Jungkook a kosár csapat kapitánya. Mindenki oda meg vissza van érte. Ôt mégsem érdekli egyik szép lány sem. Mindenki a lába elôtt hever de ô rájuk se hederit. De egy valaki felkeltette az érdeklôdését. Egy fiú aki minden egyes meccsén ott van az elsô sorban és rajzolgat. Sosem értette hogy miért jôn el csak azért hogy rajzoljon de éppen ezért is keltette fel a figyelmét. Sosem látta még kôzelrôl mivel mikor már vége volt a meccsnek és oda akart menni hozzá hogy legalább megkérdezze a nevét addigra mindig eltûnik mintha ott se lett volna .Csak annyit tud róla hogy fiú ès hogy szürkés haja van legalábbis messzirôl annak látszik. Ja ès még annyit hogy a sulijába jár viszont ott még sosem látta pedig figyelte hátha eltudja kapni valamelyik szûnetbe de sose volt szerencséje. De ennyi. Tôbbet nem tud róla. De nagyon megakarja tudni a nevét.Nem tudja hogy miért de tudni akarta. Megfogja valaha is tudni a nevét a titokzatos fiúnak? Barátok lesznek? Valyon az a fiú miért megy el minden meccsére csak azért hogy rajzoljon? Hogyan fogja megtudni a nevét? Ki lehet ez a titokzatos fiú?
-Kössünk alkút rendben? Vigyorgott rá huncutul.
-O-oké.Dadogta zavarába az idôsebb.
-Ha innen bemegy akkor 1teljes hétig azt csinálod amit mondok neked. Vigyorgott még mindig
-Rendben. Bólintott elgondolkozva. Mire a fiatalabb már készûlt is bedobni a labdát.
-Várj azt nem mondtad h mi lesz akkor ha nem megy be. Állitotta meg az idôsebb ôt.
-Olyan nincs. Vigyorodott el pajkosan majd az idôsebbre kacsintva eldobta a labdát ami csont nélkûl bement.
-Átvertél. Dobantott egyett az idôsebb karba tett kézzel.
-Én? Dehogyis. Vigyorgott még mindig a fiatalabb.
-Na akkor most be is hajtom rajtad az egyesség rád esô részét.
Sétált oda a még mindig durcizó fiúhoz.-Chh utállak.nézett el róla az idôsebb.
-Dehogy utálsz. Imádsz. Ment közelebb hozzá.még mindig vigyorogva.
-És ezt ki is használod. Nézett újra rá.
-Ha nem tenném most nem lennénk itt,igaz? Nevetett fel a fiatalabb.
-Igaz. Nevetett már az idôsebb is.
Remélem várjátok már.
2020.01.11-én fogom kirakni az elsô fejezetet remélem tetszeni fog nektek. 💕💜Ui: Remélem ti is várjátok Sugától a Shadow cimû számot. Én nagyon😍
YOU ARE READING
Véletlen szerencse(Vkook)
FanfictionJungkook a kosár csapat kapitánya. Mindenki oda meg vissza van érte. Ôt mégsem érdekli egyik szép lány sem. Mindenki a lába elôtt hever de ô rájuk se hederit. De egy valaki felkeltette az érdeklôdését. Egy fiú aki minden egyes meccsén ott van az el...