Find her.

871 53 0
                                    

Paris... Aşık olduğum kadınla geleceğim Paris bunu Eda'ya da dedim yani rüya değilse şimdi nasıl bulacağım onu kalbim bana yol gösterecek mi ? Tek bildiğim ben ona yeniden aşık oldum hala hatırlamıyorum tamamını sadece yeniden aşık etti demek ki haklıymış biz cidden var ve güzelmişiz saçma değilmiş ona onları dediğim için o kadar acı çekiyorum ki.
*Eda'dan*
Paris'e geleli bir kaç saat olmuştu tuttuğum daireye ufaktan yerleşmeye başlamıştım kutuların içinden Serkan'la nişan daha doğrusu sahte nişanımızdan ve başka bir çok anımızdan fotoğraflar ve eşyalar mesela pena yine duygularım birbirine girmişti o anların güzelliğinden gelen mutluluk ama şuanki durumdan duyduğum hüzün belki biraz sinir harmanlaşıp gözümün dolmasına sebep olmuştu, bu kutuya en azından şimdilik bir kenara kaldırmam gerekiyor hiçte kalbimden değilse bile. Beni hiç aramamıştı demek ki cidden böyleydi saçmaydı anlarımız o adam o değildi yalanmış her şey. Ama eğer yalansa her şey bu neydi şimdi bu ona olan aşkım yoruluşlarım ölüp dirilişlerim kaçışım koşuşum üzüntüm mutluluğum ? Nasıl yalandı ya da nasıl gerçekti ? Bir bana mı gerçekti ? Evde yiyecek hiç bir şey yok markete çıksam iyi olacak.
*Serkan'dan*
Eda'yı nasıl bulacağım hakkında en ufak bir fikrim yoktu hava da kararmaya başlamıştı nerede kalacaktım dahası Eda neredeydi ? Diye düşünürken yavaş yavaş yürüyüp ayağımın ilerlediği yerlere adım atıyordum. Acıkmış olmuş olmam gerek ki gözüme ilişen markete doğru adımladım bir kaç atıştırmalık ve kasaya adımlar...
*Eda'dan*
Evde en azından karın doyurmak için bir kaç bir şey olması gerektiğinden markete çıktım bir kaç bir şey aldım ve kasaya adımlar..
*Serkan'dan*
Tam önümde kokusu tanıdık bir kadın saçını düzeltmişti, çok güzel kokuyordu tanıdıktı sanki yakın bir şeydi bana.
*Eda'dan*
Telefon çalması ve Ceren'in aramasıyla dalmıştım ürküldüm telefonu açtım ve kısa bir konuşma yaptıktan sonra parayı ödeyip çıktım.
*Serkan'dan*
B-Bir dakika ne ? E-Eda
"Serkan?"
Eda buldum seni burdasın önümde yanımda
"Beni bulmaman gerekiyordu Serkan! Neden buradasın ?"
Eda ben, ben sana yani ben seni seviyorum.
"Geç değil mi?"
Eda hafızam benim suçum değil hala hatırlamıyorum her şeyi bir kaç hayal mayel sahne sadece
"Serkan biz olduramadık"
Deneriz en azından
"Şuan mı? Yoruldum Serkan niye anlamıyorsun?"
* O sırada yavaşça yağmur bastırır *
Eda ıslanıyoruz bir yere girelim
"Evet ben şimdi gidiyorum ve sen de peşimden gelmiyorsun"
Hava çok soğuk değil mi ? Üşütebilirim Eda!
"Off beni takip et konuşma o zaman"
*Eda'dan*
Beni nasıl buldu? Bir daha mı aşık oldu bana bir daha gelişinde yine aşık mıydı bana dediği gibi ne olacaktı şimdi hatırlayacak mıydı düzelecek miydik biz toparlanacak mıydık ya da?

To be continued..

n e m y s ı sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin