The Flash je najpopularnija serija u ArrowVerse i ima zaista najbolje likove i veoma zanimljivu priču o glavnom junaku i putovanju kroz vreme. Svaka sezona pravi nove izmene u vremenskoj liniji i, the Flashpoint paradoxa u The Flash seriji je izmenila vremensku liniju u apsolutno svakoj ArrowVerse seriji. Šteta što nije uspela da izmeni i stav Iris West Allen, Barryjeve supruge.
Mnogi su odustali od serije zbog nje, jer je sebična. VEOMA sebična.
Barry Allen/The Flash je neponovljiv i dopadljiv lik i centar serije. Okružen je svojim najboljim prijateljima - svojim timom - i oni jedni druge gledaju kao porodicu, čak i oni koji nisu u krvnom srodstvu. Team Flash se sastoji iz ljudi koji jedni druge poštuju i vole i razumeju - nešto što Iris ne razume.
Kad je nekome u timu teško i tužni su, neko uvek pritekne u pomoć ali Iris nikad nije tu za druge i pravi se pametna i kad nije (a često nije), a sebe naziva "vođom tima".Barry i Iris su odrasli zajedno, kad je Irisin otac, Joe, primio Barryja u kuću nakon tragedije koja je zadesila Barryjeve roditelje. Njih dvoje su bili najbolji prijatelji i očigledno je bilo da će postati par. Kao i svaka ArrowVerse serija, i svaka serija uopšte, The Flash je odugovlačio sa njihovom vezom. Naravno, kasnije su postali par i sve je izgledalo da će biti u redu.
Dok je Barry uvek bio odličan dečko i uspevao je da balansira između njihove veze i svog života superheroja, Iris je uvek tražila previše od njega i nikada nije pokazivala neke znake da ga voli onoliko koliko ona tvrdi, a kamoli onoliko koliko on voli nju.,,You Just Left Me."
U finalu sezone 3, Barry/The Flash je morao da zarobi sebe u sili brzine kako bi sprečio da se dogodi još veća katastrofa i žrtvovao se, zbog čega nije mogao da se oženi Iris i morali su da otkažu venčanje. Na početku 4. sezone, Barry je bio zarobljen u sili brzine šest meseci. Team Flash su ga vratili nazad i pomogli mu da se oporavi od šoka i navikne da ponovo živi u normalnom svetu. Pomislili bi da je Iris, kad je odlučila da se zabavlja sa superherojem i još da se uda za njega, znala da će njegov dvostruki život uticati na njihovu vezu, ali nije bilo tako. Umesto da bude srećna što se vratio živ i zdrav, Iris mu je sve vreme samo prebacivala to što ju je on nju ,,ostavio". Zapravo, spasio te je! Nikome nije bilo drago što je on otišao ali tako je morao da bude. Da li zaista misli da je on bio srećan što je to bilo tako? On je bio prava žrtva, ali nekako ona misli da je ona najvažnija u toj priči.
Sezona 5 Je Bila Jedina Sezona U Kojoj Je Iris Bila Samo Malo Fer Prema Svom Mužu
U sezoni 5, Barry i Iris su imali OGROMNU promenu u njihovoj vezi, iz budućnosti ih je posetila njihova ćerka, Nora West-Allen. Nora je bila divna i Iris ju je ubrzo zavolela, iako nju Nora nije volela iz opravdanih razloga. U budućnosti, Barry je misteriozno nestao i kad je Iris saznala da njihova ćerka, Nora, ima moći svog oca, uplašila se da će i nju izgubiti i potisnula joj je moći, kako Nora ne bi živela opasan život kao i njen otac. Umesto da bude tipična Iris i brani samu sebe, Iris je ipak preuzela krivicu i bila je zaista voljna da bude dobra majka Nori i dobra žena Barryju.
Ipak, napravila je veliku glupost. Kako bi otkrila više o njihvom neprijatelju ušunjala se u njegov stan i on ju je pronašao, zatim nije mogla da ćuti i otkrila je ko je, čime je on otkrio ko su Team Flash i ko je Flash. Nakon te epizode, Nora se sama suočila sa posledicama nemarnosti njene majke, i vraćala je vreme dok nije iznemogla jer je njihov neprijatelj svaki put ubio bar jednog člana njihovog tima. Irisina nemarnost nije bila ni najgori deo ovoga - NIKO NIJE IRIS OČITAO LEKCIJU! Kad god Barry ili bilo ko drugi uradi nešto što izazove nevolju, svi se okrenu protiv te osobe i krive je, ali niko nije krivio Iris.Iris Je Postala Najgora U Sezoni 6/Crisis On Infinite Earths
Barry Allen je prošao kroz toliko bola, fizičkog i psihičkog. U ovoj sezoni je ubedljivo patio najviše, a nju nije bilo briga. Nju nikada nije briga, ni za druge članove tima, ni za njega. Bilo je strašno gledati ga kako se pati, a nema nju da mu bude podrška. Ušao je u crnu rupu i natrag, doživeo da mu se sprži nervni sistem, gubio je brzinu, zlikovci su ga mučili, umro je i vratio se u život, video je beskonačno mnogo budućnosti u kojima će umreti svi osim ako The Flash ne umre prvi i sve spasi, i tako dalje. Poslednja vest je bila nenormalan šok za Team Flash i svi su plakali jer nisu bili spremni da se on žirtvuje u Crisis on Infinite Earths. Želeli su da njihov prijatelj ostane sa njima. Jedina osoba koja se nije ni malo brinula je bila Iris. Bila je toliko hladnokrvna da ju je u jednom momentu Ralph prozvao zbog toga i rekao joj ,,Zašto ne provedeš vreme sa svojim mužem dok još možeš?" Kad se umesto njega žrtvovao drugi Flash iz druge dimenzije, a Barry je preživeo, Iris i nije nešto bila srećna. Samo ga je zagrlila radi reda dok je Ralph gledao u Barryja kao u Boga jer je preživeo.
Nakon Crisis on Infinite Earth, Barry Je branio Iris od zlikovca iz Mirrorverse i bio je povređen i ona je čak gledala tu borbu, ali izraz lica joj je bio samo malo tužniji nego inače.I, Fanovi Iris, Ne Koristite Izgovor Da Je Ovo Rasizam!
Oni gledaoci kojima se zapravo sviđa Iris, koriste kartu rasizma u svakoj svađi. To nije istina! Irisin otac, Joe West je takođe afroamerikanac i jedan je od najdivnijih likova u seriji. On ima i vanbračnu bebu sa afroamerikankom, Cecile Norton, i Cecile je hrabra, pametna, snažna i ima i telepatske moći. Zaista nemate bolji argument nego nas optužujete da smo rasisti jer nam se ne sviđa loše napisan lik. Cisco, Caitlyn, Ralph, Joe, Cecile, (i tako dalje) - to su sve dobri likovi. Iris prosto nije - i izgleda da nikada neće biti - dobar lik vredan ove serije.
DU LIEST GERADE
ZABAVA (Filmovi I Serije) ✔️ (CELA PRVA KNJIGA)
SonstigesNAPOMENA: OVO SAM PISALA DAVNO, SAD SU MI NEKA MIŠLJENJA DRUGAČIJA I NISU SVE ANALIZE ONAKVE KAKVE BI BILE DANAS. AKO SE IKADA VRATIM PISANJU, PROMENIĆU SVE ŠTO TREBA. Druženje, Kometarisanje, Zabava - sve posvećeno našim omiljenim likovima i njihov...