Aile.

362 37 4
                                    

İçeri gidip uyuduk. Sabah olduğunda Maya yanımıza gelip beni öptü.
"Günaydın anne"
"Günaydın bebeğim"
"Doğru dürüst uyuyamadım heyecadan. Babamla tanışacağım için çok heyecanlıyım!"
"Yaa ben de. Bebeğim benim bir de sana bir şey anlatmam lazım"
"Anlatt"
"Bak şimdi ben babanın astronot olduğunu söylemiştim ya"
"Evet"
"Baban aslında astronot değil. Baban bir mimar, öyle söyleme sebebim babanla biz ben sana hamileyken ayrıldık ve babana ben seni söyleyemedim, sana da onu o yüzden"
"Babamla niye ayrıldınız anne"
"Babanın bir hastalığı vardı ve bu hastalık yüzünden kişiliğinde değişiklikler mi oldu desem ne desem biraz fazla kavga ettik anlaşamamaya başladık. Baban çocuk isterken birden istemiyorum diyip düğün tarihimizi sürekli erteledi. En son ayrıldı benden ben de yurt dışına gittim işte"
"Babam çok kötü davranmış sana"
"Ama hastalığı yüzünden bebeğim. Babanın beni gerçekten sevip isteyerek öyle davranmadığına eminim. O da çok üzülmüştür her neyse... Olan oldu ama biz şuan babanla konuştuk barıştık tamam mı seni de babanla tanıştıracağım. Ben sana bunları bil diye anlattım babana kız diye değil bunu da bil tamam mı"
"Kızmayayım mı yani?"
"Kızma bebeğim. Sakın, çok üzülür. Zaten isteyerek yapmadığına eminim"
"Peki. Ne zaman tanışacağız"
"Birazdan"
Serkan seslerimize uyanmış olacak ki tam beni dudağımdan öpmeye yeltendi.
"Gün- oo siz de mi buradaydınız hanımefendi ya, günaydın"
"Günaydın sana da Serkan"
Kendimi gülmemek için çok zor tutuyordum. Bir yandan da Serkan'ın gülme diyen bakışlarına maruz kalıyordum.
"Evet buradaydım. Annemi mi öpecektin?"
"Yoo yok yani günaydın diyecektim."
"Öperek?"
"Eda sen bir susar mısın güzelim"
"Anne siz niye Serkan abiyle beraber uyudunuz?"
"Canımız öyle istedi sen niye bu kadar meraklısın Maya hanım"
"Annem o benim"
"Ee ne yapayım benim de sözlüm"
"Ne? O ne demek"
"Şu demek; evlenme teklifi edildiğinde olunan durum"
"Nasıl yani beynim yandı"
"Serkan düzgün anlatsana çocuğun kafasını karıştırıyorsun"
"Komik ama"
"Sus sen ya cidden. Bebeğim şu demek şimdi Serkan bana evlenme teklifi etti biz bu durumda sözlü oluyoruz."
"Nee evlenme teklifi mi anne evleniyor musun ama babam"
"Anlatalım artık, çocuğun kafası daha fazla karışmasın"
"Tamam, nasıl anlatabilirim bilmiyorum açıkcası ama, Maya babanla tanışmak istiyordun tanış"
"Gelsin tanışalım"
"Burdayım zaten değil miyim?"
"Burdasın Serkan sakin"
"Burdaymışım babanım ben"
"Anne ne oluyor"
"Bebeğim babanla konuştuk ve barıştık. Anlattım ya sana az önce babanı, baban Serkan."
"Ne? Serkan abi sen babamsın yani? Sen biliyor muydun"
"Sen uyuduktan sonra babanla konuştuk güzelim, yani biliyor"
"Şimdi ne olacak yani"
"Şöyle olacak Maya hanım. Bir, odaya dalmanız yasak. İki, annenle evleniyoruz. Üç, mutlu ve güzel bir aileyiz ve beraber yani burada yaşayacağız. Dört, istemiyorsan bana hemen baba deme ama ben demeni çok isterim. Beş, kardeş ister misin?"
"Ne kardeşi Serkan bir dur ya"
"Niye dalamazmışım"
"Anneyle babanın odasına dalınmaz çünkü"
"Niye"
"Sen sor diye"
"Çok gıcık bir babasın"
"Babana çekmişsin o zaman"
"Laf sokmayı kim öğretti sana sanki 3 yaşındasın. Baba."
"Bil- Baba mı"
"Demeyeyim mi? Kızdın mı?"
"Şaşırdım, demeni beklemiyordum"
"Ben hep babamla tanışmak ve onla vakit geçirip, baba demek istemişimdir"
"Geçiririz bebeğim"
"Yeyy, o zaman herkes gibi benim de babam var ve annemle babam evli olacak aynı zamanda beraber yaşıyoruz çok mutluyum"
"Evet güzelim, bir şeyleri aşmak lazımdı"
"Ee sen onu bunu bırakta söyle kardeş ister misin babacığım"
"Kardeş mi! Yaa oynarız beraber isterim tabii ki"
"Serkan! Çocuğun aklını bulandırma. Yok şuan kardeş mardeş"
"Ama anne"
"Sonra belki tamam mı bu konuyu kapıyoruz"
"Maya"
"Efendim"
"Kaldığın odanın büyüklüğünü beğendin mi?"
"Evet kocamandııı"
"Tamam eğer istersen orası senin odan olsun ama bir oda daha var oraya da bak"
"Odam mı olacak burada"
"E kızım burada yaşıyoruz ya"
"Yaa doğru"
Serkan yataktan kalkıp Maya'yı kucakladı ve odalara bakmaya götürdü.
"Birinci mi ikinci mi?"
"Birincii"
"Tamam o zaman, benim oda için bir kaç fikrim var annenle beraber konuşalım mükemmel bir oda yapalım sana"
"Oluur"
Maya'nın odası üzerine konuşup siparişleri ve sayre verdikten sonra ailece vakit geçirme kararı aldık ve beraber bir at çiftliğine gittik. Saatlerce orayı gezdikten sonra yemek yemek için bir restoranta geçtik ve gün öyle akıp gitti. Eve gelip sohbet ettik. Maya uyuduktan sonra Serkan'la yıldızları bakıp uyuduk.

To be continued...

n e m y s ı sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin