Hikayemiz.

333 22 0
                                    

"Evet ya cidden çok değişik bursumu kestiği için öyle rastgele bir adamdan nefret ediyorsun ve arkadaşlarından dolayı onun konuşma yaptığı konferansa geliyorsun sonra arabasını çizip sen tam bir ök- neyse bunu sen bulucaktın-"
"Ö ne Eda ne yazacaktın cidden çok merak ediyorum"
"Susta rujumu ver"
"Cevabı ver ruju al"
"Bul"
"Bulursam vermem"
"Ay verme"
"Ö ne ya ne olab- Edaa ayıp değil mi öküz ne ya"
"Kusura bakma canım gerçekler acıtır da niye lafımı bölüyorsun bir şey anlatıyordum Serkan."
"İyi anlat dinliyorum"
"Heh işte arabasını çizip sen tam bir öküzsün yazıcakken adam arabanın içindeymiş meğersem ve camı açıp merhaba diyor sen gitmeye çalışıyorsun o seni durduruyor ve düşmanının adamı sanıyor rezil ettin beni falan diyor sen de görürsün şimdi rezilliği diyip ne alakaysa davetiyeden çıkan kelepçeyi takıyorsunuz ve o günü beraber geçiriyorsunuz"
"Anlatınca garip geldi yalnız ha"
"Evette bölmesene"
"Çok özür dilerim hanımefendi buyrun siz devam edin"
"Teşekkür ederim. Neyse yarını mı ne arkadaşınızın işi var ama gidemiyor kovulmasın diye de sizin gitmenizi istiyor siz de gidiyorsunuz aaa tesadüfe bak dünkü adamla aynı adam bu uçaktaki de siz de ondan saklanıcam diye dar bir yere giriyorsunuz fobiniz olmasına rağmen o da akıl fışkırıyor ya buluyor sizi"
Ben bunları derken Serkan bir gerilip egolu bir şekilde gülmüştü akıl fışkırıyor dediğimden.
"Sonra sizi yanına falan alıyor mecburen de o nişandayken siz bekliyorsunuz o deli adam da sarhoşlar diye birilerine sizi nişanlım diye tanıtıyor sonra yine aynı manyak adam size sahte nişanlılık teklifi ediyor onlar gittikten sonra siz de sen bana ahlaksız teklifte mi bulundun diyip tokat atıyorsunuz. Sonra uçağa giderken paparazziler sizi çekiyor adam da diyor ki yarın basın açıklamam var orada bir şeyler atarım sen de olsan iyi olur siz de gidiyorsunuz ve sevgilinizin sizi aldattığını artı olarakta sebebinin makarna olduğunu öğreniyorsunuz"
"Ne ODÖĞWÖFPWÖS"
"Komik mi"
"Makarna yüzünden Eda'yı aldatmak için aklınızı uçurmuş olmanız falan lazım mümkünsüz ya"
"Boşver teşekkür et sen ona o olmasa seni öpmezdim"
"Ne sen neden beni öpmüştün ki"
"Ya ben şey dedim bu Serkan Bolat haberleri yüzünden falansa o da yok ya ben zaten ona inanmadım Serkan Bolat kiim sen kim diyince bi tık dellenmiş olabilirim"
"Çocuk fena ters köşe olmuş ama çünkü Serkan Bolat sana deli gibi aşık"
"Aynen bölme artık lafımı"
"Tamam"
"Heh ondan sonra siz gidip ne alakaysa çok saçmaymış ama o adamı öpüyorsunuz sonra adam o alandan sizi de alıp uzaklaşıyor sonra da beni rezil ettin bundan sonra kimseye senşn hakkında bir şey açıklayamam nişanlımmış gibi davranacaksın diyor siz de tamam diyorsunuz çok basitmiş gibi tamam ocmepdwm"

To be contuined...

n e m y s ı sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin