X-Men su totalno zasebna priča od MCU ali obe franšize dele sva velika finala koja bi trebala da završe priču, na neki način, ali nisu jer je ostavljeno mesta za nove likove, ili u slučaju X-Ekipe, za podmlađene likove.
Avengers: Endgame i X-Men: Day Of Future Past su slični po tome što oba predstavljaju rat koji se vodi protiv više strana. Naime, Avengers ratuju protiv manijaka i njegove vojske da u život vrate one koji su već izgubljeni, a X-Men se ubacuju u rat Magneta i Mystique protiv ljudi kako bi sprečili nastanak Sentinelsa.
Obe avanture dele jedan isti cilj - da promene prošlost.
Avengers su propatili 'The Snap' od tadašnjeg novog gospodara svemira, Thanosa, koji je izbrisao pola života iz svemira. A X-Men su propatili na sličan način - cela njihova vrsta (vrsta mutanata) su izbrisani od strane Sentinels, robota dizajniranih da poprime moći mutanata i tako ih poraze sve redom.
Finala obe od ovih grupa su takođe slična - igra se na sve ili ništa. Ili ćeš poneti kompletnu pobedu kući ili ćeš umreti.Ali, postoji par razlika u 'pobedama' koje slede.
Za X-Men, kompletna pobeda znači da su u život vraćeni i oni likovi koji su umrli, u nekakvu verziju Raja u kojoj ljudi ne smetaju mutantima i mutanti žive u spokoju jedni sa drugima u školi Charlesa Xaviera.
Ali, za Avengers, pobeda nije ni nalik definiciji Raja. Mnogo onih koji su umrli nisu vraćeni u život, a neki su i dodatno nastradali da dobrobit ostalih.
Jedna od možda najvećih sličnosti dva filma je ta da su i jedni i drugi heroji bili primorani da daju sve i nisu uspeli u tome (Avengers u filmu Infinity War a X-Men pri kraju filma Days Of Future Past) i morali su da gledaju propast svega što vole iz prvog reda.Da li je to zaista najbolji kraj za obe franšize?
Zavisi. Za X-Men i dugo gledanog, Wolverine, bi to trebao da bude savršeni kraj posle kojeg bi predstavili novu generaciju heroja mutanata i njihovih zlikovaca a ne da 'muzu' one već viđenje iznova i iznova kao što su Professor X, Mystique, Magneto, Storm itd. Ne kažem da mlađi glumci koji su preuzeli navedene uloge nisu dostojni, DALEKO OD TOGA, skoro da su savršeni za to (Michael Fassbender i jeste), ali ostavimo mesta za nekoga novog.
Za Avengers, da. Oni i jesu dobili krajeve svojih karijera. Neki su dobili srećne završetke, neki tragične, neki neuračunljive, ali uglavnom jesu (osim Thora koji dobija i četvrti film).Mišljenja u komentare, molim! :)
YOU ARE READING
ZABAVA (Filmovi I Serije) ✔️ (CELA PRVA KNJIGA)
RandomNAPOMENA: OVO SAM PISALA DAVNO, SAD SU MI NEKA MIŠLJENJA DRUGAČIJA I NISU SVE ANALIZE ONAKVE KAKVE BI BILE DANAS. AKO SE IKADA VRATIM PISANJU, PROMENIĆU SVE ŠTO TREBA. Druženje, Kometarisanje, Zabava - sve posvećeno našim omiljenim likovima i njihov...