"Hah Serkan beraber misiniz oğlum"
"Evet Ayfer hanım beraberiz."
"Sabahtan beri niye telefonu kapalı bu şakacı sevgilinin peki?"
"O da şöyle Ceren'ciğim biz biraz atıştıkta sonra tesadüfen aynı yere gelmişiz falan o da yalnız kalmak için telefonu kapamış."
"Hala kavgalı mısınız eniştee"
"Hayır Melo, dedim ya minik bir şeydi siz merak etmeyin Eda'ya bir kaç gün ulaşamayabilirsiniz benle biraz o"
"Haa tamam anladım ben seni enişteee 😉"
"Meloo! Bu arada kafası mı güzel onun"
"Beş kadehi iki kadeh diye yutturdu bana"
"Ooo içmesin sakın daha"
"Yok yok bitmiş şişe zaten"
"Eda ve 5 kadeh şaşırtıcı"
"Aynen ya dadam içmezdi."
"Neyse Serkan bey siz keyfinize bakın görüşürüz"
"Tamam siz merak etmeyin daha fazla beraberiz biz."
Bunları da dedikten sonra telefonu kapamıştım ve resmine devam eden güzelliği izledim biraz. Telefonları da tamamen kapayıp bir kenara koydum.
*Eda'dan*
Serkan halamlarla konuşmasını bitirmiş olacak ki telefonları kapayıp bir kenara koydu hatta attı sonra yine kafasını omzuma yasladı.
"Burayı mavi mi yapayım yoksa lacivert mi"
"İkisini karıştırıp yapsana"
"Haa doğru"
Serkan'ın dediği gibi yapıp son kısmı da boyamam ortalara gelirken Serkan'da saçlarımla oynuyor bir örüyor bozuyor parmağıyla kıvırıp dalga yapıyordu bir yandan da boynuma omzuma yanağıma öpücükler konduruyordu. Ama bu hareketleri benim resme odak olmamı sarsıyordu.
"Serkann yapma resme odaklanamıyorum"
"Ben bir şey yapmıyorum"
"Hee aynen canım ben yapıyorum"
"Evet hem çok güzelsin hem de artık bana ne yaptıysan sürekli seni öpesim geliyor."
"Öp, öpme değil de her zaman ve sürekli olmaz ki"
"Burada bizden başka kimse yok ki"
"Olsun bu her an öpebilirsin demek mi?"
"Evet"
"Off Serkan azıcık rahat dursanda bitirsem"
"Ben gayet rahatım zaten"
"Uz dursan uslu dursan anlamında demiştim"
"Değil miyim?"
"Sence?"
"Öyleyim."
"Ohooo işimiz var seninle"
"Ya of boşver resmi şimdi"
"Niye n'apıcaz ki"
Serkan'bunu dememle yine boynuma ve omzuma öpücükler kondurmuş ve arkam dönükken ona doğru dönmemi sağlamıştı en sonunda dudaklarımız buluştu...To be contuined...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
n e m y s ı s
FanfictionZeus korkusundan ikiye ayırmıştı ya insanları... Ben buldum.