Tae szemszög:
Reggel Jimin keltett. Mondanom sem kell hogy hogyan. Fájdalmasan.
Ugy ugrott rám hogy a térde a bordáimon zongorázott. Kellemes volt tényleg...
De rá nem tudok haragudni fôleg azután nem hogy elmondta a jó hírt.
Ami nem más volt mint hogy... dobpergést....
kiállitják a festményeimet. Ja nem mondtam? Szabadidômben szeretek rajzolni/festeni és a fotózást is nagyon imádom .Több festményem készült a kosármeccsekrõl is meg persze Kookról de arról nem kell tudnia. Igyis nagy az egoja meg félreérteni és szekálna vele. Mègcsak az kéne. De persze sok olyan is van ami a természetet ábrázolja. Na de visszatérve a kiállitásra nagyon ôrûltem neki hisz nagyon kevés embernek adatik meg és márcsak a mûvészet maradt nekem azután a bizonyos nap után......
Szeretném Kookot is meghívni rá és nagyon remélem hogy eljôn.
Annyira izgatott lettem hogy a reggeli teendôimet ami 30percig szokott tartani most 10perc alatt végeztem el aztán pedig tūkôn ûlve vártam Jimint hogy elindulhassunk a suliba. Sosem volt még ilyen hogy vártam volna azt hogy suliba menjünk de most igen. Azért hogy meghìvhassam Kookot a kiállitásomra. Jimin egész idô alatt csak nevetett rajtam amiért ennyire izgatott vagyok de nem tehetek róla nagyon régóta szeretném ha kiállitanák a festményeimet és most hogy valóra vált az álmom alig bírok megûlni egyhelyben. Azt sem tudom hogy hogyan fogom tudni végig ûlni az óráimat. Sajnos mostanába egyre kevesebbet vagyok az iskolába Jimin szûleivel még azon is elgondolkoztunk hogy magántanuló leszek de nem akarom otthon tôlteni magányosan a fentmaradó életemet. Szeretnék minnél tôbbet az emberek kôzelébe lenni mivel sosem tudhatjuk hogy melyik nap lesz az utolsó. Kikell használni az idôt a szereteiddel. Nekem csak Jimin van, és mostmár Kook vagyis azthiszem, a szüleim még kiskoromban meghaltak egybôl utána Jiminékhez kerültem. Szerencsére már akkor is ismertem Jimint amikor meghaltak a szûleim és igy ôrôkbe tudtak fogadni. Amiért rettentô hálás vagyok nekik hisz igaz hogy csak 1hónapot voltam az árvaházba de annyi elég is volt. Soha tôbbet nem akarok oda vissza menni...
Már kôzeledünk a sulihoz és egyre jobban izgulok. Valyon elfog jônni? Tetszeni fognak neki a festményeim? Lefogja ôket fikázni?-Jimin...szólitottam meg legjobb barátom aki egybôl rám nézett majd vissza az útra hisz nem lenne szerencsés ha baleseteznénk.
-Mi az baba? Szólitott becenevemen amit annyira imádok. Nem kell félreérteni hisz Jimin hetero és csak legjobb barátok vagyunk de szeret igy hívni én pedig szeretem hogyha igy hív szóval miért ne?
-Szerinted elfog jönni? Utaltam Jungkookra mire megforgatta a szemeit. Nem igazán csípik egymást de majd ezen változtatunk.
-Mivel oda meg vissza van érted igy igen elfog. Mondta nevetve.
-Csak barátok vagyunk te igen hûlye... mondtam én is nevetve mikôzben vállon csaptam mire ô ugy tett mintha annyira fájna a válla és eljatszotta a hattyú halálát amin csak jót nevettem. A fent maradt utat végig nevettük ami miatt már nem izgultam annyira. Csak boldog voltam.
Épphogy csak beléptem a suliba egybôl megakadt a szemem Jungkookon. A haverjaival állt a szekrényem mellett és valamin nagyon nevetett majd mikor meglátott engem lepacsizott velük majd elindult felém én is mentem felé, Jiminnel az oldalamon, mindkettônk vigyora a fülünkig ért majd mikor már kôzel voltunk egymáshoz a nyakába ugrottam persze ô egybôl elkapott majd elnevettûk magunkat. Mikor kiszoritottam belôle már a szúszt is akkor elengedtem. Persze ekôzben mindenki minket nézett gondolhatjátok miért. Kook sose arról volt hìres hogy bárkivel foglalkozna ô inkább a suli rosszfiúja és álompasijaként van emlegetve aztán itt vagyok én akit senki sem ismer vagy aki igen az csak egy lúzernak tart mégis velem máshogy viselkedik Kook mint a többi emberrel ezt már egy ideje észrevettem éppen ezért akarja tudni mindenki hogy miért? Gondolom én. Mondjuk ez jó kérdés. Eddig akitõl rákérdeztem erre az mind azt mondta hogy azért mert tetszem neki de Kookról alap mûveltségnek számít tudni hogy hetero. Mi a francot akarna egy fiútól? fôleg egy ilyentõl...
Mikor elengedtem ô egybôl adott egy puszit az arcomra.
YOU ARE READING
Véletlen szerencse(Vkook)
FanfictionJungkook a kosár csapat kapitánya. Mindenki oda meg vissza van érte. Ôt mégsem érdekli egyik szép lány sem. Mindenki a lába elôtt hever de ô rájuk se hederit. De egy valaki felkeltette az érdeklôdését. Egy fiú aki minden egyes meccsén ott van az el...