Sziasztok Vkookszexuálisaim.💜🤗
Van egy új könyv ötletem ami remélhetőleg tetszeni fog nektek. Természetesen nem most fogom még elkezdeni de amint befejeztem a mostani könyveim elfogok kezdeni egy másikat amit majd szintén ti választhattok ki. De nem is húzom a szót. Akinek tetszik az írjon véleményt róla kommiba🤗💜📕
Moon Lovers(Vkook)
Egy világ ahol léteznek vérfarkasok és vámpírok. Egy olyan világban ahol minden hatalom a király kezében van. Jeon Jungkook a legerősebb alfa aki létezik, minden nő és férfi álma. Egyben ő a nagy Jeon király első szülőt fia. Mindenki retteg a trónörökös neve hallatán. Na de mivan akkor ha a király ugy dönt hogy csak akkor adja át a trónt ha fiának útódja születik? Jungkook mit fog lépni? Ki lesz az akit választani fog útódja kihordására?
Kim Taehyung egy gyönyörű omega farkas ám senki mégcsak a nevét sem ismeri nemhogy azt hogy ki is ő. Na de ez hogyan is lehetséges? Egy olyan omega fiú aki másabb mint a többi ember. Másabb a beszéde és másabb a gondolkodása is. És mintha tudná mikor mi fog történni... Na de ez hogyan is lehetséges?
Mi lesz akkor ha a kegyetlen alfa örökös és az ártatlan omega fiú élete keresztezi egymást? Képes lesz Taehyung megváltoztatni a trónörököst vagy ugyan ugy rettegni fog tőle mint ahogy mindenki más is?-Mit keresel itt? Zengett a helység egy mindenki számára félelmet keltő mély hangtónusú férfitől.
-Én.. Én csak eltévedtem.... Szólalt meg halk hangon a törékeny ifjú aki talán mindenkinél jobban félt a mély hang tulajdonosától.
-Mint mindig igaz? Kérdezte gúnyosan egyben dühősen az előbb emlitett mély hang tulajdonosa.A fiatal fiú csak lehajtotta fejét és nem mert mégcsak megmukkani sem holott pontosan tudta hogy a másik mennyire utálja ha nem válaszolnak neki.
-Na nem baj drágám ugy látszik itt az ideje annak hogy egy kicsit eljátszadozzal veled. Mondta egy ördögi mosolyt felvéve amiből tudta a másik is hogy ma is meglesz büntetve-É-én sajnálom nagyuram én nem... Kezdte de be se tudta fejezni mondandóját a másik egyből szavába vágott.
-Gyere a szobámba. Most. Mondta ellentkezést nem tűrően majd hátat forditva a remegő testnek indult el az előbb emlitett helység felé látszólag nyugodtan de aki látta tudta jól hogy nagyuruk egy cseppet sem nyugodt és annak valaki megfogja szívni a levét. Ez a valaki nem más lesz mint a törékeny omega fiú...
Vélemény? 🤗💜📕
VOCÊ ESTÁ LENDO
Véletlen szerencse(Vkook)
FanficJungkook a kosár csapat kapitánya. Mindenki oda meg vissza van érte. Ôt mégsem érdekli egyik szép lány sem. Mindenki a lába elôtt hever de ô rájuk se hederit. De egy valaki felkeltette az érdeklôdését. Egy fiú aki minden egyes meccsén ott van az el...