🏀11.fejezet🏀

789 41 5
                                    

Kook szemszög:

Azóta a nap óta ki sem mozdulok a házból. Egyszerûen csak nincs semennyi èletkedvem se de sajnos mostmár mennem kell suliba. Annyi a szerencsém hogy nem egy osztályba járok Taevel mert nem bírnám ki ha egy légtérbe kellene lennem vele. A többiekkel sem beszèltem azóta igazából senkivel,sokszor hívogattak,írkáltak még Tae is sôt ô a legtõbbszôr de nem válaszoltam senkinek. Kell egy kis idô amig eltudom fogadni azt hogy nem kellek én senkinek sem igazán....mindenki csak a testem látja vagy a hírnevem..sosem akarnak engem igazán...
A reggel már ugy keltem hogy semmi kedvem bemenni de igyis sokat hiànyoztam igy múszáj lesz. Mikor beèrtem és a tôbbiek megláttak egybôl felém kezdtek el indulni de én nem tôrôdve velûk mentem oda IUhoz ès Rosehoz. IU-val a napokban lenyomtam egy jó békûlôs szexet szóval most minden oké kôzôttûnk.

-Jó reggelt szépségek. Mi lenne ha ellognánk az elsô órát? Nem bánnátok meg azt garantálom. Kacsintottam rájuk. Igazából most sincs gusztusom hozzájuk viszont múszáj valamivel lefoglalnom magam mivel mostanába még kosár edzés se volt hisz az edzô bá beteg lett.

-Ohh abban mi is biztosak vagyunk. Mondta csábosan IU mire tudtam hogy nyert ügyem van.

-Na akkor benne vagytok? Húztam mind2t magamhoz.

-Felôlem mehetünk. Mondta félénken Rose mire IU is csak bólogatott.

-Ezt szerettem volna hallani. Na menjünk. Írányitottam ôket a takaritószertár felé majd ki is nyitottam annak ajtaját majd elôre engedtem ôket. Mikor szétnéztem hogy nem-e látott tanár akkor megláttam a tôbbiek értetlen fejét és egyben Tae talán csalódott fejét? De nem foglalkoztam egyikkel sem. Mostantól újra a régi leszek...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A nap végère annyira lefáradtam hogy már élni sem volt kedvem. Egèsz nap kerûltem mindenkit de most a nap végèn màr nem tudtam elkerûlni ôket.

-Kook mi a fasz van veled haver? Egèsz nap kerûlsz minket és 1héten keresztül èletjelet se adtál magadról. Szóval mostmàr csiripelj.mondta dûhôsen Yoongi. A dühôs Yoonginál nincs rosszabb szóval még vèletlenûl se kôssetek ilyenkor bele.

-Nincs semmi csak elvoltam foglalva és beteg is voltam. Rántottam vállat nemtôrôdôen...utálok neki hazudni mindig átlát rajtam.

-aha persze èn meg szûz vagyok.... utoljára kérdem mi.a.fasz.bajod.van? Minden szó utáb lôkôtt rajtam egyett de persze nem túl erôsen.

-Tudod jól hogy mi szöval megkôszônném ha nem lôkdôsnél...csaptam le magamról a kezét amit nem nézett jó szemmel.

-Tae meg az a csaj miatt? Vett vissza már az arcából mikor rájôtt mi is a bajom.

-Eltaláltad. Tudod jól hogy szerelmes vagyok belé éppen ezért kibaszottul fáj az hogy ô belém nem...bár számithattam volna erre hiszen sosem kellek senkinek magam miatt...plusz már az elején mondta hogy hetero szóval....de én csak...szerettem volna szeretni ôt...azt szerettem volna hogy ô is szeressen engem legalább ô...de ez van. Próbálom elengedni ôt hisz nem versenyezhetek egy lánnyal szemben plusz csak azt szeretném ha ô boldog lenne szóval múszáj lesz elengednem ôt és barátként kôzeledni felé csak kell egy kis idô....sóhajtottam fel szomorúan.

-Miért nem szerzed meg? Hisz te arról vagy híres hogy akit és amit csak akarsz azt megszerzed. Hol van ilyenkor az a Kook? húzta fel egyik szemôldôkét érdeklôdve.

-Ô más. Ô nem csak egy éjszakára kell Yoongi. Tôle sokkalta tôbbet akarok...mint mondtam kell nekem de nem csak a teste viszont azt is akarom hogy boldog legyen ami mellettem nem menne neki éppen ezért elengedem....ajj ez annyira nehéz... turtam hajamba idegesen. Annyira nehéz ôt elengednem.Yoongi csak egyûttérzôen figyelt engem majd válaszolt volna ha nem szakitsák félbe.

Véletlen szerencse(Vkook) Where stories live. Discover now