Tor i Loki
Tipična veza dva brata od kojih jedan naprosto žudi za pažnjom koju ovaj drugi, stariji brat dobija.
Takav odnos dece i roditelja je poznat ljudima, nažalost, takve priče se ponavljaju.
Ali da vas sad ne zamaram time prećiću na stvar - Odin je očigledno užasan otac. Ako ostavimo Lokija po strani vidimo koliko on nije bio fer ni prema svojoj ostaloj deci.Tor Je Odrastao Uz Pogrešan Uzor
Tora, njega je ubeđivao da je on najbolji i dostojan svog nasledstva, a kada je Tor to počeo da prihvata i da se ponaša kao vladar kakvog bi Odin želeo za naslednika - neko ko se šepuri zbog svojih moći i ne dozvoljava da ga neko zeza, napada one za koje smatra da su mu pretnja i ne promisli svaki svoj potez - Odin ga je odbacio. Pazite: čim je Tor pomislio da takav treba da bude da impresionira svog oca očigledno je da je takav i sam Odin (to je dokazao u Thor: The Dark World gde je napao protivnike koji su očigledno bili slabiji i kada je odbacivao Jane zato što je 'smrtnica'.
Hela Je Osuđena Jer Je Želela Da Bude Poput Svog Oca
Njihova starija sestra i Odinovo prvorođeno dete, Hela, za koju saznajemo tek u filmu Thor: Ragnarok, je imala sva prava da traži krunu.
Ona i Odin su proveli duge godine vladajući zajedno dok ona nije počela da se ističe na pogrešan način - bila je previše surova vladarka. Kada se prvi put pojavila pred nama očigledno je bila strah i trepet koji asocira na nešto zlo. Recimo da i sam njen crn autfit sa kacigom iz koje vire ili 'iskaču' rogovi nose poruku da crnina nije zbog poštovanja prema svom ocu i njegovoj smrt, naprotiv, ona je došla da uzme ono što njoj pripada.
Iako su obožavaoci bili oduševljeni zlikovcem koji je doprineo odličnom scenariju i razumeli su da je smetnja između Tora i Lokija izazvana [IZNENAĐENJE] Odinom, mnogi su zaboravili da je Hela odbačena iz istog razloga kao i svoj mlađi brat - želela je da je njen otac prihvati koristeći njegove metode.Loki Je Bio Najoštećenije Dete Od Svih Troje
Iznenađenje, iznenađenje! Loki je taj koji je najviše propatio. Sam početak njegovog života je bio tragičan. KO UZIMA NOVOROĐENČE SVOG NEPRIJATELJA KOJE JE NAŠAO NA BORBENOM POLJU?! - Rećiću vam ko... ODIN. Pokazao se kao neodgovoran čovek onog trena kad je našao bebu Lokija i odveo ga kući.
Prisilio je mališana da bude ono što nije i tražio zahvalnost za to. Cela zbrka oko Lokijevog prelaska na mračnu stranu i jeste bila krivica tadašnjeg vladara Asgarda.
A da ne pominjemo onu rečenicu gde on navodi kako Loki 'ima sreće' što ga njegova majka, Friga, voli inače ga ne bi ni ostavio u životu nakon napada na Zemlju.Iz svega toga zaključujemo da je Odin glavni i jedini krivac za krvoproliće među njegovom decom.
YOU ARE READING
ZABAVA (Filmovi I Serije) ✔️ (CELA PRVA KNJIGA)
RandomNAPOMENA: OVO SAM PISALA DAVNO, SAD SU MI NEKA MIŠLJENJA DRUGAČIJA I NISU SVE ANALIZE ONAKVE KAKVE BI BILE DANAS. AKO SE IKADA VRATIM PISANJU, PROMENIĆU SVE ŠTO TREBA. Druženje, Kometarisanje, Zabava - sve posvećeno našim omiljenim likovima i njihov...