Batman je, bez sumnje, jedan od i najčuvenijih najpopularnijih heroja jer se pojavio 'među prvima'. Glumilo ga je bezbroj glumaca i svi su bili posebni na svoj način. Ali, Batmanovi filmovi godinama doprinose, kako svom žanru, tako i ljudima koji nisu ljubitelji tog žanra.
Batman (1989) Je Započeo Novu Eru
1. Pre ovog izuzetka, filmovi o superherojima su izgledali smešno. Njihovi kostimi su bili neozbiljni i radnja skoro nepovezana, a finalni proizvod je bio poput crtaća. Kada je Batman Michaela Keatona nabacio svoj crni plašt, igra se preokrenula.
2. Ranije su zlikovci igrali sporednu ulogu kako bi se ojačala priča heroja koji tek počinje svoju karijeru, ali to se sve promenilo kada je Joker Jacka Nicholsona i te kako povezan sa Batmanom i Brucom Wayneom u potpunosti. Plot twist je nadogradio njihovu konekciju.
3. Čuveni citat koji glasi 'Have you ever danced with the Devil in the pale moonlight?' je ostavio traga u pop kulturi. Veliki je slučaj da neko poznaje ovaj tekst, i da nije fan superheroja i da ne zna odakle su ove reči, znaće da ih navede. Pre tog filma ovo nije bio slučaj. Tekstu nije dodeljena tolika važnost ali lik Jokera je sam po sebi poznata ličnost. Kada su reditelji primetili da je ovo jedna od caka kako se prave kultni klasici, i superherojima i zlikovcima su dodeljivane ikonične rečenice. Ceo Marvel Cinematic Universe je poznat od hiljadu referenca, ili kako bi Cap rekao 'I understood that reference'.
4. Superheroji imaju još briga osim ljubavi. Lepo je imati curu ili dečka ali život superheroja se ne zasniva samo na tome! 2002. , Spider-Man je pokušao da suzbije tu teoriju i nije uspeo. Keatonov Batman ima devojku Viki ali je njegov mozak preplavljen nezaboravnom traumom, više nego njenim šarmom. Svako ko je imao partnere nije zapostavio ostatak privatnog života ili SVOJE MOĆI (Da, gospodine Spider-Mane!) zbog njih.
5. Prve horor scene u super-filmovima su se pojavile ovde⬇
Na pogled sa strane smešna scena, ali vrlo neprijatna [po obučaju]. To je isečak iz Jokerove reklame za njegovu kiselinu koju je prethodno pomešao u svakodnevne proizvode i ubio mnogo ljudi njima. Tako je umrla i voditeljka večernjih vesti pre ove reklame i dve manekenke čija lica koristi za ovu reklamu. Strašno koliko i uzbudljivo i nikada nije zastarelo.
ESTÁS LEYENDO
ZABAVA (Filmovi I Serije) ✔️ (CELA PRVA KNJIGA)
De TodoNAPOMENA: OVO SAM PISALA DAVNO, SAD SU MI NEKA MIŠLJENJA DRUGAČIJA I NISU SVE ANALIZE ONAKVE KAKVE BI BILE DANAS. AKO SE IKADA VRATIM PISANJU, PROMENIĆU SVE ŠTO TREBA. Druženje, Kometarisanje, Zabava - sve posvećeno našim omiljenim likovima i njihov...