Sabah olduğunda uyanıp Serkan'ı yanağından öptüm.
"Mmm sabah ne iyi geldi! Günaydın aşkım"
"Günaydın Serkan Bolat, şimdi kalkıyoruz hazırlanıyoruz ve işe gidiyoruz. Çünkü ben de yıllardır uzaktan yürütüyorum olacak iş değil"
"Ne işi ya"
"Bunu sen mi dedin yoksa kafana saksı falan mı düştü?"
"Hahaha çok komik Eda Yıldız"
"Çok konuşma kalk hazırlan ben de hazırlanıp kahvaltı hazırlayacağım sonra Maya'yı uyandırıp hazırlayacağım"
"Hıı ne o da mı gelicek"
"Hıı ne o da mı gelecek mi? O senin kızın Serkan"
"Şaka yaptım bebeğim. Gelsin tabii ki prensesim o benim"
"Umarım şakadır her neyse ben hazırlanmaya gidiyorum"
"Kızdın mı sen"
"Hayır hazırlanacağım sadece niye kızayım ahahhs"
Kalkıp üstüme drapeli bir elbise, bir baget çanta, gözlük ve ince topuklu bir ayakkabı kombini yaptım. Daha sonra aşağı inip kahvaltı hazırlamaya başladım. Hiçbir şeyin değişmemesi aradan yıllar geçmemiş gibi hissettiriyordu. Kahvaltı hazırlamaya başladıktan bir kaç dakika sonra Serkan'da yanıma gelerek bana yardım etti. Kahvaltıyı hazırladığımda gidip Maya'yı uyandırdım.
"Maya kalk bebeğim hadi, aşkımm, annem kalk hadi güzelim"
"Geç mi çok"
"Yok aşkım çok değil. Kahvaltı edip gideceğiz şimdi"
"Nereye?"
"İşe, seni bırakamayacağımıza göre"
"Tamam hazırlanayım ben o zaman"
"Gel elini yüzünü yıka kahvaltı edelim de öyle dişini fırçalayıp hazırlanırsın olur mu"
"Tamam"
Maya elini yüzünü yıkadı ve aşağı indik tam bizim kahvelerimizi Maya'nında bitki çayını koymuş olan Serkan, Maya'yı kucağımdan alıp yanağına öpücükler kondurdu. Daha sonrasında hep beraber kahvaltı ettik.
"Gel bebeğim seni hazırlayalım, Serkan masayı sen toplar mısın"
"Toplarım siz gidin hazırlanın"
Yukarı çıkıp Maya'ya giymesi için bir kot şort, crop, bir kaç takı ve ceketten oluşan bir kombin ayarladım. Sonrasında saçlarını tarayıp önüne iki ince örgü örüp kalan çoğunluğu açık bıraktım.
"Eda hadi"
"Geldik Serkan"
"5 Yıl sonra geldiniz"
"Ayy abartma ne yaptık sanki ya"
"Tamam hadi çıkalım geç kaldık"
"Tamam tamamm"
"Çok güzel olmuşsunuz ikinizde prenseslerim benim"
"Ahaha sağol babası"
Şirkete vardıktan sonra Maya'yla beraber içeri geçtik. Maya tabletinden oyun oynamakla ve barbieleri ile meşguldü. Geç diyip erkenden gelmemiz peki ahh ah.
"Günaydın Serkan bey, şunları imza atmanız lazım"
"Atayım Leyla ver"
"Aa Eda, ne zaman geldin sen"
"Dün gece"
"Yaa ne güzel. Serkan beyle de sorun yok kavga okey çok iyi"
"Barıştık biz Leyla, yok yani kavga"
"Aa yani nasıl a a çok sevindim. Oyy bu prenses kim? Arkadaşının kızı falan mı oluyor"
"Bizim Leyla"
"Ne sizin Serkan bey"
"Maya."
"Maya kim? Otel adı falan mı"
Gülmemek için kendimi zor tutuyordum. Bir yandan bilgisayar focus olmuş bir yandan da Leyla'yla konuşan Serkan kafasını bilgisayardan kaldırdı ve;
"Hayır ne oteli Leyla. Bizim kızımız diyorum sordun ya"
"Ne! Kaç yaşında bu evlatlık mı"
"Ay ne evlatlığı Leyla 9 ay karnımda taşıdım doğurdum ben bu çocuğu 3 yaşında."
"E nasıl? Çocuğunuz yok sanıyordum Serkan bey"
"Ben de Leyla"
"Ne"
"Leyla olayları biliyorsun ya canım az çok."
"Ha tamam"
"Vayy demek aslında bir kızınız vardı ama Eda bunu sakladı ve siz de bunu yeni öğrendiniz ama hiçbir tepki bir şey olmadan barıştınız hatta Eda'da yüzüğünü görüyorum sözlüsünüz."
"Çık dışarı Erdem!"
"Hisse verirseniz anlatmam şirkete"
Serkan Erdem'e öldürücü bakışlar attı ancak yararlı olmadı sanacağım ki Erdem gidip şirketi topladı.
"Erdem ne yapıyorsun sen! Dağılın hepiniz, herkes işinin başına!"
Bütün şirket o sıra öğrenmiş olacak ki Maya bir esermiş gibi onu görmek için can atıyorlar ve odaya doğru akın ediyorlar, Maya'ya bakıp seviyorlardı. Sonunda dayanamayıp Maya'yı kucağıma aldı hepsi hep bir ağızdan
"Yaa Eda hanım seviyorduk niye aldınız" dedi.
"Eh yeter ama. Burası bir şirket bu da bir bebek oyuncak değil. Hepiniz çullandınız çocuğumun üstüne. Çocuğuma yaklaşanı görmeyeyim"
"Haklı, şirket burası. Herkes işinin başına! Çocuğa yaklaşanı görmeyeyim!"
Herkes dağıldıktan sonra;
"Serkan çok sert davranmadık mı ben özür dileyeceğim içim rahat etmez"
"Saçmalama Eda burası bir iş yeri biz burada çalışıyoruz."
"Ama"
"Eda."
"Peki"
Saatlerce çalışmadan sonra gece yarısına yakın eve gittik. Yemeği de mecburen ofiste yemiştik. Hepimiz odalara dağıldık. Maya oyun oynayıp uyudu biz de sohbet edip uyuduk.To be continued...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
n e m y s ı s
FanfictionZeus korkusundan ikiye ayırmıştı ya insanları... Ben buldum.