Serkan'dan
Eda ben sana yaşattıklarım için özür dilerim
"Ben de teşekkür ederim yani bana çok güzel anlar yaşattın Serkan Bolat"
Acısını çıkarır gibi bin katı kötüsünü de..
"Sandviçler, sandviçler hazır yiyelim o zaman"
Hıhı evet sandviçler.
Yedikten sonra;
Eda bak yaşadıkların az buz şeyler değil anlıyorum a-
"Hayır Serkan, anlamıyorsun hiç hir zaman anlamayacaksın ama zaten senden bu yönde bir beklentim de yok. Sen özür dilemeyi ya da bir şeyleri söylemeyi hep sonda zora sıkışıncs yapıyorsun"
Eda senden özür diledim ama şimdi hatta bir daha özür dilerim.
"Öyle değil işte Serkan o kadar kolay değil her şeyi unutup yutmak."
Haklısın, ne diyebilirim ki özür dilerim ben.
"Ee napalım"
Konuşsak mı biraz belki barışırız
"Serkan"
Efendim
"Bilmiyorum, hiç sanmıyorum."
Neden ?
"Yoruldum ve kime neye nesine güveneceğimi şaşırdım."
Eda, bak ben sana yeniden deli gibi aşık oldum sıfırdan bir kez daha sana hissettiklerim küçük ya da geçiçi şeyler değil.
"Hıhı biliyorum."
Buraya hep aşık olduğum kadınla geleceğimi düşünürdüm, öyle oldu ama..
"Onu da biliyorum Serkan, söylemiştin bana hatta bir kez gelecektik ama babaannem şirkete ortak olunca o şokla falan gelemedik bir kez daha gelecektik o sefer de Pırıl kaçırıldı"
Nasıl gitme kararı almıştık?
"Sen söylemiştin ilkinde gidelim demiştin ben de gidelim demiştim ikincisinde aslında sen iş için geliyordun ama ben sana evlenme teklifi edince.."
Sen bana evlenme teklifi mi ettin? Wow
"Olamaz mı?"
Yo sadece bilmediğim bir şey ya ondan
"Benim annemle babam dolaylı yoldan senin baban yüzünden vefat etmiş sen de bunu öğrenince bana söylemek yerine ayrılmıştın iş diyerek"
Ne? Ben özür dilerim seni o zaman da kırmışım.
"Hem de ne kırmak Serkan ama neyse biz aslında tam barışıyorduk ama babaannem de bildiğinden ve beni sana zarar vermekle tehdit ettiğinden barışamadık sonra ben babaannemi karşıma alıp sana evlenme teklifi etmiştim."
Sonra düğün günü..
"Evet sonra düğün günü aşık olduğum adamla evleneceğimi düşünürken onu kaybetme korkusuyla sarsıldım"
*Serkan'dan*
Eda'nın gözleri yaşlanmıştı düşününce yaşadıkları çok ağırdı aslında ama direnmiş yorgun düşmesi normal. Ona sarıldım neden bilmiyorum ama öyle olması gerekti.To be continued..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
n e m y s ı s
FanfictionZeus korkusundan ikiye ayırmıştı ya insanları... Ben buldum.