Devil Wears Prada: Znamo Ko Je Bio Pravi Zlikovac Sve Vreme

16 4 2
                                    

Devil Wears Prada (⭐⭐⭐⭐⭐), predivan film o modi i principima, ispunjen pametnim životnim lekcijama, je napravljen po romanu istog imena. Glavni lik, opuštena i nezainteresovana devojka Andy (Anne Hathaway), se zapošljava kod poznate Mirande Prisli (Meryl Streep), u modnu kuću, koju navodno "niko ne preživi" ako ne zadovolji prevelika iščekivanja Mirande. Andy nema smisla za modu i odbija da misli o tome, ali kod Mirande je moda sve, apsolutno sve. Andy živi sa dečkom, Nate, koji deli nisko mišljenje o modi ali raduje se što je ona pronašla bilo kakav posao kako bi mogli da plate kiriju.

 Andy živi sa dečkom, Nate, koji deli nisko mišljenje o modi ali raduje se što je ona pronašla bilo kakav posao kako bi mogli da plate kiriju

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Cela priča prikazuje Mirandu kao zlikovca. Ona je hladnokrvna i brza, pojavi se, da (ne sasvim jasne) instrukcije i ode, a za njom trčkaju svi zaposleni kako bi ona sa svog radnog mesta izašla zadovoljna jer je ,,samo njeno mišljenje važno". Andy ismeva modu, zaposlene i Mirandu svojim prijateljima od početka i ne pazi na svoj odabir garderobe. Ne uklapa se u kolektiv I ona svima smeta jer ih njeno ponašanje vređa. Oni od mode žive, a nju za to nije briga. Ona ne želi da ostane u svetu mode zauvek i ovo joj je privremena varijanta dok ne postane novinarka. Ali, sada je škripcu jer ako da otkaz ili bilo kako razočara Mirandu, Miranda će razglasiti svima o njenoj nespretnosti i Andy neće moći nigde da se zaposli. Kao što su i rekli, Miranda ne može održati toliko ljudi na okupu ako je popustljiva i ne može da vodi jednu od najvećih kompanija na svetu tako što će im biti kao mama. Mora biti stroga kako bi je shvati li ozbiljno. Andy ne preostaje ništa drugo nego da stisne zube, proguta ponos i potrudi se i oko posla i oko svog izgleda.

 Andy ne preostaje ništa drugo nego da stisne zube, proguta ponos i potrudi se i oko posla i oko svog izgleda

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

E tu već vidimo prava lica ljudi oko nje...

Andynim "prijateljima", čak i njenom ocu, počinje da smeta njena posvećenost svom poslu i sa ismevanja Mirande prelaze na ismevanje Andy, iako ih ona časti poklonima sa posla i trudi se da ne propusti ni jedno druženje sa njima osim ako je posao n...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Andynim "prijateljima", čak i njenom ocu, počinje da smeta njena posvećenost svom poslu i sa ismevanja Mirande prelaze na ismevanje Andy, iako ih ona časti poklonima sa posla i trudi se da ne propusti ni jedno druženje sa njima osim ako je posao ne spreči. Oni joj u jedno sceni otmu telefon dok je zvonio i dobacuju se njime, na sred restorana, znajući da Andy njihova "šala" može koštati radnog mesta i reputacije u poslovnom svetu. Kada ona konačno dođe do svog telefona, odgovori na poziv i odjuri besna na njih, oni uopšte nisu bar malo posramljeni jer su se ponašali kao kreteni, već joj se smeju i čude se zašto je ona toliko ljuta na njih.

