"Sana değer verdiğim için, bana kırılmanı, beni yanlış anlamanı istemediğim için durdurmuştum Eda."
Elimi bıraktı ve devam etti;
"Gidebilirsin"
"Bu kadar kolay mı?"
"Ne olmasını bekliyordun Eda ben sana açıklama yapmaya çalışırken bana laf sokmanı yutup nikahı beklememi gönlünü almamı falan mı?"
"NE! Ben sana laf falan sokmadım ayrıca sabahtan beri çok battı sana bu nikah erteleyelim madem ya da..."
Serkan yorulmuş, umutsuz ve kırgın bir yüz ifadesiyle bakıyordu.
"Ya da ne Eda?
"Hiç yapmayız."
*Serkan'dan*
Eda bunu dediğinde arkasını dönüp hızlı adımlarla gitti adeta kafamdan vurulmuşa dönmüştüm. İstemiyordu beni tarihi aldığımızdan beri bana güvenmeyişini ertelemek isteyişini hissediyordum zaten şimdi "hiç yapmayız." dedi ve gitti. Bu kadar sevdiğim aşık olduğum kadın hem kırıyor hem toparlıyordu bazen hayran kalıyordum yine ona istediği için toparlıyordu ama... Yine isteyecek mi? Ne demek istedi, ne yapmaya çalıştı. Kafamı toparlayıp Eda'ya yetişebileceğimi düşündüm ve hızlı adımlarla ilerledim tam çıkış kapısında olan Eda'ya yetişmiştim.
"Cidden istediğin bu mu Eda?"
"Ne?"
"Bu işte Eda evlenmememiz, ayrılmamız kavga etmemiz mi?"
"Hayır Serkan. Neden böyle bir şey isteyeyim ki zaten?"
"Öyle hissediyorum Eda, tavırların, bakışların"
Eda gözlerini kaçırmaya başladı."
"Ne alakası var"
"B-bir dakika ya sen... Sen baya aşık değilsin bana noldu sıkıldın benden hani hemen sıkılmazdın?"
"Serkan saçmalama ne senden sıkıldım ne de aşkım bitti sadece... Sadece yine benzer şeyleri yaşamaktan korkuyorum içimde engel olamadığım şekilde bir şeyler var ve bu sana çok yanlış yansıyor."
"Edaa Eda olmayacak öyle bir şey bir daha ayrıca sen çok güçlü bir kadınsın"
"Öyle gözükmem gerekiyordur belki Serkan, beni isteyerek ya da istemeyerek yine bırakırsan ayağımın altındaki yeri çekersin yalan değil korkuyorum da yine yaşamaktan aynısını, benzerini ama diyorum ya yaşamak istiyorum."
"Neden böyle fevri davranıyorsun o zaman kırıp döküyorsun?"
"İsteyerek yapmıyorum, seni kırmak istemem hiç bir zaman... Hep belliydi zaten."
"Ne belliydi"
"Seni haketmediğim Serkan, içimdeki korkulardan dolayı etrafımı kırıp döküyorum, en çok da seni... Şimdi izin verirsem ben gideyim bu evlilik olayını da bir daha düşünelim."
"D-Düşünelim"
Eda yüzümü ezberler gibi baktı ve arkasını döndü arabasına bindi istemiyordum söylemek ama gitti. Kafam karmakarışık olmuştu beni hala seviyordu, sıkılmamıştı ama yine de evliliğimiz hakkında çok fazla tereddütleri vardı. Düşünmek istemişti. Kaçıp saklanacak bir yere ihtiyacım vardı sanki ilk defa bunu çok istiyordum. Arabaya binip dağ evine sürdüm.
*Eda'dan*
Kaçacak bir yer istiyordum orası ev değildi o yüzden dağ evine gittim bahçe de oturmak için... Önce eve uğrayıp bir kaç bir şey aldım ve geçtim.
*Serkan'dan*
Eve geldiğimde bahçe kapısını açık bulmuştum, halbuki en son geldiğimiz de açık bırakmamıştık.
*FlashBack*
Eda ve Serkan barıştıktan bir iki gün sonra;
Dağ evine gelmeye karar vermişlerdi ve arabada yine kavga çıkmıştı arabadan indiklerinde kapının önünde kavga ederken çok şiddetli bir şekilde yağmur bastırmıştı ve Eda gideceği hakkında bağrınırken; Serkan Eda'yı belinden kavramış dudaklarını buluşturmuştu sonrası içerde...
*FlashBack Sonu*
İçeri geçip salona oturdum ve kendime içecek bir şeyler ararken bulduğum sıcak çikolatayı içiyordum, aslında içmem ama niyeyse şimdi canım istemişti. Almamıştıkta halbuki nerden geldiyse.
*Eda'dan*
Bahçede bir yere piknik örtüsü sermiş resim yapıyordum telefonu tamamen kapamış kenara koymuştum. Ama müzik açmak için yeniden açtım. Karışık çalmayı seçtim ve resmime devam ettim.
"I wanna sing a song that'd be just our's but I sang 'em all to another heart..."
*Serkan'dan*
Dışarıdan gelen müzik sesiyle irkildim civarda başka ev yoktu burada da kimse yoktu... Şarkı... Şarkı bile bana Eda'yı hatırlatabiliyordu çok sevdiği bir şarkıydı da nerden geliyordu bu ses? Önce bütün evi gezdim ama kimse yoktu kapının önünde de aynı şekilde bahçeye çıkayım derkan kafamdan mı uyduruyorum acaba diyordum ama çalmaya devam ediyordu. Bahçe de biraz ilerleyip köşeyi döndüm ve önümde yere serilmiş bir piknik örtüsü şarkı açılmış bir telefon fırçalar boyalar ve tuval...
*Eda'dan*
Gelirken markete uğrayıp aldığım çilek ve sıcak çikolataları hazırlamaya gittim tam tabakla ve bardakla geliyordum ki içerde ateş yakılmış hatta bir kupa da sıcak çikolata olduğunu gördüm. Ne? Ne alaka şimdi. Aklıma gelen şey umarım değildir.
*Serkan'dan*
Eda.. Eda buradaydı.To be contuined...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
n e m y s ı s
FanfictionZeus korkusundan ikiye ayırmıştı ya insanları... Ben buldum.