Ili ga volite ili ga mrzite, Draco Malfoy, učenik Hogwartsa, bio je obećan kao zlikovac od samog početka kada je svrstan u odeljenje Slytherin. Dracovi roditelji i tetka su bili sluge Voldemortu i od njega se od rođenja očekivalo da nastavi lozu kao Death Eater, što je za njega isprva predstavljalo ponos i on je bio nasilnik u školi i ponižavao je ostale zbog mnogih stvari - neki su bili siromašni, dok je on bogat, a neke je nazivao Mudblood (blatokrvnim čarobnjacima) dok je on bio čistokrvni čarobnjak. J. K. Rowling se izjasnila da ne želi da bilo ko vidi Draca kao 'zgodnog lošeg momka' jer je on razmaženi bogataški sin naslednik. Ali, zašto su onda izabrali da ga u filmskoj sagi glumi prelepi Tom Felton sa privlačnim engleskim naglaskom, a ne neki prosečan tip sa iritirajućim glasom? O Tomovoj glumi vrednoj Oscara neću ni da počinjem!
Dracov razvitak lika je shvatanje da je ono što on i njegova porodica radi užasno, i on pokušava da pobegne od svega toga. Iako je postao Death Eater, njegova majka je uspela da ga spase od kazne jer ona nikada zvanično nije bila deo njih. Jeste da se on posle toga nije iskupljivao delima ali nije ni nastavio 'posao' zlog čarobnjaka. Šta mu se desilo posle Velike Bitke je bilo kao naplata za sve grehove počinjene u prošlosti...
Draco Je Započeo Novo Poglavlje Svog Života
Draco je, posle Pansy Parkinson, koja je bila školska nasilnica kao i on, počeo da se zabavlja sa Astoriom Greengrass, čistokrvnom čarobnicom dobre naravi i njih dvoje su imali zdravu vezu koja je kasnije izrasla u brak. Činjenica da je njegova druga devojka bila sušta suprotnost od prve, zle, pokazuje da je od želje da bude u društvu loših ljudi otišao toliko daleko da se i zaljubio u jednu divnu damu, znači da je zaista postao bolji čovek. Astoria mu nije bila samo neko ko će ga izvesti na pravi put - mnogo su se voleli i ona mu je bila samo još jedan razlog da više nikad ne gleda na svoje obeležje na ruci na isti način.
Ali, Nekima Nije Suđeno
J.K.R. se postarala da dokaže koliko je njena odluka da Draco pati jaka i za to se postarala u knjizi Harry Potter And The Cursed Child (po kojoj nije bio snimljen film). On je bio srećan u svom braku ali njegovi roditelji su bili prvi koji nisu odobravali Astoriu jer se ona, bez obzira na svoju čarobnjačku čistokrvnost, nije ophodila prema onima koji nisu čistokrvi loše, već ih je smatrala kao njima jednake. A nesaglasnosti u porodici nije pomoglo to što su svi živeli pod istim krovom.
Verovali ili ne, to je bio manji problem, da ne kažem prokletstvo, koje je pratilo Astoriu. Na pretka Greengrass porodice je bačena kletva koja im slabi krvnu liniju i Astoria je znala da neće doživeti da ostari sa Dracom. Brinući se da će on da ostane sam, ona je odlučila da im rodi dete kako bi on imao nekoga kraj sebe kada ona umre. Draco se protivio njenij trudnoći jer je znao da je ona preslaba za to i nije mu bilo stalo do toga da li će Malfoy loza da se završi njime, ali ona je bila uporna da pokuša i uspela je iznese trudnoću i rodi dečaka koji je mnogo ličio ocu po izgledu - Scorpius Hyperion Malfoy.
Scorpius je bio dobro dete kao i njegova majka i ona ga je učila da su svi čarobnjaci jednaki, što je ponovo izazvalo pobunu kod Dracovih roditelja. Ali, njegovi roditelji su mu sada bili poslednji na listi.Teško Je Ostati Sam
Smrt svoje supruge je Dracu teško pala, posebno Scorpiusu, koji je znao da je ona vidljivo oslabila nakon što je rodila njega. Draco je uspeo da porazi novu pretnju zajedno sa Harryjem, Hermionom i njhivom (zasebnom) decom i dobar je otac svom detetu ali nikako nije mogao da zaboravi, niti će ikada zaboraviti svoju voljenu. Ona je bila u pravu - njihov sin mu je najveća uteha sada kada nje nema.
Retko ko je od čitatelja prihvatio poslednju knjigu, ne zbog Draca već zbog drugih razloga kao što je Voldemortova ćerka. Ali, Malfoyeva priča je dobra i tužna i dokaz je da se svako može promeniti ako hoće.
ESTÁS LEYENDO
ZABAVA (Filmovi I Serije) ✔️ (CELA PRVA KNJIGA)
De TodoNAPOMENA: OVO SAM PISALA DAVNO, SAD SU MI NEKA MIŠLJENJA DRUGAČIJA I NISU SVE ANALIZE ONAKVE KAKVE BI BILE DANAS. AKO SE IKADA VRATIM PISANJU, PROMENIĆU SVE ŠTO TREBA. Druženje, Kometarisanje, Zabava - sve posvećeno našim omiljenim likovima i njihov...