🏀7.fejezet🏀

899 56 11
                                    

Kook szemszög:

Egész nap semmi kedvem nem volt csak fekûdtem az ágyamban a laptopommal ès filmeket néztem chipset zabálva majd mikor elfogyott nagy nehezen kikelltem az ágyból magamra kaptam valami gôncôt ès elindultam a kôzeli kisboltba utánpótlásèrt minden rendben ment egèszen addig amig a boltból kijôvet meg nem láttam valami igazán èrdekeset... Tae volt az. A bolttal szemben lèvô cukrászdában ûlt valakivel akinek nem láttam az arcát de azt láttam h nagyon jöl elvannak. Tae boldogan csillogó szemekkel mesélt valamit az elôtte ûlônek akin látszott h érdekli hisz bôszen bólogatott. Kibaszott féltékeny lettem. Mégis ki a faszom az akivel itt ûldôgèl suli helyett?? Én akarok ott lenni. Én akarom hallgatni ahogy formázza a szavakat  azokkal a gyônyôrû cseresznye piros ajkaival,boldogságtöl csillogó szemekkel mesél valamit. Igazáböl tôk mind1 h mit mesélne én igyis ugyis innám szavait. Én akarom megnevetettni ahelyett a pasi helyett. Én akarom ôt szeretni....én akarom...
Azt hittem h ennél rosszabb napom már nem lehet viszont ezt a feltételezésem egybôl keresztûl is húzta az amikor távozáshoz kèszûlôdve feláltak az asztaltól ès megfordult az a bizonyos személy akivel eddig annyira jól szórakozott Tae....ki nem találnátok ki volt az.... nem nem a tôrpe szarcsimbók Jimin hanem.....az èn állìtólagos legjobb barátom Min kibaszott Yoongi aki eddig többszôr is próbalt lebeszélni Taerôl....már sejtem miért de nem vonhatok le ennyibôl ilyet igaz? Ô nem tenne ilyet...ahogy Tae sem....bízom bennûk...de akkor miért fáj ennyire? Biztosan csak ôsszefutottak nem igaz? Csak barátkoznak, Yoongi biztosan segíteni akar nekem azzal h ôsszebarátkozik vele és a karjaimba terelgeti igaz? Csak ez lehet emôgôtt... remélem...
Amikor láttam h az ajtö felé indulnak gyorsan elbújtam a bolt melletti sikátorba és onnan néztem ôket. Tudom beteges de ha Yoongi most megôleli ôt akkor biztos h akar tôle valamit, igen tudom Yoongiról h biszex, mivel mint mondtam Yoongi nagyon ritka alkalmakor ôlel meg engem is pedig elméletileg a legjobb barátja vagyok....vagyis ezt hittem egészen addig mig a cukrászda elôtt meg nem álltak beszélgetni majd  búcsúzásképp meg nem ôlelték egymást... ennyi elég is volt nekem...fogtam magam ès kiléptem a sikátorból és rájuk se nézve vettem haza felè az irányt.... róla beszélt Tae? Ô az aki tetszik neki? Ezért nem akarta elmondani a nevét? Yoongi ezért akart lebeszèlni Taerôl, mert neki tetszik? Ez nem lehet....biztos h nem....ô nem tenne ilyet...szerintem az lesz a legjobb ha megfigyelem ôket egy darabig ha ugy látom h van kôztûk valami akkor szépen elbeszélgetek régi barátommal. Haza érve újra befészkeltem magam az ágyamba majd megfogva telóm néztem meg a hívás listám..azt hiszem ideje egy kicsit lazítanom....

Namjoon szemszög:

Sziasztok a nevem Kim Namjoon. 20 éves vagyok és a fél életemet a korházban tôltôttem. Hogy miért? mert szìvbeteg vagyok ès az orvosok szerint elèggé kétséges h èletben maradok...már elfogadtam rég igazából csak azt bánom h nem élhettem igazán. Nincs mellettem egy olyan társ akiben teljes mértékben megbìzom. Aki a támaszom lehetne...aki szeretet volna...van egy barátnôm de hogy ôszinte legyek már rég nem èrzek íránta semmit ami szerintem kôlcsônôs is viszont....van aki elég szépen megtudja dobogtatni azt a rehabos szívemet...ez a valaki nem más mint az én kedves orvosom Dr.Kim SeokJin. Ô egy nagyszerû ember szar humorèrzékkel és 1000ember kôzûl is felismerhetô nevetèssel ès persze szépséggel. Ô a leggyônyôrûbb férfi akit valaha hátán hordott a föld. Nem elég hogy a szépségét bármely lány megirigyelné de mèg hozzá kedves is ès okos. Telt csókolnivaló ajkai vannak,tôkéletes arca,mindig tôkéletesen beállitott haja van ami gesztenye barnán tündôkôl,feminim alkata széles vállai és formás lábai vannak. Na és a feneke....eskûszôm h annál szabályosabb félgômbôket mèg èletemben nem láttam ès h ôszinte legyek szívesen merûlnék el benne egy nap akár tôbbszôr is addig szeretném mig el nem ájul majd mikor felkelne folytatnám is vele amit abba hagytam...újra ès újra. Ohh de szép is lenne csak ezzel egy baj van....az h hetero sajnálatomra pedig ha nem lenne....viszont ez nem állit meg abban h bókoljak neki akárhányszor meglátom és egyszer-kétszer le ne tapizzam azokat a csodás félgömbôket persze csak "véletlenûl". Ma is jôn hozzám vizitre amit minden nap megkell ejtenünk reggel,délben és lefekvés elôtt is amit nagyon várok már hisz akkor tapizni fog meg minden... épp Jungkookkal beszéltem telefonon amikor nyilt az ajtó és az én szépséges orvosom lépett be rajta fûlig érõ mosollyal mint mindig. Imádom benne h mindig vidám még akkor is mikor felidegesitem.

Véletlen szerencse(Vkook) Where stories live. Discover now