Spider-Man: No Way Home Je Nadmašio Moja Očekivanja

24 5 7
                                    

Kad su Spider-Man filmovi u pitanju, očigledno je da nikada nije dovoljno, što je dokazao najnoviji MCU film, Spider-Man: No Way Home. Film je uspeo da dokaže toliko toga u žanru superheroja, a najviše o liku Spider-Mana.

****OGROMNI SPOILERSI ZA NO WAY HOME!!!!****

Ukratko:

Nakon šokantnog cliffhangera na kraju prethodnog filma, Spider-Man: Far From Home, ceo svet je saznao da je Peter Parker Spider-Man i sada imaju podeljeno mišljenje o njemu - ili ga mrze ili ga obožavaju

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Nakon šokantnog cliffhangera na kraju prethodnog filma, Spider-Man: Far From Home, ceo svet je saznao da je Peter Parker Spider-Man i sada imaju podeljeno mišljenje o njemu - ili ga mrze ili ga obožavaju. To, naravno, loše utiče na privatan život i Petera i njegovih prijatelja i on odlučuje da zatraži pomoć od Doctora Strangea, da baci čaroliju koja će svima obrisati pamćenje na  Spider-Manov tajni identitet i tako će sve opet biti po starom. Naravno, ne odvije se sve kako treba i čarolija iscepa multiverzum, koji je doveo sve one koji znaju Spider-Manov tajni identitet u njihovu (MCU) dimenziju i svi oni zlikovci koji su stradali iz prethodnih Spider-Man franšiza su se pojavili u ovoj - Green Goblin, Doctor Octopus, Sandman, Lizard i Electro. Peter je želeo da ih sve vrati kući, ali Ujna May ga je ubedila da bi bilo ispravno da im pomogne jer će oni svi umreti ako se vrate u svoje dimenzije. Peter ju je poslušao i borio se sa Doctorem Strange kako bi ga zarobio i pomogao zlikovcima. Prvi zlikovac kojem je pomogao je bio Doctor Octopus, kojem je pomogao da on sada kontroliše svoje mehaničke ruke umesto da one kontrolišu njega. Ali, Green Goblin je nasamario Petera i ubedio ostale zlikovce da se okrenu protiv njega i oni beže, a Goblin ubija ujnu May. Peter mora da sluša na javnim vestima kako je on kriv za njenu smrt i to ga uništava, a njegovi prijatelji, Ned i MJ, slučajno pronalaze druga dva Spider-Mana iz ostalih dimenzija, TAKO JE - Garfield i Maguire. Peter im govori da zlikovcima nema pomoći i da treba da ih vrate u svoje dimenzije, ali druga dva Spider-Mana dele svoje tragične gubitke sa njim i govore mu da bez obzira na sve što je izgubio, on treba da posluša ujnu i uradi ispravno. Oni se udružuju i prave lekove za svakog od tih zlikovaca i plan kako da ih namame i izleče. Doctor Octopus se pridružuje borbi i staje na stranu heroja, a oni leče sve do jednog zlikovca, ali kad su došli do Goblina, Tomov Spider-Man želi da ga ubije. U njemu se rađa želja za osvetom, ali ga Maguirev Spider-Man sprečava u tome. Na kraju uspeju da izleče i njega. Multiverse nastavlja da se cepa i MCU Spider-Man zna da je jedini način da spreči da svi koji ga znaju dođu u njihovu dimenziju je da Strange baci čini tako da svi zaborave na Petera i Spider-Mana, kao da nikad nije postajao. Tu Strange priznaje da mu je Peter prirastao srcu i da ne želi to da uradi, ali Peter ga ubeđuje da tako mora biti. Tako je i bilo i Peter ostaje potpuno sam na svetu, sa pokušajima da krene dalje sa životom i ponovo se vrati u živote ljudi koji su ga poznavali.

Više puta sam plakala tokom ovog filma - kad je May umrla, kad su sva tri Petera pričali o tragičnim prošlostima, kad je Strange priznao da je zavoleo malog Petera i kad su svima pamćenja bila obrisana i Peter je ostao sam. Toliko volim ovaj film i mislim da je važan onoliko koliko je i ikoničan, i moram da pojasnim zašto:

ZABAVA (Filmovi I Serije) ✔️ (CELA PRVA KNJIGA)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz