Miraculous Ladybug crtani je dobio dva dobra specijala - New York i Shangai, gde Ladybug i Chat Noir otputuju na pomenuta mesta i susreću se sa novim superherojima koji su dežurni u tim velikim gradovima. Naravno, avanture ne bi bile potpune bez Hawkmotha, koji je odlučio da im se pridruži u oba izleta. Dok se New York special fokusirao na veliki tim odraslih superheroja iz New Yorka pred kojima su Ladybug i Chat Noir morali da se dokažu i zarade njihovo priznanje, Shangai specijal se fokusirao na Fei Wu. Ona je devojčica Marinettinih godina, koja je htela da postane Ladydragon, i iskoristi nove moći kako bi se osvetila čoveku koji joj je oduzeo sve, Cashu. Fei je naučila važnu lekciju do kraja specijala i dokazala je da je dorasla svojim novim moćima, nešto što su Ladybug i Chat Noir morali da dokažu superherojima iz New Yorka. Mladima zaista nije lako u svetu odraslih...
Pre finalne velike bitke u specijalu, Hawkmoth i akumatizovani Cash, King Cash, pokušavsju da dođu do legendarne ogrlice, Prodigious, koja daje svom vlasniku veoma velike i jake moći, ako ih je on dostajan. Iskreno, Prodigious mi je bolji od svih Miraculousa zajedno koji u crtanu postoje. Prosto je toliko kul:
Pre nego što su Hawkmoth i King Cash pronašli Prodigious, Fei pokušava da ih spreči u tome svojim borilačkim veštinama. Odjednom, Hawkmoth govori Fei: ,,Traćiš svoje vreme, a vreme je novac!"
Grabi je za ruku i baca kroz vodopad.
Imajte u vidu da je ovo Gabriel Agreste glavom i bradom, a Fei je mlada devojka, koja u tom trenutku nije imala supermoći, i on je ipak to uradio. Isto tako je bacio i Adriena u Chat Blanc, osim što ga je još više povredio jer ga nije samo bacio, već i udarao svojim štapom.
Za one koji ga brane - nema ničega što Gabriel neće uraditi kako bi ostvario svoj cilj, a u to uključuje i povređivanje dece.
Možete pogledati klip ovde:
YOU ARE READING
ZABAVA (Filmovi I Serije) ✔️ (CELA PRVA KNJIGA)
RandomNAPOMENA: OVO SAM PISALA DAVNO, SAD SU MI NEKA MIŠLJENJA DRUGAČIJA I NISU SVE ANALIZE ONAKVE KAKVE BI BILE DANAS. AKO SE IKADA VRATIM PISANJU, PROMENIĆU SVE ŠTO TREBA. Druženje, Kometarisanje, Zabava - sve posvećeno našim omiljenim likovima i njihov...