🏀12.fejezet🏀

786 42 5
                                    

Tae szemszög:

Azóta a nap óta nem találkoztam Jungkookkal. Komolyan mondta hogy kerülni fog...Aggódom érte hisz azóta lassan 2hêt telt el de õt szinte nem is látni suliban. Nem beszél Yoongin kivūl mással. Yoongitól megtudtam hogy a cégüknél segít az apjának ezért van kevesebbet suliba. Nagyon hiányzik màr a hülye feje. Azóta a nap óta állandóan õ jàr a fejembe. Az a csók... megkérdezésem nélkül csókolt meg és én csak...nem akarok az egyik trófeàja lenni. Én nem az egyik kurvája vagyok. Nagyon mérges voltam akkor rá de azóta ràjõtten hogy õ fontosabb nekem egy ilyen hūlyeség miatt nem akarom elbaszni a barátságunkat. Yoonginak az volt az õtlete hogy menjünk el karaokézni õ pedig elcsalja Kookot és akkor megtudjuk beszélni. Màr mindenkinek szóltam hogy mi a mai programm még Jimin is bele ment. Márcsak Lisának kell szólnom és akkor mindenki jön. Épp a būféhez indultam mikor megláttam akit amugy kerestem csak megéheztem közben..na mind1. Az egyik osztálytársunkkal beszélgetett igy odamentem hozzá.

-Sziasztok bocsi h zavarok de tudnánk beszélni? Kérdeztem Lisától aki csak bólintott de ahogy láttam nincs jó kedvében.

-késõbb folytatjuk rendben? Kérdezte ha minden igaz Minától. A lány csak bólintott egyet beleegyezõen majd arrébb állt. Lisa ráfogott a kezemre majd a lépcsõ felé húzott ami egyenesen a tetõre vezet. Mig oda nem értünk addig egyikünk se szólalt meg majd mikor fel értünk a tetõre Lisa hirtelen kikelt magából...

-Miért játszottál Kook érzéseivel?? Mit ártott õ neked h ezt érdemli? Tudod te milyen állapotban van hetek óta??? Persze h nem tudod hisz azzal a ribanccal kurogatsz amig õ teljesen maga alatt van. 2hete megállás nélkūl sír. Eltudod te ezt képzelni? Jeon Jungkook sír mert õsszetõrték a szívét...mert õsszetõrted a szívét.Miért nem tudod õt szeretni? Vagy ha nem tudod akkoe miért kellett vele játszanod? Miért adtál neki reményt ha már esélyt nem tudtál? Akadt ki Lisa. Hogy mi van??? Jungkook sírt miattam? Na de miért?

-Várj màr. Lassabban. Szóval azt mondod h Kook rossz állapotban van? De miért? Kérdeztem zavarodottan.

-Miattad te igen hülye. Kook szerelmes beléd... Sóhajtott fel.

-Mi?? De hát én hetero vagyok. Vakartam meg tarkómat zavartan.

-Akkor miért szórakoztál vele? Miért hitetted el vele hogy van esélye? Kérdezte szomorúan a mindig vidám lány.

-Én nem hitettem el vele. Én már a legelején megmondtam neki hogy tetszik nekem valaki. Mondtam elhúzzott szájjal.

-De hagytad neki hogy puszilgasson,õlelgessen. Állandóan vele voltál. Randizgatatok. Te észre sem vetted hogy tetszel neki? Kérdezte hitetlenkedve a lány.

-Hát Yoongi mondta nekem hogy állitólag tetszem Kooknak de õ azóta csak lányokkal van szóval nem hittem neki. Túrtam hajamba frusztráltan.

-Azért volt mert nem akarta hogy tudd, mivel félt hogy elveszít téged. Sóhajtott fel a szökeség.

-Ajj baszki. Most mit csináljak? Mondtam kétségbeesetten.

-Tudnád õt szeretni? Kérdezte meg azt amire én sem tudom a választ.

-nem, vagyis...ajj nem tudom. Hetero vagyok de...nagyon hiányzik nekem és állandóan rá gondolok azóta mióta megcsókolt és kibaszottul aggódom érte de nem tudom hogy tudnám-e valaha is viszonozni az érzéseit....mondtam neki szomorúan.

-Ha nem tudod akkor kérlek hagyd õt békén. Neki csak rosszabb ha elhiteted h van esélye. Viszont ahogy êszrevettem még semmi yem biztosa. Õssze vagy zavarodva és nem akarod õt elveszîteni ami azt jelenti h neked is fontos Kook.mondta mosolyogva a lány.

Véletlen szerencse(Vkook) Where stories live. Discover now