Kook szemszög:
Áthívtam IUt és Roset hogy eltereljék a figyelmem de nem igazán sikerûlt. Annyira zavar amit láttam múszáj rákérdeznem erre Taenél.
Pont akkor mentek el a lányok mikor Tae is megérkezett. Láttam rajta h ôssze van zavarodva ès nem tudja h miért lehettek itt, és azt is észrevettem h zavarta ôt a tény h nemrèg másokkal voltam egyûtt. Zavarja is ha már ô képes volt Yoongival szórakozgatni.-Szia. Gyere csak be. Mondtam semlegesen majd elindultam a szobám felé ô pedig kôvetett.
-Nagyon szép a szobád. Mondta pár perc csend után.
-Kôszi. Mirôl szerettèl volna beszélni? Mondtam felûlve az ágyon amin eddig fekûdtem.
-Igazából jobban azèrt jôttem h megkérdezzem h jobban vagy-e már. Aggódtam érted..mondta aranyosan elpirulva.
-Ez cuki.fogtam arcára amit meg is simitottam Mire mégjobban zavarba jôtt
-Köszi jól vagyok csak múszáj volt egy kicsit egyedûl lennem. Mosolyogtam rá szomorkásan. Szar h nem lehet az enyém.-Valami baj van? Szomorúnak tûnsz. Kérdezte aggódva.
-Csak ôsszetôrték a szívem. Ne nézz igy rám még a nagy Jeon Jungkooknak is van szíve. Mondtam sóhajtva.
-Sajnálom segíthetek valamiben? Fogott kezemre egyûttérzôen és látszott rajta h ha tudna segítene is. De ha nem tudja visszonozni az èrzèseimet akkor nem tud segíteni.
-Sajnos nem. Pedig èn lennék a legboldogabb ha tudnál. Simitottam arcàra újra majd hajába túrtam. Annyira puha mindene
-Tudom milyen a viszonzatlan szerelem szóval megtudlak érteni ès csak annyit tudok mondani erre h hülye az a lány aki nem téged választ. Mosolygott rám. Mosolya ôszintének tûnt.
Kár h nem lány az illetô- Te engem választanál ha választanod kellene? Néztem szemeibe amiket ô le is sûtôtt mikor találkozott tekintetûnk.
-Nem tudom. Miért fontos ez? Nèzett újra rám.
-Nem fontos.Felejtsd el,megkaptam már a választ a kérdèsemre. Sóhajtottam fel.
-Figyelj Tae kérdezhetek valamit?-Persze. Mondta mikôzben engem nézett.
-Ugye mi barátok vagyunk? Néztem kezeimet. Nem mertem ránézni.
-Persze vagyis ha te szeretnél egy ilyen lúzernek a barátja lenni akkor igen.vakarta meg tarkóját zavarában.
-Ne nevezd magad lúzernek mert nem vagy az sôt.. én bírlak. Szeretnél csinálni valamit? Van xboxom amivel játszhatnánk vagy filmezhetünk is ha gondolod. Mosolyogtam rá amit ô viszonzott is.
-Uu szeretek videojátékozni. Otthon rengeteg van mivel Chimmel sokat szoktunk játszani. Mondta izgatottan.
-Akkor gyerünk kiváncsi vagyok mennyire vagy jó benne. Mondtam majd felkelve az ágyröl megfogtam kezét, ami hozzáteszem kurva puha, és a nappali felé kezdtem el húzni.
-A szüleidet nem fogja zavarni h itt vagyok? Kérdezte aranyosan.
-Tôlûk nem kell tartanod. Évente 1x jônnek csak haza. Ûzleti útra járkálnak szóval nem szoktam velûk találkozni. Mondtam majd elôvettem a játékokat.
-Melyikkel szeretnél játszani? Néztem rá fél szemmel mikôzben kipakoltam a játékokat.
-Nekem mind1 igazából én bármivel eljátszom. Kuncogott fel aranyosan.
YOU ARE READING
Véletlen szerencse(Vkook)
FanfictionJungkook a kosár csapat kapitánya. Mindenki oda meg vissza van érte. Ôt mégsem érdekli egyik szép lány sem. Mindenki a lába elôtt hever de ô rájuk se hederit. De egy valaki felkeltette az érdeklôdését. Egy fiú aki minden egyes meccsén ott van az el...