Mint tudjátok Bexiként én egy időre (megjegyzem egyáltalán nem biztos, hogy örökre) felmondtam. Nem volt könnyű döntés, de figyelembe véve, hogy már jó ideje nem csináltam Bexiként semmit ez bizonyult a legjobb döntésnek. Meg egyébként is jött egy számomra kihagyhatatlan lehetőség, amit most nem részleteznék, mindenki tudja, hogy miről beszélek. Tudom, tudom, hogy mi érdekel titeket, és a válaszom az, hogy igen, minden rendben van velünk, van Berk és lesz is még sokáig (nagyon remélem). Nagy Márknak most zsűritagként igencsak sok dolga van, a Márkerek nap, mint nap egyre többen lesznek, Márknak szinte minden nap van valahol egy kisebb, vagy esetleg nagyobb fellépése, ahol 99%, hogy telt ház van. A lányok még mindig oda vannak érte, még úgy is rá szoktak mászni, hogy tudják, hogy Márknak van barátnője, aki nem más, mint én, Budai Rebeka, ismertebb nevemen Bexi. Attól függetlenül, hogy Márknak rengeteg dolga van mindig tud rám időt szakítani és nem olyan a kapcsolatunk, hogy sose tudunk találkozni, mert Márk attól még, hogy sokkal több dolga van nem feledkezett meg rólam, aminek én elmondhatatlanul örülök, mert tudom, hogy mennyire sok a dolga, de mégis egészséges, ha mondhatom azt, akkor normális kapcsolatban élünk. Végre úgy érzem, hogy az életem tökéletes, de legbelül mégis bennem van az az érzés, hogy ez nem lesz mindig így, ezért várom azt, hogy történjen valami rossz (hülye beidegződés), de közben meg minden tökéletes percet kiélvezek. Sokszor elgondolkozom azon, hogy mi rossz történhet, de soha nem jutok semmire, mert Balogh, aki zsarolt, fenyegetett, szinte teljesen tönkretette a kapcsolatomat Márkkal éppen valahol nyaral, szürcsölgeti a limonádéját, és nem jön itt nekem a talicskáival. Gerit a menedzsere elhagyta, a kiadója szerződést bontott vele, nem is hallok róla hetek óta (na nem mintha hiányozna), és szerintem Körte olyan mértékben megfenyegette, hogy még most is rémálmai vannak. Anyuval, Györggyel, Lilivel minden rendben van, Körtének és Bettynek gyereke lesz, Aszádék még mindig sikeres gyerekdalokat írnak (a legtöbbet még mindig részegen), Daniella és Anti is nagyon jól megvan, Botond imádja az új munkáját (még akkor is, ha 1-2 alkalommal kevesebb fizetést kap Aszádék miatt), mellesleg most velem is minden oké. Nem tudom, egyszerűen csak érzem, hogy ez túl tökéletes, és már tényleg várom, hogy mikor fordul minden a feje tetejére. Na igen, ez a hülye megérzés...Már megint nem tévedett...
ESTÁS LEYENDO
Bexi-sorozat: Beki élete a műsor után
Novela JuvenilSziasztok! Olvastam egy nagyon jó könyvet a Bexi-sorozatról itt Wattpadon, ami nekem nagyon megtetszett és inspirált arra, hogy én is írjak egyet. Remélem tetszeni fog! ❤️ Inspirálta: csak_egy_valakii Várakozás (Bexi) Ezt is olvassátok el, mert...