Bir süre sonra Antalya'ya vardık sonrasın da otele geçtik. Diğerleriyle buluştuğumuzda;
"Oooo gençler selam"
"Yavaş Engin sessiz"
"Tatildeyiz Serkan"
"Hadi odalara geçelim de bir denize girelim"
"Deniz olmaz Engin işim var küçücük sonra"
"Off n'aparsın yap benimle gelenler"
"Ben gelirim Engin"
"Adamsın Ferit"
"Benim büroyla alakalı işlerim vardı ama olsun"
"Benim de işlerim var valla kusura bakmayın"
"Ooff Pırıl"
"Kızlar nerede ya Ceren?"
"Ha şey kızlar gelemedi Melo'nun bir yakını vefat etmiş oraya gitti o gelemeyecek Fifi'nin de çok acil işi çıkmış ama yeniden gelecek görüşmek için"
"Yaa off neyse"
"Hadi Eda odaya çıkalım"
"Tamam"
"Bir Ferit'le Ceren mi gelecek benimle, senden beklemezdim Eda"
"Beklememen de yanılmamışsın Engin çünkü bikinilerimi giyip inicem yanınıza"
"Haa tamam adam bee"
"Ne, Eda benimle kalırsın sanmıştım"
"Ama deniz"
"Ama Eda"
"Ama tatil"
"Off peki"
Herkes odalarına çıktıktan sonra ben, Ceren, Ferit ve Engin aşağıda buluştuk ama Pırıl ve Serkan gelmedi, işleri olduğu için.
"E hadi denize"
Hep beraber denize girip yüzmeye başladık sonra uzaktan Serkan'ı gördüm.
"Ben de geleyim bari yanınıza"
"Geeel"
Benden başka kimse Serkan'ı görmemiş ve duymamıştı. Sonra Serkan yanıma geldi.
"Vay be"
"Noldu"
"Hiçç geçen geldiğimizde nasıldık şimdi nasılız."
"Geçen geldiğimizde sahte nişanlıydık birbirimizden nefret ediyor-"
"Hop hop hop hop dur bakalım orada kim kim nefret ediyormuş"
"Sen benden, ben senden"
"Nefret etmiyordum senden Eda, sadece insanlara güvenip bu kadar yakınıma almaktan korkuyordum. Ayrıca o zaman sana aşık olmaya başlamıştım."
"Ben de sana... Ama sürekli bir şey yapıyorsun ve mahvediyorsun her şeyi."
"Artık etmiyorum"
"Hıhı, ama cidden çok değişik birbiriyle anlaşamayan sürekli kavga eden sahte nişanlılarken şimdi"
"Şimdi birbirlerine çok aşık sevgiliyiz"
"Hıhı"
Biraz daha yüzdükten sonra odaya çıkıp ödül töreninden dolayı hazırlanmaya çıktık makyajımı yaparken Melo aradı"
"Alo Dadam"
"Meloo"
"Ah kuzum gelemedim biz bir türlü yaa"
"Artık başka sefere ama çok moralim bozuldu"
"Böyle olması lazımmış demek... E nasıl gidiyor Antalya"
"Ahahah Melo ya"
"Deja vu diyoruz canım biz buna komik değil"
"Yanıyo diyoruz o zaman biz canım buna."
"Ahahaha"
"Açık açık yanıyor diyebilirsin canım, şuan gerçekten sevgilin sonuçta"
"Sus sen kızım ya, neyse hadi kapatıyorum ben"
"Tamam kuzum"
"Antalya'nın yanmasıyla benim ne alakam var, hala Antalya'dan bahsettiğinize emin misin?"
"Tabii"
"Anladım ben fneldlwşcö"
"Ne anladın"
"Neyin yandığını"
"Antalya işte"
"Haha aynen"
"Gidelim mi artık"
"Tabii"
Serkan hala bıyık altından gülerken odadan çıkıp ödül törenin olduğu yere yani geçenki yere gittik. Serkan konuşma yapmak için yanımdan ayrıldı.
"Öncelikle bu önemli ödüle layık gördüğünüz teşekkür ederim. Pek ne deyeceğimi de bilemedim her zaman yanımda olan arkadaşlarıma ve sevgilime teşekkür ederim."
"Serkan bey müsaitseniz magazin sorularından bir kaç tane yanıtlasanız."
"Açıkcası çok zamanım yok ama tabii"
"Serkan bey hafıza kaybı geçirdiğiniz doğru mu?"
"Evet maalesef karşılaştık böyle bir durumla"
"Bu dönem de Selin hanımla olduğunuz söyleniyor"
"Arkadaşlar iş ile alakalı sorularınız varsa onları yöneltin Selin hanımla o dönem de yanlış bir birlikteliğimiz oldu saygı çerçevesinde bitirdik"
"Eda hanımla mı berabersiniz şuan yoksa ortağınız olduğu için mi burda?"
"Ona ihtiyacım olduğu için burada, evet arkadaşlar Eda'yla birlikteyim iş ile alakalı sorularınız varsa?"
"Şirketinize bir ortak geldiği konuşuluyor Semiha hanımdan sonra"
"Evet doğrudur Eda'yla ortak olduk"
"X'le bir işbirliğiniz olduğu söyleniyor"
"Evet güzel bir anlaşmamız oldu yakın zamanda sunulur daha detaylı şekilde zaten"
Serkan bir kaç soruyu cevapladıktan sonra işi olduğunu söyleyerek bitirdi, ve yanımıza geldi.To be continued
ŞİMDİ OKUDUĞUN
n e m y s ı s
FanfictionZeus korkusundan ikiye ayırmıştı ya insanları... Ben buldum.