*1 Yıl sonra*
"Aşkıım"
"Efendim"
"Maya'yı uyandırır mısın"
"Tamam tamam, geç kalacağız"
Serkan, Maya'yı uyandırdı ve hazırlanıp alana gittik.
"Bu piknik çok iyi oldu. Ne güzel düşündün Eda"
"Ya öyle birden aklıma geldi iyi de oldu ya"
"Evet evet"
"Herkes kalksın yakartop oynayacağız"
"Oo Maya hanım yenmeyelim ama seni"
"Ben çok iyiyimdir babacım"
"İyi madem"
"Vurulmadım"
"Serkan mızmızlanma çık geç hadi"
"Ya kızım vurulmadım diyorum"
"Aynen aşkım aynen"
"İyi ben vurucam şimdi sizi, aaa upps vuruldunuz Eda hanım"
"Bana değmedi Melo'ya değdi"
"İkinize de değdi çıkın bakalım ben geçiyorum içeri"
"Yoruldum ben oturacağım biraz"
"Tamam Eda en başından oynamaman lazımdı zaten bende de akıl gitti hamile halinle off"
"Off azıcık eğlendik işte Serkan"
Gidip piknik sandalyesine oturup oyun oynayan ailemi izlemeye başladım bir süre sonra Serkan yanıma geldi.
"Çok mutluyum"
"Ben de güzelim ben de... Dünyanın en mutlu adamı yapıyorsunuz beni!"
"Sen de bizi dünyanın en mutlu annesi ve kızı yapıyorsunuz. A kızları diyecektim galiba"
"Ama küçüğümüzün cinsiyeti belli değil ki"
"Aaa bellidir belki"
"Belli mi? Ne? Kız mı?""
"Şşşş sakin evet kız, kızımız oluyor!"
"Kızım oluyor, yine çocuğum oluyor kız oluyor!"
"Şş onlara sonra söyleceğim!"
"Tamam tamam sustum"
Serkan yanıma oturup yanağımdan öptü ve karnımı okşadı. E sizler ne olduğunu merak ediyorsunuz. Hiiç yani sonunda eriştik biz galiba mutluluğa ya. Evet evet kesinlikle ulaştık! Serkan'la evlendik. Şu an ikinci çocuğumuza hamileyim daha sadece 3 aylık. Biz de yeni öğrendik neredeyse, yuvarlanıp gidiyoruz işte. Mutluyuz biz, ama son değil yepyeni başlangıçlar... Evlenmemiz, kızlarımız hepsi apayrı başlangıçlar her son yeni bir başlangıç demek isterim klişe olacak ama. Sonuçta klişe hayatın bize sürekli sunduğu şeylerdir, biz yapmıyoruz ya. Başka hikayeler de ve rüyalar da görüşmek üzere!Evet Eda'yı bir kenara bakalım ve bana... Yazara dönerim, ilk kitabım biraz duygusal bir an. Bitmesi değişik bir his tarif edemiyorum, benimle olan bütün okurlarıma çok sevgi ve teşekkür! Bunun bitişiyle yeni bir hikaye başlayacak. Nemysıs'in yeri ben de ayrı, apayrı her zaman hayatımda güzel bir anı olarak kalacak, kalacaksınız. Eda, Maya, Serkan hepsi çok özeller, ve kitap bitse de söyleyelim Nemysıs "Nemesis" şeklinde okunuyor, var mı böyle bir şey bilmiyorum uydurdum galiba. Varsa da ben bilemiyorum, bilmiyorum. Görüşürüz Nemysıs ailesi! Sağlıcakla, aşkla kalın. Hiç bitiresim yok bu konuşmayı ne desem deli boş. Görüşürüz o zaman.
1 2 3THE END.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
n e m y s ı s
FanfictionZeus korkusundan ikiye ayırmıştı ya insanları... Ben buldum.