OVO SAM PISALA DAVNO, SAD SU MI NEKA MIŠLJENJA DRUGAČIJA I NISU SVE ANALIZE ONAKVE KAKVE BI BILE DANAS. AKO SE IKADA VRATIM PISANJU, PROMENIĆU SVE ŠTO TREBA. Druženje, Kometarisanje, Zabava - sve posvećeno našim omiljenim likovima i njihov...