Razlog Zašto Je Dobro Što 'The Show Must Go On' Nije Bila U Bohemian Rhapsody

14 1 0
                                    

Film Bohemian Rhapsody je bio zanimljiva biografija o glavnom pevaču grupe Queen, Freddie Mercury, i, dok je imao male istorijske netačnosti, bio je veoma dobar

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Film Bohemian Rhapsody je bio zanimljiva biografija o glavnom pevaču grupe Queen, Freddie Mercury, i, dok je imao male istorijske netačnosti, bio je veoma dobar. Prikazao je Freddievo putovanje kroz slavu i kako se formirala njihova grupa, zajedno sa porocima koji su pratili glavnog pevača. Svi znamo da je Freddie Mercury davno umro od AIDS-a i da je njegova pesma koja nas najviše ponese kada je čujemo posle njegove smrti 'The Show Must Go On'. Kao što oni koji nisu čuli pesmu mogu da zaključe, pesma je o tome kako, šta god da se dogodi i koliko god da smo tužni, šou mora da se nastavi. Tako je Freddie u stvarnom životu rekao kada je umirao da šou mora da se nastavi i bez njega.
Mnogi su se pitali zašto Bohemian Rhapsody nije iskoristio ovu legendarnu pesmu tokom filma za montažu kada je Freddie saznao sa će da umre. Da, prilika je bila savršena i to bi bilo očekivano, ali postoji problem - Bohemian Rhapsody ne bi bio prvi film koji je to uradio.

Film koji ih je preduhitrio je bio Moulin Rogue! (2001) i ne bi bio zločin kopirati ovu scenu da nije ovako dobro urađena.

Za one koji ne znaju, jedan od glavnih likova u Moulin Rogue!, kog tumači predivna Nicole Kidman, Satene, je od početka ovog mjuzikla bolesna od tuberkuloze. To je bila neizlečiva bolest u ranije doba i u jednoj od prvih rečenica dok Tristan piše priču o ljubavi njegovog života, on nam otkriva da je ona umrla i zatim nam priča od početka kako je došao u bordelo Moulin Rogue i kako je upoznao Satene. Tokom njene prve muzičke numere, 'Diamonds Are The Girl's Best Friends', Satene pada u nesvest i ne uspeva da završi numeru jer joj se stanje polako pogoršava. Pored toga, ona je saterana u ćošak od strane svoje bolesti i trojice muškaraca - Tristana, kojeg voli i sa kojim želi da pobegne zauvek,  Vojvode, koji je želi iz požude i jer ima potpisana prava na nju, i Harolda, koji je vlasnik bordela i od nje mu je potreban samo novac koji mu zaradi. Satene želi da pobegne sa Tristanom ali onda bi Vojvoda ubio Tristana i ona u poslednji minut saznaje da je smrtno bolesna i mora da slomi srce svog voljenog da bi ga spasila.
Emocije koje glumci izražavaju tokom celog filma su neponovljive i Nicole Kidman je svojim talentom savršeno prikazala kako se oseća žena koja je celog života sanjala san i za to ostvarenje je dobila priliku na tacni, ali život joj se našao na putu. Prosto tajming nije bio pravi. Ništa nije bilo u njenu korist i ona sada mora da se odluči za čoveka kog ne voli, da slomi srce onog kog voli, da nastupi u predstavi kako treba, i sve to znajući da ona neće dočekati jutro posle toga. Ta rečenica ,,The show must go on" se provlači kroz ceo film.

Dok bi bilo odlično za Bohemian Rhapsody da je Freddie imao ovakvu sličnu montažu jer je i on bio smrtno bolestan i kad je konačno imao šansu da se vrati svom bendu i da popravi svoj život, bolest mu je stala na put. Ali to nikako ne bi bilo originalno, jer je Moulin Rogue! već imao takvu montažu sa likom koji je znao da umire i koji je mislio svaku reć u pesmi. Pesmu jeste napisala i izvodila grupa Queen ali ne bi bili prvi koji bi je upotrebili za sličan filmski događaj.

ZABAVA (Filmovi I Serije) ✔️ (CELA PRVA KNJIGA)Where stories live. Discover now