Előzmények:
-Bármennyire is nem szép dolog tőlem de....nem akarom, hogy távolabb menj... annyira hiányzol Kook. Tudom, hogy neked más van ,és hogy te neked nem hiányzom . Ahogy azt is, hogy valószinüleg gyülölsz is engem, de most...csak annyira jó érzés ,hogy újra ilyen közel vagy hozzám ,hogy nem érdekel ,hogy ezt nem szabadna. Ettől rossz ember vagyok Kook? kérdezte szomorúan ,miközben kezeit bámulta ,amik azóta is a mellkasomon vannak. Szavaitól nem kicsit döbbentem meg. Komolyan hiányzok neki ,vagy csak újra szórakozik velem? Őszintén semmi sem érdekelt most, csak kiakartam élvezni ,hogy ennyire közel lehetek hozzá. Valószinüleg nem lesz több ilyen alkalom mszóval kiakarom élvezni amig csak lehet.
-Nem hiszem ,hogy ettől az lennél....mondtam halkan, miközben újra lepillantottam ajkaira.
-Én viszont ettől biztosan az leszek...mondtam halkan ,majd semmivel sem törödve ajkaira hajoltam ,és falni kezdtem mézédes ajkait. Tettemre egy meglepett nyögést hallatott, de nem tolt el magától, igy tovább folytattam szája feltérképezését. Egy ideig csak állt, és nem csinált semmit, Majd mikor meguntam ,hogy nem tesz semmit, és csalódottan elakartam húzodni,akkor hirtelen a hajamba túrt a tarkomnál ,és most ő tépte ajkaimat. Ami nem kicsit lepett meg ,de kibaszottul örültem annak ,hogy vissza csókolt.
Ha már bele ment akkor ki is akarom rendesen élvezni az utolsó csókunkat...Hiányozni fognak az ajkaid(is) szerelmem.....Kook szemszög:
Őszintén fogalmam sincs meddig falhattuk egymás ajkait,de nem is érdekelt. Akkor sem hagytam volna abba ha valaki lett volna a folyóson.
- Gyere velem Tae...váltam el az ajkaitól nagy nehezen,majd a kezére fogva kezdtem el húzni az egyik irányba,válaszát meg sem várva. De Tae nem is ellenkezett,sőt ,egy szó nélkül követett engem. Néha-néha a hátunk mögé pillantva. Egészen az egyik mosdóig húztam magam után Taet,majd magam elé terelgetve vezettem be a helységbe. Ott pedig az egyik füllkébe behúztam magammal és mivel már egyáltalán nem bírtam magammal,egyből ajkainak estem. El sem tudom mondani, hogy mennyire hiányzott már ez nekem. Persze nem csak a csókja, hanem maga az én gyönyörű szerelmem.
-Kook ezt...ezt nem szabadna. Mondta kéttségbeesetten mikor nyakára tértem át. De mivel nem próbált meg eltolni magától,sőt önként hajtotta jobban oldalra a fejét ezzel teret adva nekem, ezért nem is hagytam abba. Hülye lettem volna.
-Shh te csak élvezd...suttogtam füllébe ,mire jobban a kezeim közé simult ,és halk nyöszörgéssel tudatta velem, hogy nagyon is tetszik neki amit teszek vele.
Kezeimmel közben a polója alá simitottam, ezzel libabörössé téve egész testét. Testünk teljesen egymáshoz simult, pont mint pár perccel ezelőtt. Mikor kiszórakoztam magam nyakával, újra áttértem ajkaira. Mikor megérezte ajkaimat a sajátján , vadul hajolt ő is az enyémekre,és mint egy éhező úgy falta ajkaimat. Csók közben elkezdtem kigombolni nadrágját ,és mikor ezzel megvoltam be is vezettem alá kezeimet. Tettemre a számba nyögött, ami csak jobban felkorbácsolta a vágyamat. Annyira nagyon a magamévá akarom tenni őt. Soha senkit sem kivántam ennyire mint őt. De nem csak a testét akarom a magamémnak tudni,hanem a szívét is. Az egész lényét akarom, és kibaszottul elszomorit, hogy ő nem ezt érzi.
Kezemmel sem tétlenkedtem, egyből lejjebb toltam nadrágját, az alsójával együtt. Majd az ajkairól szépen lassan áttértem a nyakára,onnan pedig végig haladtam lefelé. Tae csak vágytól elködösült szemekkel nézett le rám ,ami kibaszottul izgató volt. Ha az enyém lenne minden egyes nap szeretném. Minden nap magamévá tenném. Egy nap többször is. Nem tudnék betelni vele, ebben 100%ig biztos vagyok. Kifulladásig szeretném minden éjjel. Tudom hogy ő is ,és mindenki azt hiszi ,hogy Tae mellett sem tudnék megmaradni. Biztosak benne ,hogy megcsalnám, pedig ha az enyém lehetne ,sose engedném el,sose akarnék mást. Hisz màr hónapok óta csak őt akarom. Mégcsak a nevét sem tudtam ,mégis minden alkalommal rá gondoltam ,még akkor is amikor mással voltam. Nem tudnék máshoz nyúlni,hisz eddig is csak úgy tudtam, hogy rá gondoltam közben. Érte akár cölibátust is fogadnék. Bàrcsak az enyém lehetne....
Mikor elértem a hasa alját, engedélykérően felpillantottam rá. Lehet, hogy eddig úgy csináltam mindent ,hogy nem kértem tőle engedélyt hozzá,de nem akarom ,hogy miutàn végzünk azt gondolja, hogy én ráerőltettem ezeket. Persze látszik rajta, hogy nagyon is élvezi amit teszek vele, de mivel sose beszél az érzéseiről nekem, igy nem tudhatom, hogy mit gondol az ilyen alkalmainkról.
YOU ARE READING
Véletlen szerencse(Vkook)
FanfictionJungkook a kosár csapat kapitánya. Mindenki oda meg vissza van érte. Ôt mégsem érdekli egyik szép lány sem. Mindenki a lába elôtt hever de ô rájuk se hederit. De egy valaki felkeltette az érdeklôdését. Egy fiú aki minden egyes meccsén ott van az el...