🏀22.fejezet🏀

397 20 2
                                    

Előzmények :
Az egész órát átbeszélgettük majd szünetbe ő Sugát várta én pedig Kookot addig pedig átbeszéltük a törit amiből következő órán felelünk. Egészen addig  dumáltunk a töriról amig valaki meg nem kocogtatta a vállamat. Nagy vigyorral az arcomon fordultam hátra hisz azt hittem hogy Kook volt az de sajnálatomra olyan személy volt az akivel reméltem hogy ma nem fogok találkozni....

-Mizu Taebaba?

Tae szemszög :

-Mizu Taebaba? Kérdezte sulis napjaim megkeserítője. Nemrég jött a suliba és már az első nap ő lett a suli új rosszfiúja. A lányok oda meg vissza vannak tőle a fiúk meg egyszerűen gyűlölik őt, már amelyik nem akar vele barátkozni a hírnév miatt, hisz a suli összes ribancát lenyúlja tőlük. Igen köztük van a drága IU is és az a Rose is vagy hogy hívják. Sose beszéltem még vele igy nem tudom a nevét. Gyorsan leváltotta Kookot. Apropó Kook. Szerintem ő még nem tud róla hogy valaki a helyére pályázik a suliba, remélem nem lesz baj ebből...
Na de térjünk is vissza rá. Thomasnak hívják és imádja megkeséríteni a napjaimat. Eddig észre sem vett senki se. Minden nap kaptam beszólást de különösebben senki sem foglalkozott velem... Erre jön ő és minden egyes nap belém köt. De szerencsére sose ütött még meg. Párszor volt hogy a falnak lökött vagy megtépte a hajam(miután falnak szegezett) de ennél tovább nem ment. Nagyon nem akartam vele találkozni főleg nem ma hisz nem akarom hogy bárki elrontsa azt a rózsaszín felhőt ahová Kook mosolyától, és magától Kooktól, kerültem. De persze ma sincs szerencsém. Remélem nem most fog jönni Kook mert abból baj lesz.

-Ki ez a bájgúnár TaeTae? Kérdezte Jimin lenézően végig nézve a fiún.

-Kit nevezel te bájgúnárnak törpe? Lépett Jimin elé közel állva hozzá és onnan méregette gyilkos tekintettel a nála alacsonyabb barátomat. Jimin is ugyan ilyen tekintettel nézte őt. Ebből baj lesz.... Nem akarom hogy Jiminnek bármi baja essen miattam. Eddig szerencsére sose volt mellettem amikor Thomas megjelent igy fogalma sincs hogy ki is ő vagy miket is csinált eddig de sajnos most pont mellettem volt amikor megérkezett ő...

-Talán süket vagy seggfej? Nézett rá kihívóan Jimin mire Thomas csak még idegesebb lett. Múszáj volt közbe lépnem.

-Mit szeretnél Thomas? Húztam Jimint el az említett elől majd Chim elé állva védtem őt testemmel. Na nem mintha sokat értem volna ezzel el hisz egy lökéssel félre tudna állítani de mégis csak tenni akartam valamit.

-Téged. Még nem kaptad meg a napi verésed szóval ideje játszani egy kicsit. Mondta ördögi vigyorral a képén miközben beszélt oda intett a haverjainak akik amint befejezte mondatát hirtelen mögém kerültek és elkapták Jimint ezzel védtelenné téve őt. Hiába erőlködött nem tudott kiszabadulni hisz erősen tartották őt.

-Engedejetek el faszfejek mert eltőröm a karotokat. Rángatta kezeit Jimin hátha kitud szabadulni de nem igazán sikerült neki. Közben Thomas pedig engem kapott el majd a szekrénynek vágott amibe szépen be is basztam a fejemet. Elkezdtem szédülni hisz nem épp gyengéden tette cselekedetét. Majd nyakamra fogva tartott a szekrénynél. A többi diák pedig csak nézte mi is történik de egyikőjüknek sem volt még az eszében sem hohy leállitsa ezt a vadállatott hisz van aki félt tőle, van aki csak simán leszarta az egészet és vannak akik élvezték a műsort.

-Tudod hogy miért kell most szenvedned? Kérdezte közel hajolva hozzám. Irritált a közelsége. Feszélyezve éreztem magam ami mondjuk nem meglepő a helyzetemet tekintve.

-Nehem.. Leheltem gyengén hisz erősen szoritotta a nyakamat.

-Akkor elmondom baba. Először is azért mert kibaszott farokállitóan nézel ki és legszívesebben félholtra basználak itt mindenki előtt de sajnos ezt nem tehetem meg itt a suliba hisz nem akarom hogy kibasszanak a suliból vagy börtönbe kerüljek de ami késik nem múlik.. Egyszer ugyis megkaplak szépségem... Kezdte mire szó szerint lesápadtam. Ez nem lehet igaz. Miért pont én?  Csak erre tudtam gondolni mondandója közben. Miért?

Véletlen szerencse(Vkook) Where stories live. Discover now