 Kada ona konačno dođe do svog telefona, odgovori na poziv i odjuri besna na njih, oni uopšte nisu bar malo posramljeni jer su se ponašali kao kreteni, već joj se smeju i čude se zašto je ona toliko ljuta na njih

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kako radnja filma odmiče, Andy je sve bolja u svom poslu i sve je više zanima moda, što nervira njenog dečka jer on ne želi da se ona promeni. Jedino što se kod nje promenilo je odeća koju nosi, njena ličnost je ostala sasvim ista. Čak joj ni ne smeta što njen dečko radi kao kuvar pomoćnik u nekom restorančiću i priča samo o pomfritu, dok mu smeta što ona sve više priča o modi. Ni njega ni njihove prijatelje ne treba da se tiče ništa o njenom poslu, i ne znam u čemu je toliki problem to što se njoj sada sviđa moda, nema ništa loše u tome. To je kao kad se nekome ne bi sviđale jagode i kasnije kad ih proba počne da ih jede i uživa u njima. Zaista nema razloga da im to smeta. Zatim, njenoj prijateljici, Lily, se nije sviđalo to što se Andy druži i sa višim društvom i Christianom, poznatim novinarom. Lily optužije Andy da ona vara Natea sa Christianom, što nije ni blizu istini. Christian se udvarao Andy ali ona nikada nije otišla dalje sa njim od razgovora jer je bila verna svom dečku. Čak je odbila i veliku šansu da upozna još uticajnih ljudi u svetu novinarstva kako bi stigla na Nateov rođendan. Ubrzo se Nate ljuti na Andy i raskida sa njom.

Andy se fokusira na svoj posao i, do kraja filma, osoba kojoj ostane najodanija je Miranda

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Andy se fokusira na svoj posao i, do kraja filma, osoba kojoj ostane najodanija je Miranda. To nam je jasno nakon što smo bolje upoznali Mirandu i videli njene trenutke ljudskosti i slabosti, kao onaj kada je depresivna zbog razvoda sa mužem. Andy dobija šansu da bude kao Miranda, Miranda je prihvata kao njenu najbližu zaposlenu, ali Andy daje otkaz. Na kraju, Andy odlazi da se zaposli kao novinarka verovajući da su joj šanse sada minimalne, no Adny obaveštavaju da im je stigla poruka lično od Mirande Prisli u kojoj im poručuje da ju je Andy najviše razočarala od svih zaposlenih i da bi bili budale ako joj ne daju posao.

Uprkos Nateovoj zlobi, njih dvoje se sreću na kraju filma i mirno raščiste situaciju između njih, sa nadom da će se pomiriti jednog dana. Nate je dobio novi posao i odlučio da se odseli zbog toga, a njoj je hteo da nabaci krivicu ranije oko iste stvari. On je svoj život prilagodio poslu, a ona je njemu izgledala kao čudovište jer je to uradila ranije. Iskreno, kako IKO može da pogleda Anne Hathaway u oči i uvredi je? Predivna je! Na kraju je on pita da li joj se sviđa odeća po najnovijoj modi, koju trenutno nosi u toj sceni, a ona kaže da će nastaviti tako da se oblači. Velika mana ove scene je kad se Andy njemu izvini I kaže da je on bio u pravu oko te teme, što samo doliva ulje na vatru koja vrišti da je Nate loš dečko i Andy zaslužuje boljeg. Zaista ne idu zajedno, pogotovo sad kad su se njeni interesi malo promenili.

Jedan mali trenutak koji je pokazao da Miranda zapravo nije taj "Đavo" kako smo bili ubeđeni, je finalna scena filma kad Andy vidi Marandu kako ulazi u limuzinu, sa druge strane ulice i nasmeši joj se i mahne joj, a Miranda zadrži ozbiljan izraz lica i uđe u auto. Kad se Andy okrene i nastavi da ide svojim putem, Miranda pogleda u nju i vidi kako se obukla sa ukusom. Miranda se vedro nasmeši  jer je Andy ostavila dobar utisak na nju, koju je gotovo nemoguće impresionirati.

Film je na pametan i lukav način uspeo da nas izigra kako bi nam pokazao da ništa nije onako kako se čini i kako, čak i da znamo neku osobu veoma dobro, uvek možemo da se upoznamo sa njihovim pravim licem i to kad najmanje očekujemo.

ZABAVA (Filmovi I Serije) ✔️ (CELA PRVA KNJIGA)Where stories live. Discover now